Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella

+2
Elämä edessä
trintilla
6 posters

Siirry alas

Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella Empty Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella

Viesti kirjoittaja trintilla Ke Joulu 04, 2013 6:53 pm

Ihan mielenkiinnosta ajattelin avata tämmölisen ketjun. Kerro VAIN kahdella lauseella miten leikkaus on muuttanut elämääsi, hyvässä tai huonossa. Mitkä ovat ne kaksi tärkeintä juttua jotka koko hommasta on jäänyt parhaiten mieleen. Ja kun rajoituksena on tuo kaksi lausetta, niin ei kuitenkaan kirjoiteta mitään romaanin mittasia virkkeitä, vaan siis ihan lyhyesti ja ytimekkäästi.. Miepä aloitan.

Laihdutusleikkaus muutti elämääni...

... parantamalla minut 2. tyypin diabeteksesta.
...auttamalla minua löytämään liikunnan riemun josta olin kuullut muiden vain puhuvan.
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella Empty Vs: Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella

Viesti kirjoittaja Elämä edessä To Joulu 05, 2013 1:55 am

1. Elän "normaali-ihmisen" elämää= mahdun normaalikalusteisiin niin kuin muutkin ihmiset, voin kävellä kadulla ilman sääliviä katseita jne.
2. Olen oppinut syömään terveellisesti ja liikkumaan terveyteni ylläpitämiseksi.
:heart:PIK:heart:KU:heart:MA:heart:HA:heart:NI:heart:  



Viimeinen muokkaaja, Elämä edessä pvm To Joulu 05, 2013 1:57 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Kirjoitusvirhe)
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella Empty Vs: Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Joulu 09, 2013 4:17 pm

1. Leikkaus paransi minulta 2.tyypin diabeteksen.
2. Laihtumisen myötä olen saanut valtavasti lisää itsetuntoa ja olo on kokonaisvaltaisesti hyvä!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella Empty Vs: Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella

Viesti kirjoittaja belly Ti Joulu 10, 2013 12:00 am

Pystyn tekemään asioita jotka valtava ylipaino teki hankaliksi ja mahdottomiksi.
Olen aktiivisempi ja voin hyvin.

belly

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : pohojanmaa
Registration date : 28.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella Empty Vs: Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Joulu 25, 2013 7:03 pm

Koen olevani normaali.
Jaksan tehdä normaaleja asioita huomattavasti paremmin.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella Empty Vs: Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella

Viesti kirjoittaja -Tuulia- To Joulu 26, 2013 3:30 am

Pidän parempaa huolta itsestäni syömällä oikein, liikkumalla enemmän ja huolehtimalla muutenkin hyvästä olostani, koska tunnen olevani tärkeämpi itselleni.

Olen energisempi, hyväntuulisempi, kauniimpi ja normaalimpi ja koen, että minut otetaan ehkä siksi paremmin todesta työyhteisössä.

-Tuulia-

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 21.03.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella Empty Vs: Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa