Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hiusten lähteminen enen jälkeen

3 posters

Siirry alas

Hiusten lähteminen enen jälkeen Empty Hiusten lähteminen enen jälkeen

Viesti kirjoittaja Tesuma Pe Toukokuu 17, 2013 12:28 am

Hei,

Olin kevään ajan painonhallintaryhmässä ja valvotusti ene- ruokavaliolla 11 viikkoa. Nyt ene- ruokkavalio on loppunut, mutta nyt on jonkun viikon hiuksia alkanut lähtemään todella paljon. Tällä viikolla asia alkoi näkymään ihan silmilläkin eli hiukset ovat ohentuneet huomattavasti. Päänahka näkyy ja hiukset ovat hyvin hauraat (kuivat ja elottomat). Aiemmin minulla on aina ollut hyväkuntoinen ja paksu tukka. Onko teillä kokemuksia että enen jälkeeen hiukset lähtevät? Entä siitä missä ajassa hiusten lähteminen pysähtyy? Tällä menolla ei muutaman päivän päästä ole kovinkaan paljon tukkaa jäljellä.

Hyviä vinkkejä hiusten lähdön lopettamiseen otetaan vastaan.

Tesuma

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 27.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiusten lähteminen enen jälkeen Empty Vs: Hiusten lähteminen enen jälkeen

Viesti kirjoittaja t.si Pe Toukokuu 17, 2013 1:17 am

Rankan laihdutuksen "sivutuotteena" monelta harvenee hiukset. Kampaajien höpö- höpöpuheista ja -aineista huolimatta siihen ei ole mitään lääkettä, vitamiinia tai ylipäätään ainetta, joidenkin vakuuttelemista lumevaikutuksista huolimatta.
Asia korjaantuu normaaliksi muutamassa kuukaudessa. ( esim käypähoitosivuilla on faktaa aiheesta hiusten lähtö)

t.si

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.02.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiusten lähteminen enen jälkeen Empty Vs: Hiusten lähteminen enen jälkeen

Viesti kirjoittaja paksuleidi Pe Toukokuu 17, 2013 4:51 am

Mulla lähti ainakin puolet tukasta leikkauksen jälkeen ja sitä jatkui melkein vuoden Shocked Ostin kampaajalta muutamia aineita ja käytin Priorin-kapseleita...en oikeastaan tiedä auttoivatko, vai olisiko tilanne rauhoittunut muutenkin. Paniikki kyllä meinas välillä iskeä tai siis iskikin. Mutta melko huvittavaa on se, kun uutta tukkaa kasvaa nyt tilalle, on se iha eri väristä ja laatuista kuin ennen...ihan kuin jonkun toisen ihmisen tukkaa pukkaa Very Happy Mulla luonnostaan melko vaalea, piikkisuora ja liukas tukka...nyt se on tummahkoa, hieman kiharaa ja "karvainen". Välillä säikähtää kun kattoo itteensä peilistä affraid

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiusten lähteminen enen jälkeen Empty Vs: Hiusten lähteminen enen jälkeen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa