Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TIEDONJYVÄSIÄ KAIVATAAN!

2 posters

Siirry alas

TIEDONJYVÄSIÄ KAIVATAAN! Empty TIEDONJYVÄSIÄ KAIVATAAN!

Viesti kirjoittaja Neiti O Ti Toukokuu 07, 2013 5:28 am

Heippa,

Kyynelsilmin jätän tänne viestiä ja toivoisin saavani jotain tiedonmurusta joltakin joka samassa tilanteessa.

Eli olen synnyttänyt kolme lasta peräjälkeen. Vatsani repesi jo ensimmäisessä raskaudessa niin että raskausarvet ylettyvät navasta aina karvoituksen alueelle. Niitä on paljon ja ovat syviä. Pahimmillaan painoin 132 kiloa raskauden loppuvaiheessa.

Nyt kolme vuotta synnytyksen jälkeen olen laihduttanut tähän mennessä niin että paino on 96 kiloa.Vatsani roikkuu jo nyt isohkona ruttuna ja nyt suihkussa ensi kertaa huomasin että myös häpykumpuni on alkanut roikkua. Itkuhan siinä tuli.

Vielä pitäisi tiputtaa painoa 20 kiloa että olisin normaalipainoinen. Vatsasta ei sinäänsä ole tähän mennessä ollut haittaa muuta kuin ulkonäkö, läski on pitänyt sen tähän saakka pyöreänä. Kutinaa esiintyy nyt jonkin verran ja muutamia hiertymiä.

Kyselisinkin nyt teiltä arvoisat tietäväiset tai kohtalotoverit.

Miten "iso" roikon täytyy olla että se leikattaisiin kunnallisessa?
Miten pahoja hiertymien yms. fyysisten haittojen täytyy olla samaiseen operaatioon?

Yksinkertaisesti, millaisista roikoista puhutaan että pääsisi leikkaukseen.

Kaikki tieto otetaan kiitollisena vastaan.

Neiti O.

Neiti O

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : UUSIMAA
Registration date : 07.05.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TIEDONJYVÄSIÄ KAIVATAAN! Empty Vs: TIEDONJYVÄSIÄ KAIVATAAN!

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus Ti Toukokuu 07, 2013 2:37 pm

Mä kotiuduin eilen sairaalasta. Mulle tehtiin tuo operaatio julkisella vaikken usko, että mun tilanne oli edes niin paha kuin sulla nyt. Se on jo terveyshaitta, että se kutiaa ja tulee hiertymiä. Ihan ensiksi kannustan suo varaamaan ajan terveyskeskuslääkärillesi josta yrität saada lähetteen plast.kirurgille. Se voi olla, että he haluavat sun ensin tiputtavan sen 20kg, mutta kysyminen kannattaa aina. Mäkin olin ihan varma, ettei muo suostuta leikkaamaan, mutta päätin silti yrittää Smile ja hyvä niin.

Tsemppiä sulle!!
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 47
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa