Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tietoa kaivataan

4 posters

Siirry alas

Tietoa kaivataan Empty Tietoa kaivataan

Viesti kirjoittaja Sanna77 Ke Huhti 22, 2009 1:15 pm

Huomenta vaan kaikille!

Sain eilen kutsun Meilahteen endokrinologian osastolle. Aika on 10.8.2009. Olen ilmeisesti menossa keskustelemaan jonkun kanssa. Kirjeen mukana tuli iso nippu papereita joissa kerrottiin kuinka leikkaus tehdään ja miten elämä jatkuu leikkauksen jälkeen. Paperin ylälaitaan oli kuitenkin kirjoitettu käsin että nämä paperit ovat keskustelun pohjaksi tarkoitettu ja että uusi ryhmä alkaa syksyllä.
Minulla ei ole mitään hajua mistä ryhmästä siinä puhuttiin.
Osaako kukaan joka Meilahdessa on käynyt tämän prosessin läpi kertoa miten se sinulla meni ja mitä siinä haastattelussa oli ja menikö pitkään ennen kuin sait leikkauspäätöksen?

Olen ensin kokeillut xenicalia ja sitteen kokeiltiin reductilia ja nytkö pitää vielä mennä johonkin ryhmään tuhlaamaan seuraavakin vuosi Question

Odotan innolla vastauksianne Razz

Sanna77

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : Raasepori
Registration date : 27.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa kaivataan Empty Vs: Tietoa kaivataan

Viesti kirjoittaja möhrötti To Huhti 23, 2009 12:30 am

Siis mähän en noitst Meilahden hommeleista tiedä ku ite oon tyksiläisiä mut toi uuden ryhmän alku lause pisti silmään. Siis ainoo asia joka mulle tulee mieleen on toi ene laihdutus ryhmä jonka voi joutuu läpikäymään.
Siis minkäänlaista varmaa tietoo mulla asiasta ei ole mut joillain paikkakunnilla sellasen ryhmän läpikäyminen vaaditaan enne ku pääsee leikkaukseen.
Kuulostais kyll hullulta sun kohdalla ku oot noi laihdutuslääkkeetki jo läpi käyny. Toivottavasti on nyt kumminki kyse jostai ihan muusta ja pääset leikkaukseen mahdollisimman sutjakkaasti.
Toivottavasti joku asiasta enemmä tietävä antaa kommentinsa.
möhrötti
möhrötti

Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa kaivataan Empty Vs: Tietoa kaivataan

Viesti kirjoittaja sleeve Pe Huhti 24, 2009 8:10 pm

Tuhlaat elämääsi kaiken maailman ryhmissä ja jonoissa. Ainoa jono jossa minä seisoin ,oli pankin lainatiskin jono ja sieltä marssin Turkuun pulssiin kun rahoitus oli kunnossa. Aikataulu suunnilleen näin... tammikuun alussa pankki, 23.1 keskustelin Jari ovaskan kanssa ja leikkaus sovittiin tapahtuvaksi 7 viikkoa myöhemmin maaliskuun alkupuolella. Haavat parantuneet hyvin eikä mitään kipuja ole, paitsi jos yritän syödä liikkaa kerrallaan, ja se on ihan oma vika. Ajattele, että sinulla on vaan tämä yksi elämä. What a Face

sleeve

Viestien lukumäärä : 23
Paikkakunta : Borgå
Registration date : 15.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa kaivataan Empty Vs: Tietoa kaivataan

Viesti kirjoittaja ihanasti lihava La Huhti 25, 2009 12:17 am

Hei!
Varmasti on tuo ened dietti luvassa. Kesto peijaksessa oli 10 viikkoa. Sen jälkeen aika vaan lääkäriltä ja lähete kirurgille. Minun sisätautilääkärini laittoi lähetteen peijakseen ja sinne pääsin jo 3viikon päästä ja sieltä leikkauspäiväkseni ilmoitettiin 7viikon päähän.
Ryhmästäni moni jäi laihduttamisen tielle. Heille toivotan kovasti onnea. Itse tiputin hyvässä ryhmässä 16kg ja kävin joka kerran. Sitten ryhmä loppui ja siinä sitä taas oltiin. Tietysti toivon että nuo pudottamani kilot tekevät leikkauksesta turvallisemman .
Käsittääkseni yksityisellä leikkaus maksaa 10 000e.
"Ihanasti"lihava
ihanasti lihava
ihanasti lihava

Viestien lukumäärä : 54
Paikkakunta : kirkkonummi
Registration date : 19.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietoa kaivataan Empty Vs: Tietoa kaivataan

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa