Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Huugibuugi huhuu

2 posters

Siirry alas

Huugibuugi huhuu Empty Huugibuugi huhuu

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ke Toukokuu 01, 2013 12:48 pm

Heippan. Missä olet kunnei ole kuulunut mitään. Olisi kiva tietää miten sinulla on mennyt. flower

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Huugibuugi huhuu Empty Vs: Huugibuugi huhuu

Viesti kirjoittaja Huugibuugi Pe Toukokuu 31, 2013 12:50 pm

Täällä ollaan!!! Smile Olen harvakseltaan käynyt täällä kurkkaamassa, mutta tämä viestisi on jotenkin hukkunut viestiviidakkoon, vai olisiko silmälääkärille asiaa!?! Wink

Minulle kuuluu vähän takkuisen alun jälkeen ihan hyvää. Syömiset alkaa sujumaan hyvin ja juominenkin jo vähän helpompaa. Tuo nesteiden alas saamminen on olllut minulle se ongelma. Kun ei laske, niin ei laske. Mad Nyt kuitenkin olen saanut luonnollista tietä avun siihenkin, eli.... vesipullo!!! Töissä aina helteillä ulkoilujen aikana ollut tuo vesipullo ja niin nytkin, ja TOIMII. What a Face En tiedä mistä johtuu, mutta siitä pruittailemalla vesi laskee paremmin kuin lasista juotuna.

Paino on alkanut taas vähän laskea kuuden viikon jumittamisen jälkeen. Hitaasti mutta laskee kuitenkin. Smile

Dumpparit ja liian nopeasta syömisestä tai huonosti pureskellusta ruoasta johtuva puristus/oksu, ne on tullut tutuiksi näiden viikkojen aikana. En tosin ole kovinkaan dumppi herkkä, mm. pieni jäätelötuutti menee ongelmitta, kun toisille sekin on tuonut hirveät dumping oireet. Neutral Liekö sitten hyvä, vai huono asia, se jää nähtäväksi. Ehkä kontrolli syömisiin jää enemmän omalle "vastuulle", kun ei sitä olot rajoita niin voimakkaasti.

Siinä nyt jotain kuulumisia Huugibuukin elosta. Ja hyvää alkanutta kesää kaikille kanssasisarille! sunny




Huugibuugi
Huugibuugi

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 02.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Huugibuugi huhuu Empty Vs: Huugibuugi huhuu

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Pe Toukokuu 31, 2013 1:41 pm

Hienoa että kaikki on mennyt hyvin. Ja painokin menee alaspäin niinkuin on tarkoitus. Varmaan haluaisi että menisi nopeasti, itse ainakis. Mutta kun ajattelee että jos se nahka kutistus hieman eikä olisi niin kauhian löysänä. Mene ja tiedä. Mutta oikein hyvää kesän jatkoa sinulle ja oikein hyviä vointeja. Kerrohan aina välillä kuulumisia, koska olemme samalta suunnalta ja sama lekuri leikkaa flower

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Huugibuugi huhuu Empty Vs: Huugibuugi huhuu

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ti Loka 01, 2013 11:51 pm

Vieläkös Huugibuugi käy lueskelemassa viestejä. Olisi kiva kuulla miten on mennyt syksy Very Happy 

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Huugibuugi huhuu Empty Vs: Huugibuugi huhuu

Viesti kirjoittaja Huugibuugi Ke Loka 09, 2013 10:00 pm

Moi Eija-Stiina Smile

Pitää myöntää, että vähemmän on tullut käytyä lueskelemassa täällä. Töissä kiirusta jne....

Syksy on lähtenyt mukavasti liikkeelle.... Paino laskee, vaan ei kuitenkaan mitenkään huimaa vauhtia. Leikkauksesta on paino tippunut n. 15kg. Puolivuotiskontrollissa olen käynyt ja labrat oli ok. Sokeriarvoissa huimaa parannusta, olen saanut inskat kolmannekseen entisestä..... Olo on energinen ja muutenkin hyvä... Eli hyvin pyyhkii.... sunny

Nyt alkoikin kiinnostaa teidän muiden tilanteet ja niiden käänteet.... Eli lähden lueskelemaan niitä! Wink
Huugibuugi
Huugibuugi

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 02.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Huugibuugi huhuu Empty Vs: Huugibuugi huhuu

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa