Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

"painonpudotus jengi" ???

+7
hylje
minna87
muotovalio
perhonen
haaho
Tepa43
V.Hepo
11 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja minna87 Ma Elo 24, 2009 5:28 pm

miepäs laitan tänne minun tietoni...

terveyskeskuslääkäri laittoi lähetteen oysiin 19.5.2009, oysista ei oo tullu vielä mitään lappusia.
käyn painon seurannassa yli-iin tk:ssa ja paino vaan noussut 11kg aloituksest nyt pitäisi ihan tosissaan ottaa itteeni niskasta kiinni kun tuo paino masentaa minut ihan kokonaan ikää minulla ei kuitenkaan ole vasta kuin 22wee ja painoa on 180kg Sad nyt sitten ajatellut että voisin aloittaa jonkin kuurin taas, mutta en tiä mitä kokeilisin seuraavaksi?

minna87

Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 36
Paikkakunta : yli-ii
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja V.Hepo Ma Elo 24, 2009 6:29 pm

Kaikille suosittelen kiloklubia ihan tosi tarkotuksella. Kirjaa päivän aikana kaikki syömäs ja juomas, sekä ihan jokasen pienenki liikkumisen. Iltasella täytä kiloklubin tietoja ja kappas huomaat asioita. Oon nyt saanu 2kg pois, kun tajusin syöväni ihan liian vähän. Liikuntaa on tarpeeksi, mutta eihän se polta tätä läskiä jos en syö. Joten suosittelen lämpimästä. Toisekseen tuolta saa tiedot printattua, joten se on pätevää tietoo hoitohenkilökunnalle jne. Ravintoterapeutti suositteli sivustoa ja olen kyllä todella tyytyväinen, se viel ajaa parempiin ratkasuihin! Tänäänkin pitäs saada prosentit täyteen..Very Happy liikunta on jo suoritettu, mutta syödä pitäs! Joten eiku tekeen koko porukalle makaronilaatikko vedellä ja porkkana ananas salaatti! Nam!
Minna..tsemppiä! Nyt vaan pienillä asioilla eteenpäin! Olet nuori ja se kuitenkin on plussaa monessa asiassa. Ajattele sitäkin, että sulla iho kiinteytyy paljon paremmin ku meillä vanhoilla...se jos mikä on ilo aihe! Paljon tsemiä!
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : lappi
Registration date : 07.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja haaho Ma Elo 24, 2009 6:31 pm

Voihan juku. Mä ja varmasti muutkin kyllä ymmärtää mitä tää jatkuva painon nousu tekee motivaatiolle ja psyykeelle. Mä olin personal trainerin ohjauksessa 3 kuukautta viime talvena ja reenasin täysillä 4 krt/viikko ja lisäksi pilates-tyylistä urheilua. Paino nousi tuonkin reenin aikana 7 kg. Nyt 3 viikon kesäloman aikana paino nousi 8 kg, vaikka arkiaktiivisuus olikin huipussaan. Kaipa sitä sitten onnistuu vaan jotenkin ahtamaan itteensä aivan kohtuuttomia kalorimääriä, vaikka +8kg kolmessa viikossa vaatisikin minun mielestä jo pientä ihmettä. Mutta pysyväksi ne vain jäivät. Tuo päiväkirjatyyppinen systeemi on kyllä tosi hyvä, siinä ymmärtää oikein todella, että mistä ne läsät oikein tulee. Sinuna nyt hakeutuisin joko tk:n tai Oysin kautta ravitsemusterapeutille, joka suunnittelee kanssasi miten sitä painoa lähdetään tiputtamaan niin, että leikkausriskit pienenisivät. Jos Oysista ei kuulu mitään, niin kannattaa soittaa sinne, koska joskus ne lähetteet saattavat kadota virtuaalimaailmaan tai joutua väärään paperipinkkaan. Pääasia on, että et masennu aivan niihin kiloihisi, apua on kyllä saatavissa. Lue ahkeraan tätä blogia, sillä täältä saa virtaa kun itsellä on motivaatio pakkasen puolella.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja minna87 Ma Elo 24, 2009 7:13 pm

kiitos tsemppauksista seuraavaksi tää menee kiloklubin sivuille....

minna87

Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 36
Paikkakunta : yli-ii
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja haaho Ma Elo 24, 2009 8:50 pm

Heh Määkin menin, oli meinaan ihan uus juttu mulle. Kiitos vinkistä Pipozse!

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja hylje Ti Elo 25, 2009 8:39 pm

täytyy käydä katsastamas kiloklubi,, uusi asia mulle kans;))
luulin jo et kaik mahdollinen ja mahdoton kokeiltu nähty yms;))
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja V.Hepo Ti Elo 25, 2009 9:47 pm

Hermo menias eka mennä, kun en oikeen tykkää tietotekniikasta, mutta kun pääsin jyvälle miten palvelu toimii niin hoksasin vaikka ja mitä. 55kk menis jos laihduttamalla ja liikunnalla koittas päästä siihen noin 70kg. Eli vajaan 50kg pudotus. MUTTA onhan näitä koklattu, tosin ton ohjelman avulla hoksaan jos annoskoko on liian iso tai jos siin ei ole tarpeeksi niitä vihanneksia jne. Tykkään kyllä. Ja aion kyllä printtailla noita mukaan kunhan saan aina viikon täyteen ja kun on rehellinen niin näkee sen missä menee vikaan. Onhan noi ollu tiedossa, mutta jotenkin se konkreettinen näkeminen auttaa valinnoissa. Ainakin mulla. Sitten kun Googlessa kattelin rasvottuneen maksan kuvia ni siinäki oli lisää pontta tähän hommaan! Shokki hoitoa!
Kaikille tsemii!
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : lappi
Registration date : 07.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja minna87 Ti Syys 08, 2009 8:49 am

eilen sitten tuli laput ouksiin ensimmäinen käynti olisi 21.10.2009 ja verikokeissa pitäis käydä 13.10.2009 omassa tk:ssa =) tänän olis sitten punnituksen vuoro tuolla tk:ssa =) toivottavasti nyt ois tippunut pari kiloa... Rolling Eyes

minna87

Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 36
Paikkakunta : yli-ii
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja V.Hepo Ke Syys 09, 2009 12:19 am

Hei Minna mahtavaa! Siit se matka alkaa hiljalleen! Mullakin on aika parin viikon päästä tonne jonnekkin..Very Happy muista nyt mikä lekuri se oli. Mutta varmaan joskun ens vuoden puolella pääsen vasta Oysiin. Siellon ihan kaameet jonot ja mä nyt en luota enää tuuriini. What a Face
Multa kyllä nyt hirveesti tsemii mukaan!
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : lappi
Registration date : 07.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja minna87 Ke Syys 09, 2009 4:10 am

jippii painosta oli lähteny puolen toista viikon aikana 5.3kg pois

minna87

Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 36
Paikkakunta : yli-ii
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Syys 09, 2009 4:28 am

onnittelut se oli hyvä pudotus Very Happy
Itselläni putosi maaliskuusta heinäkuuhun vaan 6.1 kg
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja V.Hepo Pe Syys 11, 2009 3:06 am

Tosi paljon onnee pudotuksen johdosta. Mulla nyt jääny puntarilla käynti, mutta huomenna ois tavotteena päästä käväseen.
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : lappi
Registration date : 07.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja V.Hepo Ti Syys 15, 2009 6:26 pm

En vielkään ole päässy sinne puntarille asti! Ainaki vaate koko on nyt 52 entisen 56 sijaan. Et jotain kait tapahtunu jossain! Smile

MUTTA...ne jotka täällä Roissa asustaa: Saatasko mitään läskit liikkujat porukkaa kasaan? Meniskö kellään aikataulut yksiin ja tehtäs porukalla jotain? Kävelylle, sauvoilla tai ilman, puntti jumppaa, kuntosalia? Jos vois sovitella vaikka Nautiluksen kanssa sellasen ajan että sinne pääsis vaan kaikki päälle 100kg Razz Kerran viikossa? Jotain yhdessä tekemistä? Eipä sen tarvi olla joka pvä jne. Mutta jos edes kerran viikossa vaihdettas kuulumisia ja liikuttas. Korkalovaarassa ois mahtavat maastot rasvan polttamiseen! Ja sais olla metässä kaikkien katseilta piilossa... Rolling Eyes
Ehdotuksia otetaan vastaan! Jos ei muuta ni jos saatas joku porukka kasaan muuten vaan ja tilat missä tavataan? Nyt kun leikkaukseenki on vaikeeta päässä ni saatas muuten vaan jonkumoinen "tukiryhmä"?

Tietääkö kukaan onko olemassa netissä paikkaa missä myydä isoja vaatteita?
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : lappi
Registration date : 07.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja onnellinen To Syys 17, 2009 12:26 am

Miä se vaan 1kg per viikko joten perässä tullaanmutta hitaasti.
OLi aika paha hermotulehdus oikeassa jalassa joten liikunta on jäänyt tosi vähäiselle vain koti voimistelua ja raajojen vahvistusliikeitä liekkö kulutaa energiaa tarpeeksi?
Käyn nyt sitten fysioterapiassa ja viikon päästä menen heidän "vomistelu kerhoon".

Mutta labra kokeet näytti muuten kunniaa, sokerit 6,6 (voin syödä kaikkea eikä arvot nouse) Rauta ja b vitamiinit jätettiin pois ainakin 3 kk. verenpaine tapletti jää entisyyteen parin kuukauden päästä arvot 110 /75
Hurraaaa leikkaus tehosi noihin Laughing bounce

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Paikkakunta : Jerusalem
Registration date : 03.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja minna87 To Syys 17, 2009 3:52 pm

voi voi mie muutin rovaniemeltä pois n.10kk sitten

minna87

Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 36
Paikkakunta : yli-ii
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja V.Hepo To Syys 17, 2009 6:24 pm

Jes...puntari näytti 110,4kg!!!
Hahaa...vähän, mutta kuitenki!Eli siis pari pvä vajaa kk melkeen 4kg. Eise paljoo oo mutta on kuiten!
Jos tästä jatkus ees suunnilleen samoissa..3kg/kk ois ihan kiva. Pääsis jouluks siihen 100kg.. pig
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : lappi
Registration date : 07.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja minna87 To Syys 17, 2009 7:08 pm

onnea pudotuksesta=)

minna87

Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 36
Paikkakunta : yli-ii
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja TiinaR To Syys 17, 2009 10:15 pm

Päätinpä tunkea porukkaan Smile

Mulla oli eka käynti VKS:ssa toukokuussa (rav.ter), toinen käynti (lääkäri) kesäkuun alussa. Seuraavan rav.terapeutti on vajaan kk:n päästä ja tähystys 1.5kk päästä. Kesäkuun sairaala käynnillä paino oli 134,5kg ja nyt 125,9kg Smile "Laihduttanut" en ole kuin kolmisen viikkoa.

Käytän kalorilaskuria laihdutuksen apuna, maksaa vähän mutta on ollut aika korvaamaton apu Smile

TiinaR

Viestien lukumäärä : 54
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 05.08.2009

http://tuunaukset.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja V.Hepo To Syys 17, 2009 10:25 pm

Kerro mikä kalori laskuri? Shocked
Hienoja pudotuksia. Tosi jees!
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : lappi
Registration date : 07.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja TiinaR To Syys 17, 2009 10:29 pm

Se on www.kalorilaskuri.fi

Sinne merkitään kaikki mitä syöt ja se laskee sitten paljonko syöt. Ja painonpudotustavoitteen mukaan laskee paljonko saat syödä.

Juu hyvin olen saanut painoa pois, mutta on vähän ristiriitaiset tunnelmat. Jos mua ei sitten leikatakaan kun olen laihtunut Shocked Kun itekseen tämä ylipaino (n. 70kg) tuntuu aika mahdottomalta pudottaa.

TiinaR

Viestien lukumäärä : 54
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 05.08.2009

http://tuunaukset.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Syys 17, 2009 11:14 pm

Heissan taas pitkästä aikaa!
Terkut tähystyksestä, jossa olin 2.9. johan yökötti, mut ei se niin kamalaa ollut mitä kuvittelin....ei vaan pystynyt olemaan yökkimättä.
Olin saanut pudotettua 20kg kun menin tähystykseen....lääkäri tuumas ennen tähystystä tarviinko/haluunko enää leikkausta kun oon jo niin "laiha"( BMIn.37) Minä parkaisin,että joo tää jojoilu saisi jo riittäääää. Lääkäri tuumas,että hänellä itsellään ei ole mitään leikkausta vastaan, mutta kun hän joutuu selittelemään kolleegoille,että miksi hän leikkaa "laihoja"....Ameriikoissa on kuulemma yleistä leikata "laihoja" BMI 37.
Täytyy väliin huomauttaa, ettei mua oo piiiiitkään aikaan kukaa laihaksi sanonutkaaan! Ja ei se silti vielä mua vakuuttanut, että olisin laiha, mut täytyy kyl sanoo et virkeystaso on kyl noussut ainakin 110%.
Närästyksen syy selvisi heti on kuulemma palleatyrä meikäläisellä ja sen takia kuulemma ohitus on ainoo vaihtoehto. Joten ans kattoo muita tuloksia oottelen näinä päivinä....kysyin myös onkos mulla semmosta ravintoterapeutti tärskyjä siihen tohtor, että kuukautta ennen leikkausta tulee kutsu terapeutille....tämmöstä tyylii tääl Porissa ja ans kattoo pysyyko meikaläinen jonos vai putoonko laidan yli kun oon jo niin" laiha" Smile
Lääkäri sanoi vielä lopuksi, että seuraavan kerran kun tavataan niin painoo ei oo saanut tulla takaisin eli lihota ei sais enää!
Tsemppiä kaikille!
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja ukkomara Ke Loka 07, 2009 2:08 pm

on hyvä tsempata toisia jotka kulkee tietä kohti uutta elämää itse kuljin yksin, ilman tuki verkkoa , toki vaimoni oli ja tsemppasi kokoajan mutta kuitenkaan, kun hän ei ole ollut menossakaan leikkaukseen , se vertais tuki jäi puuttumaan, mutta nyt leikkauksen läpi käyneenä olen käytettävissä ns tuki henkilönä jos tulee mitä vain kysyttävää

ukkomara

Viestien lukumäärä : 38
Ikä : 62
Paikkakunta : nurmo
Registration date : 01.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja V.Hepo Su Loka 18, 2009 5:12 pm

Painoa tullu takasin 6kg. Ihan yht äkkiä. Mitään en ole muuttanu ja lihastakaan ton vertaa ei voi tulla et selittäs painon nousun. Lääkäriaika peruttiin ja nyt olen siinä 3kk jonossa. Pikkasen pistää vihaksi!!
Onko Rollolaisista ketään kaveriksi urheilemaan? Huomenna menen Nautilukseen kyselemään mahdollista "läski" vuoroa. Uintiin se ei onnistu mutta salinpuolella mahdollisesti.
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : lappi
Registration date : 07.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja V.Hepo Su Loka 18, 2009 6:59 pm

Niin muuten Nautilus.fi sivuilta löytyy kalorimääräset ruokaohjeet jne. Tosi kätevää. Mun ongelma on edelleen liian vähäinen syönti. Olen heränny aamulla 08 ja vieläkään ei pysty syömään. Yleensä syönkin lasten kanssa klo 17.00. Juon kyllä vettä, mutta ruoka ei maistu ollenkaan. Eli ei sitä laihdu kun ei syö...
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : lappi
Registration date : 07.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja minna87 Su Loka 18, 2009 9:44 pm

noniin elikkäs mulle oli tullu painoo lisää kuukaudessa 3kg... keskiviikkona olis sitten eka oyksissa käynti jännittääpi...

minna87

Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 36
Paikkakunta : yli-ii
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"painonpudotus jengi" ??? - Sivu 2 Empty Vs: "painonpudotus jengi" ???

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa