Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

+21
etana
Palleroinen
rantapallo
Laihduttava
Paksu perhonen
anjuska
Eija-Stiina
Lyltsy
satu
HyeeNa!
Pallokala
Kimby
Pellukka
pilvipouta
hansu
Simppa83
trintilla
Dreamer
meevin
Aino
missruotsalainen
25 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja Paksu perhonen Ma Maalis 25, 2013 12:24 am

Ok ajattelin että oliko se jotakin leikkauksesta johtuvaa...mutta tsemppiä sinulle työelämään...

Paksu perhonen

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 21.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja satu Ma Maalis 25, 2013 3:49 am

miten osaisin selittää että tämä nyt ymmäretään: oudoksuttaa se että kun aloin syömään taas enemmän vaikka en siis saa vielläkään syötyä sitä mitä pitäisi niin paino alkoi taas putoamaan siitä olen tietty iloinen mutta huolestuttaa samalla että laihdunko liian nopeasti kun nyt epäilen että joudun syömään siksi että en laihdu liian nopeasti mutta sitten taas luulen että kuvittelen koko asian.

eli voiko asia kääntyä niin että vaikka söisit kuinka niin silti laihdut???

olen huono kirjoittamaan ja moni varmasti käsittää väärin mitä meinaan mutta yritän ajatella vastauksia positiivisesti.
satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja satu Ma Maalis 25, 2013 3:50 am

sillä maha toimii liian nopeasti ja ilmeisesti kaikki ei imeydykkään kuten pitäisi luulen niin.
satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja trintilla Ma Maalis 25, 2013 4:47 am

Jos seuraat täällä ketjuja joissa porukka valittaa että paino ei putoa, niin heitä aina neuvotaan syömään enempi. Yleensä enempi proteiinia ja säännöllisesti. Jos syöt kovin vähän/huonosti, kroppa menee säästöliekille eikä paino putoa.

Sinun kohdalla on varmaan juuri se tilanne, että kun syöt "hyvin" niin kroppa myös toimii hyvin jolloin paino putoaa. Optimaalinen painonpudotus tahtihan on noin 1/2 - 1 kg / viikossa. Tällöin ihollakin on mahdollisuus pysyä mukana pienenemisessä. Toki jos pudotettavaa on plajon ja/tai leikkauksesta västa vähän aikaa niin tahtikin on reipas. Kyllä se siitä tasoittuu.

Pitemmän päälle jossain kohtaa löytyy se ihanne paino ja varmasti sitten syömisellä saa sen painon putoamisen loppumaan. En usko että tarvitsee sitä huolehtia, että laihtuminen jatkuisi loputtomiin.
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja satu Ke Maalis 27, 2013 5:36 am

totta paino pysyy paikallaan nyt viikon jo ollut näin tosin en valita sillä roikkuva nahka voisi pysyä mukana tahdissa eli hitaastikkin voi laihtua tänään sain syötyä normaaalin päivä annoksen ja siitä oon pikkusen ylpee Very Happy

satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja satu Ke Maalis 27, 2013 5:37 am

siis tarkoitan tietysti kalorimäärää mikä meni päivässä en sitä että hotkin ison annoksen yhdellä kertaa...
satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja trintilla Ma Huhti 01, 2013 1:04 am

Asiasta toiseen ja samantien kuudenteen...

Eilen tuossa lähikuppilassa tökerö Britti kertoi minulle, että hän ei voi sietää lihavia ja/tai tupakoivia ihmisiä. En jaksanut hänen juttujaan kauheasti kuunnella, mutta vasta tänään tajusin...

Olisiko hän kertonut tuota minulle vuosi sitten? Tarkoittaako tämä, että en ole enää muiden silmissä lihava... Tökerö asia, mutta minulle tuli hyvä mieli.

Milloinkohan sitä ei enää itse näe itseään lihavana...
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja hansu Ma Huhti 01, 2013 1:20 am

Mulla jo kolmas vuosi menossa, enkä näe itseäni normaalipainoisena. Tiedän olevani sitä, mutta koen olevani ylipainoinen. Ruho pieneni, pää ei... Minullekin noita kommentteja tulee vastaan ja vitsejä ylipainosta. Vitsailijat tosin eivät tiedä taustaani.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ma Huhti 01, 2013 3:14 pm

Täällä myös olen huomannut tuon, että lihavista vitsaillaan. Ja puhutaan tosi rumastikin selän takana. Tuntuu samaan aikaan pahalta ja hyvältä.
Mutta toki mietityttää millaisia sanoja itsestä on käytetty aiemmin....

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja trintilla Ma Huhti 01, 2013 6:04 pm

Tuota miekin just meinasin, että se on semmoista katkeran suloisuutta. Toisaalta kun omassa päässään on edelleen lihava niin loukkaantuu, ja loukkaantuu myös siitä että tietää mimmoista se on ollut. Mutta samalla hykertelee mielihyvästä kun huomaa, ettei kuulu lihavien joukkoon muiden silmissä... Olen siis kaksinaamainen :O
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja rantapallo Ti Huhti 23, 2013 6:23 am

Moikka!
On kiva lukea pitkästä aikaa täällä ihmisten mietteitä leikkauksen jälkeen.

Kuten jo edellä moni on sanonut: "Kroppa laihtuu, mutta pääni sisällä olen edelleen se ylipainoinen." Juuri näin! Olen laihtunut vuodessa 51kg ja näytän siis todella hyvältä (vaatteet päällä). Wink MUTTA en silti ole tottunut ihaileviin katseisiin ja ylitsevuotaviin kehuihin ulkonäöstäni. tongue

Ystäväni ovat tukeneet ja kannustaneet minua koko vaikean matkani ajan, mutta hyvänpäivän tutuille onkin ollut kova paikka minun "kukkaan puhkeaminen".
Kateellisia ihmisiä riittää, mutta se on heidän oma henkinen helvetti, ei minun.

Laihtuminen ei ole vaan ulkoinen muutos, vaan todellakin myös sisäinen prosessi, joka on sitten aivan oma lukunsa.

Tsemppiä kaikille teille!

rantapallo

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : Salo
Registration date : 27.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja Palleroinen Ti Huhti 23, 2013 8:38 pm

*Etsii tykkäsnappulaa rantapallon tekstille* Very Happy Very Happy
Palleroinen
Palleroinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 21.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja hansu Ke Huhti 24, 2013 1:48 am

Ensimmäistä kertaa tänään miespuoleinen henkilö totesi minulle, että muutama lisäkilo ei tekisi pahaa... Pitäisi kuulema syödäkin jotain, eikä aina vain hienostella ruuan kera. Hitto meinasin läppäistä päin näköä. Osuipahan hermoon tuo kommentti. Tokaisin vain, että ei tule kuuloonkaan...
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja etana To Huhti 25, 2013 1:13 am

Minulla on matkaa ja kiloja vielä edessäpäin paljon, mutta sen verran on jo painoa pudonnut, että naapurin rouva on nyrpeä, kun joudutaan vastakkain.
etana
etana

Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : pohjois-pohjanmaa
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja Kia Ma Huhti 29, 2013 3:18 pm

Kateellisia ihmisiä riittää, mutta se on heidän oma henkinen helvetti, ei minun.


Voi kun tämän kuin aina muistaisi !!!

-Kia

Kia

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 02.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja lihava89 Ma Toukokuu 06, 2013 4:23 am

Mulla meni hiljattain välit poikki isääni ja hänen uuteen vaimokkeeseen. Kuulin kun tämä vaimoke oli puhunu jollekkin siitä että millä rahalla ja miksi mennyt kalliiseen leikkaukseen, et ois tehny itellensä jotakin ja lähteny juoksee.

että siinä taas huomaa minkälaisia jotkut on. en ymmärrä et miten se ees liikuttaa sitä laihdutanko mä juoksemalla vai sitten tämmöisellä tavalla, koska tämäkin vaatii työtä ja elämäntapamuutoksen.

muuten ei ole kukaan kommentoinu asiaa muutaku positiivisesti. nyt on n. 5kk leikkauksesta ja painoa tippunut n. 17kg Smile hullua on se, etten itse oikein edes huomaa laihtuneeni! tuntuu et hirveet vatsamakkarat roikkuu edelleen. Vaikka vanhat legginssit pyörii jaloissa.
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja epätietoinen Ke Toukokuu 08, 2013 2:02 am

Hellou! Enpä ole tänne kauheesti avautunut, mutta keräsin rohkeuteni jaa päätin kirjoittaa oma kohtaista kokemusta. Asun pienellä paikkakunnalla ja työskentelen asiakaspalvelu ammatissa. Leikkauksesta kulunut 18kk ja painoa tippunut -90kg. Aluksi olin hämilläni kun en tiennyt kertoisinko ihmisille mitä on tapahtunut... Mutta tein päätöksen,että kerron kaikille mitä on tehty. Ja yllätyin siitä et yhtään negatiivista kommenttia ei ole asiasta tullut Shocked
epätietoinen
epätietoinen

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : loimaa
Registration date : 16.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja hansu Ke Toukokuu 08, 2013 6:02 pm

Tervetuloa. Huima pudotus sulla Rolling Eyes
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja Mirana To Toukokuu 09, 2013 9:47 pm

Vaikka olen vielä "vanha" minä, eli leikkaukseen vasta menossa niin tulin kertoneeksi muutamalle ystävälle, äidille ja siskolle. Äiti oli kauhistunut (inhoaa leikkauksia ja pelkkä ajatus alkaa pyörryttämään) mutta tukee päätöstäni, ystävät ja sisko eivät reagoineet mitenkään. Yksi ystävä käski ilmoittamaan heti leikkauksen jälkeen että olenko kunnossa Smile

Mirana

Viestien lukumäärä : 23
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 26.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

"Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet... - Sivu 2 Empty Vs: "Uusi"minä,vanhat ystävät&tutut ynnä sosiaaliset suhteet...

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa