Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jääkö nahka roikkumaan??

+3
joku80
möhrötti
tonnikeijukainen
7 posters

Siirry alas

Jääkö nahka roikkumaan?? Empty Jääkö nahka roikkumaan??

Viesti kirjoittaja tonnikeijukainen To Elo 06, 2009 11:58 pm

Olen lueskellut teidät upeita painonpudotus määriä ja nyt kysynkin, että jääkö nahka roikkumaan kun paino tippuu niin hurjaa vauhtia joillakin?? Vai palautuuko se painon pudotessa?? Ja onko joku käynyt kiristyslaikkauksissa tai menossa ja mitenkä pitkät jonot? Itseääni kauhistuttaa venynyt mahanahka joka pitää rullata housuun, ja varsinkin kun saisi pitää laihtumisen jälkeen kireitä vaatteita/ hihattomia niin nahkat vaan roikkuu... confused Kertokaa minulle miten on käynyt???

tonnikeijukainen

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : joensuu
Registration date : 03.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jääkö nahka roikkumaan?? Empty Vs: Jääkö nahka roikkumaan??

Viesti kirjoittaja möhrötti Ma Elo 10, 2009 3:48 am

No se et jääkö nahkat roikkumaan riippuu varmaan ihmisestä, kuinka paljon ylipainoa, kuinka kauan ylipainoa on ollu, ikä jne. Joillain ei kovinkaan pahoja roikkoja jää ja varsinki nuoremmilla se iho palautuu paremmin.
Omasta kokemuksesta melki 50kg pudottaneena voin sanoo et kyll sitä ylimäärästä nahkaa vaan on jääny ja nyt odottelenki et sitä pääsis sitte jossain vaiheessa leikkautaan pois.
Kunnallista kautta leikataan noita vattanahkoja mut allit sun muut pitää hoitaa yksityisellä puolella.
möhrötti
möhrötti

Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jääkö nahka roikkumaan?? Empty Vs: Jääkö nahka roikkumaan??

Viesti kirjoittaja joku80 La Elo 15, 2009 1:51 pm

apua!

kauhistuttaa tuo, että jos nahka jää kovinkin roikkumaan -siis se nahkojen leikkaus. :/ Saako sen julkisella puolella leikattua vai pitääkö maksaa kokonaan itse? Mulla pudotettavaa n. 35kg -onko kokemuksia ihon palautumisesta tällä kilomäärällä? Olen n. 30v, ja leikkaukseen Oysissa kahden vuoden jono...

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jääkö nahka roikkumaan?? Empty Vs: Jääkö nahka roikkumaan??

Viesti kirjoittaja hylje La Elo 15, 2009 2:50 pm

aika hyvin vielä 30v iho joustaa ja 30kiloa ylipainoa ei vielä todellakaan paljon, että pääset leikauksen pitäisi olla BMI vähintään 40 tai sitten liitännäis sairauksia ja BMI 35 tai yli.
roikuvia kohtia, ihoa, ei kannata pelätä, nissä paljon vähemmän huolta kuin reilusta yli painosta
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jääkö nahka roikkumaan?? Empty Vs: Jääkö nahka roikkumaan??

Viesti kirjoittaja hylje La Elo 15, 2009 2:54 pm

ja lisä aiheesta, ihopoimujen hoidosta ja leikkauksista, sim linkkejä vinkkejä kohdasta leikuaksen jälkeinen elämä
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jääkö nahka roikkumaan?? Empty Vs: Jääkö nahka roikkumaan??

Viesti kirjoittaja lootus75 Ma Elo 24, 2009 2:27 am

on nahkaa jäänyt aika paljonkin roikkumaan, syyskuun lopulla menen kys.iin kontrolliin jossa katsellaan että onko mahdollisuuksia korjausleikkaukseen.
Toivottavasti pääsen, sillä näytän aivan kamalalta roikkunahkoineni.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jääkö nahka roikkumaan?? Empty Vs: Jääkö nahka roikkumaan??

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Elo 24, 2009 4:24 pm

Samaa minä olen miettinyt että minkäköhän näköinen sitä sitten on kun paino lähtee ja roikkuuko maha,kädet,jalat ja KASVOT pahasttikkin affraid
Mä olen 39v ja ylipainoa on varmaan 50-60 kiloo...mahtaakohan tässä iässä vielä saada mitenkään salilla niitä roikkuja korjattua??varaa kun ei ole minnekkään yksityiselle mennä Neutral
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jääkö nahka roikkumaan?? Empty Vs: Jääkö nahka roikkumaan??

Viesti kirjoittaja Mama XXL La Elo 29, 2009 2:37 am

Hei,mulle leikkaava kirurgi tyksissä sanoi että jos roikkuvista nahoista on terveydellistä haittaa esim löysä vatsanahka "hautoo"ihon rikki,niin tällöin vatsanahkaa kiristetään ja yleensä tämä tehdään siinä sairaalassa kuin laihdutusleikkauskin.Yleensä noin vuoden päästä laihdutusleikkauksesta,tosin en itse ole vielä "laihdutusleikattu", niin en voi omakohtaisia kokemuksia kertoa.Mutta näin minua valistettiin heinäkuussa tyksissä. Rolling Eyes
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Paikkakunta : Turku
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jääkö nahka roikkumaan?? Empty Vs: Jääkö nahka roikkumaan??

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa