Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Roikkuva nahka?

+17
lootus75
2FatToFly
Poutapilvi
kissus nytkö jo
ritu
joku80
Lyltsy
PMM77
alati roculis
Ann
Bulla65
belly
HippaHeikki
hylje
Ranskis
Tantta
muuminmamman4
21 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Pe Elo 13, 2010 3:30 pm

Joo elikkä mua askaruttaa se nahka? JOS minulla nyt leikkaus menee hyvin niin kutistuuko tuo nahkasäkki tosta yhtään? Miten teillä muilla? Itselläni on aikamoinen säkki tossa jalkojen päällä joten nyt kauhistuttaa että siitä tulee semmonen tyhjä pussi :( Kait se jotenkin pienenee? Murr, kun ei tiedä mistään mitään :( Kaikki kuvat mitä olen tähän asti nähnyt ovat ihmisistä jotka ovat todella hienosti saaneet pois sen pussin myös tai onko kaikilla niin hyvä iho että se vetäytyy itsestään takas!?
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja Tantta Pe Elo 13, 2010 4:34 pm

Mun maha ainakin tarttee leikata kunhan tama laihduttaminen joskus loppuu (toivottavasti loppuu). Kolmen laakarin kanssa olen asiasta keskustellut ja ne pitaa kaikki itsestaan selvana, etta roikot leikataan pois. Mulla se tarkoittaa tuota mahaa ja sitten alleja, jotka nyt todella roikkuu ja laiskyy iloisesti vartaloa vasten. Joskus se naurattaa, joskus jo vit..taa.
Taitaa olla aika ikavia leikkauksia, tai ainakin toipumisia, mutta kylla sen kestaa kun paasee sitten lopullisesti eroon noista roikoista.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja Ranskis Pe Elo 13, 2010 4:37 pm

Moron! Oon tuota aatellu samaa ittekin. Toiset ku sanoo kovan jumppaamisen auttavan, ettei ala roikkuun vaan kiinteytyyn ja toiset naureskelee, että turhaa hikoilla:ei kiinteydy kun on kerran venyny,varsinkaan yli 30v. Karseeta aatellakaan, millaset siivet näistä alleistakin tulis, jossei ne kiinteydy kun puukolla...tai mahanahka sitte, aargh! Ois kyllä mielenkiintosta lukea, kuinka on käyny eri ikäsille laihtuneille.
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja hylje Pe Elo 13, 2010 5:03 pm

tyksissä leikataan ehdot,

vähintään kaks vuotta leikkausksesta kulunut ja BMI 30 tai alle.

ja julkisella puolella, siis vain vatsanahka, hygienia ongelmien vuoksi,
allit rinnat reidet yms sitten menee yksityiselle puolelle,.

hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja HippaHeikki Ma Elo 16, 2010 1:28 am

Takana miinus 72kg niin voitte kuvitella kuinka paljon on löysää nahkaa. Allit (miehillä kuulemma paasikivet) roikkuu niin pahasti, että on melkein pakko käyttää pitkähihasta paitaa.
Olin kolmen kuukauden kontrollissa ja kysyin lääkäriltä asiaa, lekuri suhtautui myötämielisesti. Leikkausajankohta alleille ja muille tosin vasta 1-2 vuotta leikkauksesta. No niin kauan eletään allien kanssa ja läiskytellään niitä kylkiä vasten. Pitäisiköhän mennä Talent-kisaan soittamaan alleilla.
HippaHeikki
HippaHeikki

Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 55
Paikkakunta : Vesilahti
Registration date : 24.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja belly Ke Elo 18, 2010 11:51 am

Mulla pudotus 83 kiloa ja leikkauksesta(sleeve) pian kaksi vuotta.
Mun muotoni muistuttaa ylösalaisin käännettyä jätskitötteröä...vyötäröön asti on ok, varsinkin kun käyttää push´uppeja... No, leuan alla on heltta joka ei katoa millään ryppyvoiteilla, allit paukkuu ja sitten tuo alaosasto, oh my God! Maha repsottaa ja reidet hölskyy, ei kehtaa uimaan mennä ja edelleen vierastan housujen käyttöä. Hameen alle saa paremmin piilotettua roikkuvan mahan. Ja tukiliivit yms."muotoilevat"alusasut on jatkuvas käytös.
Musta on laihtumisen myötä tullut armottoman turhamainen! Sijotan itseeni ja esim.vaatteisiin ja meikkeihin ihan reilulla kädellä. Ja voin mainiosti. Mä kanssa mietin tuota ylimääräsen nahan poistamista, mutta pelottaa iso leikkaus. Ja en tiedä millä kriteereillä siihen pääsee? Oon menos taas käymään Vaasassa, täytyy sitte ottaa asia puheeksi ihan tosissaan. Kertokaa pliis heti tänne jos olette menossa tai jo käyneet.

belly

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : pohojanmaa
Registration date : 28.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Elo 18, 2010 2:01 pm

Belly - wau!!! Siis 83 kg...mahtava pudotus! Kuule, saat ihan ansaitusti olla nyt turhamainen ja sijoittaa itseesi surutta, voin hyvin kuvitella, että on ollut aika, jolloin et ole ulkomuotoosi paljon sijoittanut, meille ylipainoisille kun ei tunnetusti ole kaupoissa paljon muuta sopivaa kuin korvakorut ja käsilaukut...
Mitä mä olen lukenut noiden ylimääräisten ihopoimujen poistamisesta, niin uskoisin kyllä ilman muuta sun kriteereiden täyttyvän. Onhan tuo aika ikävää kuitenkin, että ne nahat estää esim. menemästä sua uimaan tai käyttämästä housuja. Sun pitäisi nyt saada nauttia uudesta vartalostasi täysin rinnoin, ilman tuollaisia rajoitteita. Onhan ne tietysti isoja leikkauksia, mutta eihän niitä paikkoja kaikkia korjata kerralla, aloita vaikka pahimmasta päästä, mikä yleensä varmaan on vatsa. Ota ihmeessä nuo nahka-asiat puheeksi siellä seuraavalla lääkärinkäynnilläsi, niihin korjausleikkauksiinkin on varmasti omat jononsa, joten asiat on varmaan ihan hyvä laittaa ajoissa eteenpäin. Onnittelut sulle vielä hienosta urakasta, hatunnoston arvoinen asia!
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja Ann Ke Elo 18, 2010 3:54 pm

Onnittelut Belly!!! ***UPEAA***
Sulla on aivan mieletön saavutus ja samaa mieltä Bullan kanssa, että turhamaisuus sallitaan tässä tapauksessa oikein mielellään Ü

Olen itse vasta urakkani aloittanut. BGP-leikkaus oli vasta 1,5 vk sitten, mutta ajatustyötä tehdessäni olen miettinyt näitä roikkuvia ja suhdettani näihin hyllyviin osiin minussa. Olen tullut siihen tulokseen, että aioin suoda itselleni vielä joskus sen mahdollisuuden voida valita ihan mitä tahansa vaateita, vaikka niitä bikineitä Ü. Koko ikäni olen joutunut miettimään, että T-paidassa on tarpeeksi pitkät hihat peittämään allit ja että housun vyötärö nousee tarpeeksi korkealle peittämään kaikki kolme mahamakkaraa ja missä ylipäänsä olisi sopivan kokoisia vaatteita.

Eli jos plastiikkakirurginen leikkaus on vaan mahdollinen niin uskon sen ehdottomasti tuovan ihan uudenlaisen vapauden olla nainen (sama juttu tietysti miehillä), se "normaalipainonen" ja "normaalin näköinen". Vaikka vannonkin yksilöllisyyden nimeen niin tässä suhteessa olisi kiva olla joskus vähän niin kuin muutkin Ü

Rakastetaan kuiten allejamme ja paasikiviämme niin kauan kun ne ovat osa meitä. Ovathan ne kuitenkin muistus huikeista tehdyistä tuloksista pääasiassa terveyden eteen Ü
Ann
Ann

Viestien lukumäärä : 94
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 02.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja alati roculis Su Elo 22, 2010 2:10 am

Olen saanut kirjeen, että olen jonossa plastiikkakirurgille. Eri asia on sitten, miten edetään, tapahtuuko mitään.

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja PMM77 Su Elo 22, 2010 9:09 pm

Mihinpä se nahka siitä häviäis, muuta ku leikkaamalla?!?

1,5 vuotta GBP-leikkauksesta, kiloja on lähtenyt enemmän kuin on jäljellä, ja nahat roikkuu; maha, rinnat, allit, reidet.
Julkisella puolella korjaisivat vatsanahan, menee terveydellisistä syistä läpi, mutta jonot ovat pitkät.

Minä päädyin yksityiselle. Maksaahan se. Ja kaikki tehdään lainarahalla. Mutta mielummin minä itseeni sijoitan, kuin hienoon autoon tai asuntoon.
Parin viikon päästä aloitetaan, ensimmäisessä leikkauksessa lähtee allit, kohotetaan rinnat ja poistetaan ylimääräistä nahkaa, ja kursitaan vatsa kasaan. Seuraavassa operaatiossa keskitytään jalkoihin. Eihän niistä mitään priimakamaa saa, mutta jotain parannusta kuitenkin.

Kipua on tiedossa, mutta mitäpä sitä ei "edes jollain tavoin siedettävän" ulkomuodon vuoksi kärsisi...

PMM77

Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 24.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Elo 22, 2010 10:10 pm

Osaatko yhtään vielä kertoa mitä maksaa mikäkin noista operaatioista yksityisellä?

Vielä ei ole ajankohtaista, aika hyvin on tää eka 20 kg ja nahka vetäytynyt raskauksien jäljiltä venynyttä (ala)vatsanahkaa lukuunottamatta. Mutta varmaan sama tahti ei jatku.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja joku80 Su Elo 22, 2010 11:50 pm

Mua huolettaa näistä nahankiristysoperaatioista jäävät arvet. Kuinka isot arvet tulee? Mulla kun iho on sellainen, että oikein kasvattaa sitä arpikudosta... :/

Ja onko kaikilla iho jäänyt niin pahasti roikkumaan laihtumisen jälkeen, että vaati kiristystä? Tietysti ikä, pudotettu kilomäärä ja kuntoilu (kiinteytys) varmaan vaikuttaa myös. Mun pitäisi saada noin 35-40kg pois ja ikää 30v...

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Elo 23, 2010 12:09 am

Joku80: silloin kun pudotin parikymppisenä 30 kg, painon ennen laihdutusta 93 kg ja laihdutuksen jälkeen 63 kg. En urheillut oikeastaan paljon mitään laihdutuksen aikana, vasta sen jälkeen ja silloin tuosta laihdutuksesta mulle ei jäänyt minnekään mitään löysää nahkaa. Luulen, että se johtui nuoresta iästä, joten jos sullakin on "vain" 35-40 kg pudotettavaa ja olet vielä noinkin nuori, saattaa olla, ettei sulle tule roikkoja nahkoja lainkaan :).
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja joku80 Ma Elo 23, 2010 1:05 am

Huh! Tietysti toivon, ettei roikkoja tule, mutta pelkään pahinta... No aika näyttää -pääasia, että läskit lähtee! ;) Kiitos Bulla65 kommentistasi.

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja ritu Ma Elo 23, 2010 1:24 am

Mitä noihin roikkoihin sanoisin kyllä mullakin jonkunlaiset on eikä ole haitanneet vielä mitenkään olen kulkenut samoissa paikoissa kuin ennen roikkoja ehkä vähän enempikin kun jaksaa paremmin liikkua ja kesällä liikuin täysin hiattomissa topeissa ja sortseissa niin maalla kuin kaupugilla, ja jos kuka ei ilennyt minua katsoa niin olisihan hänellä ollut valta muuttaa suuntaa, tiedän varmaan mistä kirjoitan kun nuo allit ovat varmaan isommasta päästä kun painoni on isommasta pudonnut n-120kg.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Elo 23, 2010 2:09 am

On sulla Ritu valtava painonpudotus takanapäin!! Vieläkö sulla on matkaa vai onko painonpudotusurakkasi jo historiaa? Roikot ovat varmasti pieni murhe sen rinnalla, mitä sä olet joutunut kokemaan ollessasi todella iso tyttö, tuo 120 kg ylipainoa on niin iso määrä, ettei sitä pysty edes kunnolla käsittämään. Onnittelut ja ihailut, oot meidän kaikkien sankaritar ja loistava kannustin! :)
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja ritu Ma Elo 23, 2010 4:05 pm

Bulla65: Kyllä minä alan olla tyytyväinen omaan painooni jos vielä saisin sen 10kg pois niin olisin enempi kuin tyytyväinen, en olisi uskonut kun projektin aloitin että sillä saahaan näin hyviä tuloksia mutta lääkäritkin on sanoneet että sulla on toi GBP leikkaus onnistunut täydellisesti.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja Ranskis Pe Syys 03, 2010 2:22 pm

Moikka! Tosta roikkuvasta nahkasta vielä senverran kyselisin, että onko kellään kokemusta ja kuulopuheita, kuinka erilaista erityyppisten ihojen kiinteytyminen on? Tarkotan nyt sellasta eroa ihossa, kun toisille tulee lihoessa raskausarpia, jopa pahoja, ja toisille ei niin mitään? Onko arveton iho joustavampaa ja palautuuko se nopeammin ,tai kokonaan, kuin kovin helposti arpeutuva?
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja alati roculis To Syys 09, 2010 2:39 pm

Hei PMM77! Oletko jo käynyt "nahkapeitturilla"? Kertoisitko kokemuksista/näkemyksistä ja aikanaan lopputuloksesta, oletko tyytyväinen?

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Pe Syys 10, 2010 12:05 pm

Leikkaus kestää noin 10h vatsa. Paraneminen noin 6kk tukiliivienkanssa, tupakointi pitää lopettaa. Siinä se
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Pe Syys 10, 2010 2:59 pm

Mä olen kuullut vain hurjia tarinoita mahanahan leikkauksesta. Tosin olen kuullut ne lymfahierojalta, jonka luokse on passitettu sellaiset potilaat, joiden leikkaus on epäonnistunut. Joillekkin on koko maha kursittu kasaan 20cm haava-alueelle ja verenkierto on häiriintynyt. Toisilla taas se metrin tai ylikin leikkaushaava ei tahdo millään parantua. Leikkaushaavahan pitäisi tehdä ihan ylhäältä sivulta sivulle eli itse laskeskelin omaa mahan leikkaushaavan pituudeksi tulisi reilu metri=( Toivon todella ettei roikku ole niin paha, että sitä tarvitsisi leikata!

Olisi kyllä kiva kuulla joltain leikkauksen läpikäynneeltä miten itse koko leikkauksen eikä vain toisenkäden tietoa=)
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Pe Syys 17, 2010 4:41 pm

Mulla on vähän samanlainen tilanne kuin joku80llakin, olen suhteellisen nuori vielä, samalainen pudotusurakka, nahka oikein kasvattaa hirveitä levinneitä arpia....

Mulla on nyt jo roikkoja, alavatsan nahkat roikkuvat reiden päällä, allit roikkuu, selässä roikkuu... You name it, I have it!

Mulle varmaan tulee aiheelliseksi tuo kiristys operaatio, MIKÄLI siihen leikkaukseen pääsen.

Ei nämä nahkat mulla ainakaan mihinkään ole häviämässä, mä rasvaan liikun ja jumppaan, turhaan. Mieltä painaa alaspäin tällä hetkellä sekin, että kamala jumi päällä juuri nyt. Nyt kun pitäisi ottaa se loppukiri siihen mennessä kun tohtorin tapaa ja ne päättävät pääsenkö ylipäätään leikkuulle.

Itku meinaa tulla, kun kilot jumittaa ja jojoilevat edes takaisin!!

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja lootus75 To Syys 23, 2010 12:30 am

Sain lähetteen plastiikkakirurgin konsultaatioon viikko sitten, käsivarsissa ja mahassa on eniten löysää nahkaa, muualtakin roikkuu mutta kädet ja maha ovat pahimmat. Toivottavasti ne saa pois niin kehtaa kesällä edes t-paitaa pitää ettei käsivarsissa heilu löysä iho kuin auton roiskeläpät. Siskon kanssa niistä on vitsailtukin.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja Wee2be To Syys 23, 2010 3:13 am

Mitä nahkoja julkisella leikellään? Jostain olen saanut tietoa, että vain vatsanahka kiristetään ja sekin, jos fysiologisia syitä löytyy (tulehdus, hiertymät jne.) mut et kaikki muu mennään korjauttaan yksityiselle?
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Syys 23, 2010 1:25 pm

Moi! Mun mielestä ainoastaan maha nahkan saa leikattua kunnalllisella. Mä olen ollu jo kertaalleen jonossa leikkaukseen ja nyt olisi ollut aika sinne 19.11 kirurgia jututtamaan vaan siirrettiin vuodella, kun sain tämän leikkaustiedon, mulla tuleekin sitten kolme leikkausta seuraavan kahden vuoden aikana ...Ihan oikiasti hirvittää, vaan eiköhän niistä selvitä.
Tupakan lopetus tulee tekemään tiukkaa, ajattelin sen hoitaa ensi keväällä=)
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkuva nahka? Empty Vs: Roikkuva nahka?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa