Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Parin vuoden poissaolon jälkeen täällä taas

+8
Virpsu
BLOCCO
Elämä edessä
Kimby
Orkidea
paksumaha
Rosmariini
Juho
12 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Parin vuoden poissaolon jälkeen täällä taas - Sivu 2 Empty Vs: Parin vuoden poissaolon jälkeen täällä taas

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Syys 18, 2012 11:41 am

Miten Juho leikkaava lääkäri ja muu henkilökunta suhtautuivat paniikkikohtaukseesi?

Varmasti asian edelleen työstäminen on tarpeen myös narkoosilääkärin toiminnan osalta, mutta ennen kaikkea sinun omien mietteidesi ja toiveidesi takia. Olisiko sinulle tehty sleeve vai GBP? Itse halusin sleeven, koska on pienempi muutos ja aiheuttaa vähemmän sivuvaikutuksia. Tulokset kuitenkin olleet molemmissa leikkauksissa varsin samankaltaiset ja kuten täältäkin voi lukea on se leikkaus todella vain apukeino ja loppu pitää työstää oman pääkopan sisällä ja sen ulkopuolella (=mitä panee suuhunsa).

Sullakaan ei kovinkaan paljoa enää ylipainoa, joten sleeve voisi sen puoleen olla hyvä vaihtoehto. Muuttaa elämää "vähemmän" ja itse pelkäsin imeytymishäiriöitä yms. pidemmällä aikavälillä. Mulla on ollutkin kalkki, d-vitamiiniarvot, proteiinivarastot yms. aina muuten tosi hyvällä tasolla paitsi raskaana ollessa. Vauva on vienyt osansa ja tilanne heti raskauden jälkeen taas normalisoitunut.

Tsemppiä! Ja älä jää yksin asian työstämisen kanssa vaan juttele vaikka ravitsemusterapeutin kanssa.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Parin vuoden poissaolon jälkeen täällä taas - Sivu 2 Empty Vs: Parin vuoden poissaolon jälkeen täällä taas

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ti Syys 18, 2012 2:01 pm

No voi harmi Juho. Mie makaan tääl sairaalas viis pientä siistiä reikää masus...
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Paikkakunta : Itäinen suomi
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa