Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vesinokkaeläimen pulina

+12
Ano
meevin
Kimby
Leppis
Soile
AnnukkaK
Piuku
hansu
HyeeNa!
Pallokala
Massiivi
Vesinokkaeläin
16 posters

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 4 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ke Maalis 12, 2014 3:07 am

Lipsuu lipsuu eneily.. Iltaisin on kamalaa. miten nyt voikin olla ettei tää vaan jotenkin suju..Vaikka miten muistutan itteeni että nyt ois tärkeetä saada paljon pois ja vika kerta, mieti vika kerta!

Liian vähä vettäkin meni ja illalla taasen pahahko repsaus. Päivät menee tosi nätisti ja ohjekirjan mukaan.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 4 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Maalis 18, 2014 2:41 am

Reilu viikko leikkaukseen, iiiik! Torstaina meen käymään sairaalassa tsekkailukäynnillä, siellä käydään läpi leikkaukseen liittyvät yksityiskohdat jne.
Eneily ei edelleenkään suju niin hyvin kuin voisi. Päivät menee hyvin mutta sitten iltaisin tulee liian helposti korvattua pussit jollain muulla ja kun alan korvaamaan niitä elintarvikkeilla, siellä vaan liian helposti menee mukana jotain ei sallittua, kuten nyt vaikka juustosiivua, hedelmää jne. No, paino on silti 117,5 eli olen mä pudottanut sen about 8,5 kiloa joten kyllä tässä se vaadittava kymppi on ihan hyvin mahdollinen, mutta jotenkin olen vähän ollut pettynyt itseeni kun toivoin että olisin saanut leikkaukseen mennessä enemmän. Toisaalta olen kyllä urheillut aika kovasti että kunto on kyllä rautainen ja kroppa varmasti kiinteytynyt joten vaa'assa se kaikki ei pakosti näy.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 4 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Maalis 18, 2014 3:07 am

Ai niin! Vielä piti tulla hehkuttamaan asiaa jota en muistanut aiemmin mainitakaan. Minulla siis on 1-vuotias tytär ja olen ollut kovasti huolissani miten jaksan ja kykenen häntä hoitaa leikkauksen jälkeen, kun mieskin vaihtoi vuodenvaihteessa työpaikkaa ja hänellä ei paljoa lomia ole. Soitin kaupungin lapsiperheiden perhetyöhön ja meille myönnettiin 40 tunnin edestä palvelusetetli jolla voidana palkata yksityisnen palveluntuottaja elikäs hoitaja kotiin tuoksi 40 tunniksi ja kaupunki maksaa tuosta suurimman osana, maksettavaa itselle tulee palveluntuottajien hinnoista riippuen jopa 1,70-3 euroa tunti, joka ei todellakaan ole paljon. Olen niin iloinen! Soittelen huomenna noihin palveluntuottajille ja buukkaan hoitajan. Ihan tosi luksusta tietää että saan keskittyä toipumiseen rauhassa Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 4 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin La Maalis 22, 2014 3:21 am

Kävin eilen sairaalalla tapaamassa sairaanhoitajaa. Käytiin läpi ensi viikon aikataulut ja leikkaukseen valmistautumiskuviot. Ihan käsittämätöntä että vajaa viikko enää jäljellä. Vaaka näytti tänä aamuna -9,2 kg (116,6 kg) eli 800 grammaa ois enää annettuun 10 kilon tavoitteeseen ja sehän menee vaikka päällään seisten Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 4 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Pellukka La Maalis 22, 2014 1:19 pm

Hienosti menee... Tsemppiä leikkaukseen  cheers 
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 4 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Maalis 23, 2014 5:56 pm

Kymppi rikki! Me soo happy!  cheers Nyt vaan vielä viime päivät puristusta ja valmistautumista torstain koitokseen!

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 4 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Maalis 27, 2014 3:17 am

Huh, huomenaamulla se on menoa. Just nautiskelen täällä "viimeistä ehtoollistani", ruisleipäviipale omenalla ja juustolla pussikeiton lisäksi Smile Nam!
Sydämentykytyksiä ja harmaita hiuksiakin on meinattu tänään saada, kävi meinaan niin että lapsenhoitajaksi värvätty sukulaiseni sairastui vatsatautiin ja näin pikaiseen kenenkään hommaaminen apuun oli aika hankalaa, varsinkin kun sitä hommaamista rajoitti se ettei haluaisi kaikille tutuille kailottaa missä huomenna ja perjantaina olen.. No, vanhemmat riensivät hätiin ja ajoivat juuri 400 kilsaa tänne..

Mutta loppu hyvin ja kaikki hyvin. Vesinokkaeläin ison vatsalaukkunsa kanssa poistuu radiotaajuuksilta ikuisiksi ajoiksi ja palaa pikkumahaisena seuraavan kerran Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 4 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Tötterö To Maalis 27, 2014 3:23 am

Mahtava päivitys Smile Siis toi sun ajattelumalli Smile Hyvä, että lastenhoitokuviokin järjestyi. Paljon tsemppiä leikkaukseen ja toipumiseen!!!  cheers 

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 4 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja meevin To Maalis 27, 2014 12:57 pm

Onnea matkaan

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 4 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa