Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vesinokkaeläimen pulina

+12
Ano
meevin
Kimby
Leppis
Soile
AnnukkaK
Piuku
hansu
HyeeNa!
Pallokala
Massiivi
Vesinokkaeläin
16 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Huhti 26, 2012 3:09 am

OMG Kimby. Mielettömät lukemat sulla tickerissä! Wau. Olen sanaton.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Kimby To Huhti 26, 2012 3:15 am

OMG Kimby. Mielettömät lukemat sulla tickerissä! Wau. Olen sanaton.
Thanks! Minut on sleevattu 2,5 vuotta sitten ja itse olen 100% kontrolloinut sen miten olen laihtunut leikkauksen jälkeen. Vuodenvaihteen jälkeen olen nyt ollut painovakaa kun päätin etten enää tiputa painoa kun saavutin normaalipainon. Jokainen on tasan tarkkaan ihan oman laivansa kapteeni ja vaikuttaa siihen miten paino tippuu.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Huhti 27, 2012 3:57 am

eka kymppi rikki Smile Seuraava tavoite on vanhaan kunnon painonvartijahenkeen mieleeni iskostunut 10 prossaa painosta elikäs mun osalta sitten se reilu 13 kiloa.. Smile

Tänään oli tullut puhelu sieltä klinikalta mutten kuullut puhelua kun olin töissä ja huomasin vasta illalla.

Ostin vappueväät tänään. Allevoa ja Naturedieetiä Nutriletin lisäksi. Allevon purjo-perunakeitto oli yllättävän hyvää..

Olo on ollu ihan jees, tosin tänään meni syönnit vähän liian vähäiselle aamupäivästä kun ei aamiainen maistunut ja oli kamala päänsärky.. Meni sit ohi onneks.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Soile Pe Huhti 27, 2012 4:51 am

Sulla on hieno draivi päälläWink Jatka vaan samaan malliin!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Huhti 27, 2012 7:32 pm

Iik! Soitto tuli. Se ois nyt menoa eikä meininkiä... Ens viikolla menen klinikalle ja pannaan hösseliksi, tutkimukset jne..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin La Huhti 28, 2012 9:05 pm

Johan nyt on kumma miten mulla on tänään ollu ihan koko ajan nälkä! Ärsyttävää! Maha murisee.. Oon juonu aamulla Nutrilett mokkapirtelön ja kahvia, lounaalla Nutrilett kasviskeiton ja peukalonkynnen kokoisen palan juustoa, muutaman kirsikkatomaatin sekä pari babyporkkanaa ja äsken suklaapirtelön ja pätkän kurkkua. Ihan samantien kun on syönyt, alkaa maha murista ja olen tosi nälkäinen..

Kävin mää kyllä metsässä kuljeksimassa lenkillä että kulutustakin on sinällään ollu mutta en silti ymmärrä miten mua näin nälättää.. Oon juonut jo kaksi litraa vettä tänään (nyt on klo 16)

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Piuku La Huhti 28, 2012 10:06 pm

Minä eneilin onnistuneesti seuravalla tavalla: Käytin 5pss nutrilettia päivässä (naisen annos). Pääasiassa kermaista kana keittoa. Joskus suklaan makuista. Kun päivässä saa syödä lisäksi 1/2 salaattia tai kasviksia, niin keitin joka päivä 200gr pussin keitto juureksia. Sekoitin tämän satsni puoliksi kaksi kertaa päivässä kana keiton sekaan. Aina tuli maha täyteen. Kantsii kokeilla jos tuntuu, ettei maha tule täyteen. Ja voihan sitä laittaa vaikka koko pussinkin. Fun light mehua join myös. Tuota sun vatsan murinaa saattaa aiheuttaa myös kahvi, joka ei eneillessä ole varsinaisesti sallittujen listalla. Lisäksi tulis mieleen se, että jos sulla on laktoosi intoleranssi, niin sitten kannattaa siirtyä erilaisiin ene pussi keittoihin.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin La Huhti 28, 2012 10:19 pm

Kiitti vinkistä Piuku. Itse asiassa mä en ole kanakeittoa vielä maistanutkaan, tomaattikeittoa, kasviskeittoa ja Allevon purjo-perunaa olen syönyt. Mulla ei ole laktoosivaivaa, juon normaalisti maitoakin ihan siltänään eikä aiheuta pulmia. Mä en siis varsinaisesti ole vielä leikkausta edeltävällä enedillä, mutta aloitin omatoimisesti pari viikkoa sitten koska haluan mahdollisimman paljon pois painoa jo ennen mahdollista leikkuuta ja ensi viikolla olen menossa ensikäynnille klinikalle. Vähän tästäkin syystä olen ottanut itsenäisesti ns. erivapauksia vielä toistaiseksi tuon ravinnon suhteen, just tuon kahvin (ja kahvimaidon) ja päivittäisen pienen juustonokareen suhteen (olen oikea juustohiiri, myönnetään) ja olen syönyt lounaaksi myös ajoittain niitä Nutrilett patukoitakin. Kalorit on siis huidellut suunnilleen tuolla 800 kalorin kieppeillä. Tähän mennessä on mennyt hirmu hyvin ilman varsinaista nälkää, mutta jostain syystä tänään on ollut koko ajan nälkä.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Piuku La Huhti 28, 2012 11:59 pm

Minäkin "koe" eneilin ennen varsinaista ene/ leikkaus aikaa, kun halusin tietää onko mahdollista saada vaadittua 10% pois ennen leikkausta. Jos kalorimäärä menee yli 800/pv. niin silloin on nälän tunne enemmän tai vähemmän läsnä koko ajan. Jos kalorimaarä pysyy alle 800, menee elimistö ketoosiin pääsääntöisesti kolmen päivän sisällä ja nälän tunne häviää, ja tietysti painon putoaminenkin on maksimaalinen.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Huhti 29, 2012 12:30 am

Joo, sitä se varmaan sitten on että oon onnistunut kiikkumaan niin hyvin siinä nippanappa alle 800 että olen ollu ketoosissa. Henki on ainaki haissu ja nälkää en ole tuntenut Smile Ja nyt sitte ehkä just niin piirun verran yli mennyt että nälkä on tullut.

Mulla on kans nyt seuraava tavoite se 10 prossaa, siihen ei ole kuin reilu 3 kiloa matkaa Smile Sitten voikin ehkä asettaa uuden 10 prossan tavoitteen? Haha

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Piuku Su Huhti 29, 2012 1:28 am

Siinä vaiheessa kun menet sisätautilääkärille arvioon leikkaukseen pääsyyn, asettaa hän sulle jonkun tavoitteen. Tod. näk. sen 10% pudotuksen leikkaukseen pääsylle. Jos siinä vaiheessa olet eneillyt maksimit, ei paino enää putoa riittävästi juuri siinä vaiheessa kun näyttö on tärkein leikkaukseen pääsylle. Tee nyt kuitenkin niin kuinka itsestä tuntuu hyvältä ja oikealta. Mulla joka tapauksessa ei paino arvoa annettu työterveyslääkärin punnitsemalle painolle, vaan laskenta alkoi siitä painosta joka sisätautilääkärillä punnittiin.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Huhti 29, 2012 1:31 am

Eiku siis mä en ole eneillyt kuin vasta kaksi viikkoa ja pudottanut siis 2-3 kiloa, ne aiemmat 7-8 kiloa lähti aiemmin ihan vaan "itsekseen" eli urheilemalla ja vähentämällä hiilareita.

Sisätautilääkärin aika on ensi viikolla.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Piuku Su Huhti 29, 2012 1:36 am

Hienoa, ei sitten hätiä mitiä. Taisin lukea vähän huolimattomasti noita aikaisempia tekstejä. Mutta nyt ei kauaa tarvitse jännittää, kun homma osaltasi nytkähtää lähemmäs, pikku masuisempaa ja kevyempää olotilaa:)

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Huhti 29, 2012 1:47 am

Mietin tässä vaan että mitenköhän paljon tolla leikkausta edeltävällä enellä tippuu paino noin keskimäärin? mietin vaan sitä että jos leikkuuaika tulisi kesäkuulle tai elokuulle, ehtisiköhän sitä edes sitä toista 10 prossaista tiputtaa ennen esim. kesäkuuta? Sehän ois jonkun 12 kiloa.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Piuku Su Huhti 29, 2012 2:12 am

No, mulla tippu juuri ja juuri 10kg kuukaudessa. Minä sain leikkausajan ajoissa kun leikkaus tehtiin julkisella puolella. Jos aijot yksityiselle leikkaukseen niin siellä saattaa ennen leikkausta olevat painon pudotus vaatimukset olla joustavammat. Mutta kaikki ennen leikkausta pudotettu paino, on on leikkauksen parhaan onnistumisen kannalta eduksi. Mitä pienempi maksa sitä vähemmän riskejä leikkauksessa.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Huhti 29, 2012 2:30 am

Joo ja mun maksa on varmaan valtava rasvamöntti, ainakin se joku maksa-arvo mikä otettiin ikäkausitarkastuksen yhteydessä heitti yli suositellun arvon Sad

Kyllä mäkin siis yritän tiputtaa niin paljon kun mahdollista..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Huhti 29, 2012 8:12 pm

Kiitti muuten vinkistä Piuku! Mä oon puuhastellu koko päivän tänään, rymynny metsässä monta tuntia ja kyykkiny pihahommissa ja äsken kun tulin sisälle oli jo ihan hirvee nälkä. Huitasin Nutrilettin kasviskeiton sekaan pakkasesta keittojuureksia ja lisäksi sitä keittolientä ja suolaa ja lisäksi laitoin keittoon lillumaan pari Väinämöisen palttoonnappia. Olipa ruokaisa sapuska ja nälkä on tipotiessään Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Toukokuu 01, 2012 2:02 am

Eilen repsahdin. Kolmen päivän aikana nautitun Nutriletin jälkeen iski yhtäkkiä ihan järjetön himo juustoon ja niin sitä vaan tuli höyläiltyä. ja kun hölyläyksen makuun pääsin, ei se ihan heti loppunutkaan ja päälle meni muutama kaapista löytynyt ruissipsikin Embarassed Aikamoinen itseinho... En sitten muuta illalla syönytkään ja tänään oon ollu tiukasti ENE-ruodussa ja kävin miltei 7 kilsan lenkillä.

Mun pitäis täytellä niitä lomakkeita mitä tarvitaan ens viikon ensikäyntiä varten. Siinä oli mm. esitietolomake, BES syömistapatesti ja BDI testi jossa on erilaisia mielialaan ja itsetuntoon jne. liittyviä kysymyksiä..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Piuku Ti Toukokuu 01, 2012 2:29 am

Niin, minä sen voinut sooloilla millään tavalla eneillessä. Olen joko tai tyyppi. Tunnen itseni, joten kun pussittelin, söin vihanneksia ja rehuja sekä pysyttelin alle 800kcal/pv. Kaapissa siis ei ollut, ei juustoja ei keksejä eikä paljon muutakaan. Syönythän mä ne olisin. Mulla oli sikäli onni myötä, että mieheni halusi myötätunnosta eneillä myös ja kersat on "maailmalla", joten toivat omat kahvi pullansa mukanaan kun tulivat käymään. Toisaalta mun ei tehnyt yhtään mitään mielikään, kun olin "kerran" päättänyt, että tämä on viddu sitten viimeinen kerta tätä lajia.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Toukokuu 01, 2012 2:31 am

Joo-o. Mun mies grillaa tossa just makkaraa Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Piuku Ti Toukokuu 01, 2012 3:10 am

Pysy sisko lujana.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Toukokuu 01, 2012 3:15 am

no ei oikeesti tehny ees mieli, join mokkapirtelön sen seurana Smile Tänään erittäin tyylipuhdas päivä, kolme mokkapirtelöö, kasviskeitto keittojuureksilla ja tomaattikeitto muutamien kirsikkatomaattien ja kurkun kanssa. 2,5 litraa vettä, yks tuopillinen light limsaa saunan päälle ja 7 kilsan lenkki.

*taputtaa itseään olalle*

Hauskaa vappua!

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Pallokala Ti Toukokuu 01, 2012 12:58 pm

Superhienoa suoriutumista vapusta, Vesielukka!! sunny

Tolla sitoutumisella homma etenee!
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Toukokuu 01, 2012 7:40 pm

Kiitti Pallokala!

Täyttelin ja lähettelin tänään ne lomakkeet. Eli siis BES-syömätapatesti, BDI-testi joka oli semmonen mielialatesti ja sit esitietolomake jossa oli kyssäreitä terveydentilaan ja aiempiin laihdutusyrityksiin liittyen. Kylläpä oli vaikeita monivalintakyssäreitä ne BES ja BDI... Niin moni kohta olisi vaatinut selitystä enemmän. Mutta oikeastaan tossa jo huomasin että ei mun tilanne oikeasti mitenkään toivoton ole Smile

Eilisen iltaa selailin netistä kaikkea mahdollista ja mahdotonta GBP-leikkaukseen liittyen, erityisesti Youtubessa oli melko inspiroivia mutta myös kauhukuvia aiheuttavia videoita. Kertokaas vinkkilinkkejä joihinkin sellaisiin nettisivuihin joita te olette pitäneet tavalla tai toisella itsellenne tärkeinä ennen leikkausta? (tämä foorumi tietysti mutta mitäs muita?) Sivut voi olla suomeksi ja englanniksi, muut kielet ei oikein suju.

Huomenna aattelin puntaripäivää kun keskiviikko se taisi viime viikollakin olla jos oikein muistan. Jännä nähdä paljonko on lähtenyt.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Toukokuu 03, 2012 5:22 pm

Se ois -12 kiloa Very Happy Lempifarkkuni tippuvat päältä kun aamulla yritin niitä jalkaani laittaa. Eneily sujuu tosi hyvin eikä houkutuksia tai repsahduksia ole ollut. Istuin tyylikkäästi aamulla kahvipöydässäkin jossa oli sekä suolaista lihapiirakkaa että pullaa ja minätyttö se join kaffen kanssa ison tuopillisen vettä Smile Ihan tosi hyvä olo on ollut ja olen iloinen ja hirmuisen pirteä..

Tänään sitten olisi se ensikäynti klinikalle ja huomenaamulla sisätautilääkäri. Jännittää eikä oikein tiedä mitä tuleman pitää.. Pomolleni kävin sanomassa että joudun lähtemään tänään vähän aiemmin kun menen lääkäriin ja huomenaamulla myös tulen myöhemmin kun on lääkäri. Se huolestui ja alkoi kyselemään onko kaikki ok. Vastasin vaan että joo on mutta en keksinyt mitään hätävalhetta ja mietin oisko pitänyt...

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen pulina - Sivu 2 Empty Vs: Vesinokkaeläimen pulina

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa