Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Liikunta ja fyysinen jaksaminen

3 posters

Siirry alas

Liikunta ja fyysinen jaksaminen Empty Liikunta ja fyysinen jaksaminen

Viesti kirjoittaja pullis To Kesä 04, 2009 1:56 pm

Leikatut: Jaksatteko liikkua kuinka paljon? Minua arveluttaa leikkauksen jälkeinen elämä jaksamisen kannalta. Nytkin jos olen olen ollut töissä pienillä eväillä ,niin kotiin pyöräily tekee tuskaa ja ei millään jaksaisi. Mitä sitten jos ruuan määrä pienenisi vielä niin miten sitä sitten jaksaisi?

pullis

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : espoo
Registration date : 20.05.2009

http://satu.haa@suomi24.fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Liikunta ja fyysinen jaksaminen Empty Vs: Liikunta ja fyysinen jaksaminen

Viesti kirjoittaja sleeve Pe Kesä 05, 2009 10:18 pm

Morjens! Heti leikkauksen jälkeen ei edes saa harrastaa mitään hikiliikuntaa ennenkuin tikit poistetaan. Mä ainakin nautin sairaslomallani rauhallisista metsälenkeistä ja entisenä hikoilun vihaajana sain itseni huijattua kuntosalin jäseneksi ja nyt en kadu sitä päätöstä lainkaan. Ihana fiilis kun on tunnin rehkinyt ohjatulla esim.bodypump-tunnilla...endorfiinit jyllää!! Käyn salilla 3 krt viikossa. Kummasti kun keho alkaa muuttua niin mieli kevenee myöskin ja itsellesi teet palveluksen kun et lihaksia laihduta. Jatkuva hartia-niskasärky on poissa, kuulemma sen takia kun lihaksia on vahvistettu niin ryhtikin paranee. Jatkuva näläntunne leikkauksen myötä useimmiten poistuu ja minä ainakin olen siitä helpottunut ,ettei koko ajan ole mielessä mitä söisin seuraavaksi, mitä tekee mieli? Tsemppiä odotukselle ja positiivisia ajatuksia cheers

sleeve

Viestien lukumäärä : 23
Paikkakunta : Borgå
Registration date : 15.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Liikunta ja fyysinen jaksaminen Empty Vs: Liikunta ja fyysinen jaksaminen

Viesti kirjoittaja Mertzi Pe Kesä 12, 2009 10:35 pm

Minä olin yhteydessä salille ja sain 2 kk lykkäystä jäsenkorttiini, olen kuullut että niin kauan pitäisi olla menemättä salille. Käyn spinningissä ja bodypumpissa jotka kummatkin ovat aika rankkoja. Aion kuluttaa toipilas aikani tekemällä kävely lenkkejä, pitää vain katsoa että ei innostu liikaa ja että on varalla mukana jotain ravintoa jos puhti loppuu. Teen usein sellaisia 8 - 10 km kävely lenkkejä joten siinä ei passaa puhti loppua puolessa välissä tai pitää soittaa ukolle että tuus hakemaan Laughing Ajattelin ostaa sellaisen pienen muovipurkin jossa on kansi johon menee sopivasti 1,5 dl vettä ja siihen voi hujauttaa puoli pussia nutrilettiä ja sitten ravistella vähän ja juoda ja jatkaa lenkkiä. Uskon että heti kun vain jaksaa kannattaa lähteä ulos, sillä lailla pitää aineenvaihduntaa käynnissä paremmin. Olen jo suunnitellut ensimmäiset lenkit tässä kotipihan lähellä, kiertämällä tontin pyöräteitä pitkin saan 330 metrin lenkin, jos kierrän vähän pidemmästi siitä tulee n 600 metriä. Eli aloitan sillä 330 metrillä ja pidennän pikkuhiljaa. Ainahan sitä myös voi kääntyä takaisin jos tuntuu liialliselta. ODOTAN kärsimättömänä sitä hetkeä kun saan lähteä ekalle lenkille ulos, se tarkoittaa sitä että leikkaus on ohi , jäin henkiin, kaikki meni suht hyvin jos pystyn haaveilemaan lenkistä ja tervehtyminen on aloittanut. bounce

Mertzi

Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 09.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Liikunta ja fyysinen jaksaminen Empty Vs: Liikunta ja fyysinen jaksaminen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa