Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp!

+3
haidi66
hansu
PiJoHe
7 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp! - Sivu 2 Empty Vs: Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp!

Viesti kirjoittaja haidi66 Ti Joulu 20, 2011 3:59 pm

Very Happy moikka PiJoHe, kyllä kahvia saa juoda, mut ei tietty sokeria joukkoon, pieni tilkka rasvatonta maitoa, ja silloin ku ite oon enenilly niin ku sekotan jonku makeen pussin jääkylmään veteen, niin muista antaa sen imeytyä kunnolla veteen eli ainakin 2-4min, sit sekotat sen uudestaan, siinä tulee marjat esiin ja jauhonen mahu hävii kokonaan ja sit maistuu oikeen hyvälle. ite söin suolasen tomaattikeiton muodossa ja lisäsin siihen tuoretta tomaattia lohkoina, ni on jotain pureskeltavaakin ja llevolla on fruit smuutie, on tosi hyvää ku antaa olla sen muutaman minuutin ja sekottaa uudestaan Very Happy ja kyllä mä enen aikana söin myös patukoita, kuhan vaan lasket että kalorit ei mee yli, eli pyyy siinä 600-800klc ja vaihtele makuja niin ei tuu ykstoikkoseks. nyt vrmaan vaikeeta aikaa ku joulu tulee, mut en tiedä onks tää viisas neuvo, mut luulisin et voit syödä esim pienen palan kinkkua ja 1 lusikka laatikkoa ja sit juot vaan 3-4 pussia, siinä tuskin kalorit menee yli sen sallitun, tai siis ei tuu missään nimessä menevän, tää on sit vaan mun mielipide, tosin tärkeintä on et sulla ne kalorit pysyy sallitussa määrässä, eli tuskin sun eneily, laihdut siihen kaatuu Smile oon hendessä mukana ja stemppiä sulle, koita pysyy lujana ja muista et leikkaus odottaa ihan nurkan takana lol! oikeen hyvää joulua sulle ja kaikille muille santa
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp! - Sivu 2 Empty Vs: Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp!

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ti Joulu 20, 2011 4:29 pm

Kiitokset taas HyeeNa, Haidi66 ja Hansu <3

Mun tarttis päässä oikeen johki kauppaan kahtoon mitä missäkin myyään ja mitä maksaa jne. Ku tällä meidän paikkakunnalla on vainen halpa-halli ja k-market ja siellä vaihto ehdot on tosi pienet. Apteekista tai luontaistuote kaupas varmaan olis vähän paremmin? ku nuohin isoihin kauppoihin en varmaan mitenkään nyt hetkeen pääse. Harmi...

No tomaattia en voi laittaa keiton mukaan kun kitalaki aukee.... harmi ja se olis niiin hyvää...

Mä en ainakaan vielä ole ottanut kuin vain niitä pusseja ja kahvia, ilman sokeria ja tilkalla rasvattomalla maidolla.

Mitenkähän sen painon pitääs pudota? onkohan tuo 7 pvä ja 3 kg iha ok? oon miettiny et mitä teen väärin vai eikö paino vain putoa vai mikä klillaa? ku kuitenkin niin tunnollisesti niitä pusseja juon enkä yhtään oo lipsunu!!!
Osaako joku jotain sanoa???? Shocked

Mua niin jännittä ke ja to ettei meinaa uni tulla yöllä ja päivät vaan ressaan... laps saa tyhjennys nesteet ke ja to uneen... Crying or Very sad aikuinenkaan kun ei niitä nesteitä aina saa alas ja huh huh... to sit uneen ja kamerat sisälle....luojan kiitos nukkuttavat... ku vaan pystyisin sielläkin eneileen... ja tuo joulukin....

Mutta taidan todella tehä niin että vähä kinkkua ja maksa/porkkana laatikkoa ruokalusikallinen ja vain se 3-4 pss... nautin sitten pieni mahaisena ens vuonna joulusta enemmän! ainakin toivon niin! sunny

Hyvää Joulua myös kaikille santa jo näin etukäteen jos en muista sitä sitten sanoa tai en pääse koneelle!
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp! - Sivu 2 Empty Vs: Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Joulu 20, 2011 5:31 pm

Tsemppiä PiJoHe, kyllä sä pystyt siihen! (:
Monesti halpa-hallistakin saattaa löytyä niitä sheikkereitä, jos et oo käyny kattomassa niin käyppä vasiten kurkkaamassa löytyskö. (: Ei se viikossa kolme kiloo paha tulos ole, alkuunhan sieltä lähtee lähinnä juuri nesteitä ennenkuin alkaa rasva palaa. Toisilla lähtee enemmän ja toisilla vähemmän eli ei hätää. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp! - Sivu 2 Empty Vs: Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp!

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ti Joulu 20, 2011 7:07 pm

Minusta kolme kiloa viikossa on erittäin hyvä tulos, jatka vaan samaan malliin PiJoHe cheers
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp! - Sivu 2 Empty Vs: Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp!

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ti Joulu 20, 2011 11:05 pm

HyeeNa ja Bulla65 kiitos... I love you

Minä yritän kyllä niin parhaani!!! sunny Jäin kävin halpa-hallis hakemas sen sheikkerin. Vähä ehkä turhan iso se oli mutta eiköhän se ton kaks päivää sairaalassa kestä... toivottavasti...

Ainiin piti kysymäni mulla on 2 makua nutriletista ja 1 maku friggs naturdietin, mutta voiko noita kahta eri firmaa sekoittaa päivässä? vai samaa firmaa vaan yhtenä päivänä?
Embarassed mä taas niin häveten kyselen...
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp! - Sivu 2 Empty Vs: Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp!

Viesti kirjoittaja haidi66 Ke Joulu 21, 2011 2:25 am

Smile kyllä voi ja muuten sairaalassa on niitä sheikkereitä myös ja sieltä saa myös nutrilettiä tai jotain vastaavaa, ei tartte ottaa omia mukaan, kokemusta on ja kaupoissa on paljon halvemmat nutriletit sun muut ku apteekissa tai luontaistuote kaupoissa Smile tsemppiä sulle j kirjottele miten on menny jos jaksat Very Happy ja toi 3kg viikossa on tosi hyvä tulos ja voi olla et seuraavalla tippuu viellä enenmmän Smile
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp! - Sivu 2 Empty Vs: Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp!

Viesti kirjoittaja Piuku Ke Joulu 21, 2011 2:46 am

Mun sairaalasta saamissa ohjeissa kerrottiin, että eri laatuja ei saa sekoitella. Mutta mitä haittaakaan siitä vois olla jos pussien ravinto+kalori määrät on samat.
Sairaalassa ei shakeria tarvita, nimittäin jos tarkoitat sitä reissua kun ohitukseen menet. Siellä on sapuskat talon puolesta. Mutta voi sille käyttöä olla myöhemmin. Nyt eneillessä se kyllä on korvaamaton vempele kylmille pusseille.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp! - Sivu 2 Empty Vs: Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp!

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ke Joulu 21, 2011 4:41 am

Kiitokset taasen Haidi66 ja Piuku!

Mä meen mun lapsen kans huomenna sairaalaan ja to se nukutetaan ja tutkitaan kameroilla... Ei mulle vielä mitään tehä... Mut me ollaan lasten osastolla niin en kai mä sairaalasta mitään pusseja saa ku oon vaan niinku seuralainen...

Mää otan omat pussit ja sheikkerit... Mua pelottaa, jännittää, oksettaa, eikä unikaan varmaan taas tuu... pitäkää peukkuja.... mä varmaan vasta to illalla tai pe tuun takas tänne... tsempit myös muille kanssa sisareni <3
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp! - Sivu 2 Empty Vs: Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp!

Viesti kirjoittaja Piuku Ke Joulu 21, 2011 1:19 pm

Oukke. Tälläistä jotain tuumasinkin. Kaikki menee hyvin.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp! - Sivu 2 Empty Vs: Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Joulu 21, 2011 5:44 pm

Pidämme peukkuja pikkuisellesi ja sinulle!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp! - Sivu 2 Empty Vs: Tuotteita mutta ei ohjeita! iik... hjelp!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa