Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

17.1.2012 Operaatio

+10
Kimby
kissus nytkö jo
Natte
Krisu75
Minttu33
hansu
peikkomuori
Mili
HyeeNa!
PiJoHe
14 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe To Joulu 29, 2011 3:05 am

Heippa hei kaikki!

Niin se lapsen kanssa sairaala reissukin meni ja eneileen sielläkin pystyin, mutta sitten tulikin tuo joulu voi tsiisus... miten hemmetissä ihminen on näin rassukka että jos mä vaha maistan kinkkua ja laatikkoa... perkuleen suklaatkin tuossa voi saakelin.... saakeli... oon niin vihainen ja suuttunut itselleni miten tää nyt näin meni... noh nyt sitten vain otin itseeni niskasta kiinni voi kun joku vielä potkis persiille!!!! Noh puntari tosiaan nousi alle 3 kg ylöspäin ja päivät vain kuluu... mä pelkään niin paljon että itte sössin tän kaiken ja oon niin vihainen itselleni että vanhin lapsenikin jo kysyi että äiti mikä sulla oikein on... kuinka voikaan näin pettyä itseensä... ja kun ei pääse edes lenkille yksin oikein paahtaan tätä omaa pahaa oloa kun täytyy vain kestää ja niellä täällä neljän seinän sisällä... voi kauhee mikä stoori tuli tännekkin kirjoitettua mutta aivan pakko...

Voi potkaistaa ny joku oikeesti ja lujaa!!! ja ravistelkaa vähä samalla... voi tsiisus ku kiehuu....

Kiitos ....
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Joulu 29, 2011 4:07 am

Kyllä sä selviät tsemppiä!!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Kimby To Joulu 29, 2011 4:11 am

PiJoHe!

Leikkausta ajatelleen et pysty hommaa sössimään yhden tai kahden päivän syömisillä tässä vaiheessa. Ennen leikkausta ENE tehdään jotta maksaa pienenee ja kiinteytyy. Sen kannalta ne tärkeimmät päivät ovat vasta nyt edessäpäin. Kirurgi sanoi mulle aikoinnan että 3 vikaa viikkoa ennen leikkausta on ne kaikista tärkeimmät. Sulla on nyt tänään yksi päivä vaille 3 viikko leikkaukseen. Ei siis oikeasti ole mitään peruttamatonta tapahtunut sen puolesta. Paino sulla on noussut vain ja ainostaan nesteen kertymisen muodossa johtuen suolaisesta ruuasta. Kun nyt olet pelkillä pusseilla 4 päivää ja juot paljon vettä muutenkin niin painosi laskee takaisin aivan samoihin lukuihin kuin mitä se oli ennen joulua, tai varmaankin sen allekkin.

Olen monta kertaa vastaavassa tilanteessa ennenkin neuvonut että sun tilanteessa pahin vaara on nyt se että tää sun morkkis ja vihaisuus itseäsi kohtaan johtaa uuteen syömiskohtaukseen. Se pitää nyt kaikin mahdollisin keinoin välttää. Usko minua kun sanon että tasan tarkkaan tiedän miltä sinusta tuntuu juuri nyt. Olen täsmälleen samat tunteet käynnyt läpi aikoinaan. Se oli mun arkea ja syy sairaalloiseen lihavuuteen. Mutta nyt pitää vaan unohtaa koko joulu etkä enää ole vihainen itsellesi koska se on nyt pahinta mitä voit tässä tilanteessa tehdä. Mitään hätää ei ole kun nyt vedät pussikuurin kunnialla loppuun. POKS! Se oli se potku perseelle ja se oli sen verran kova että se sattui oikeasti. Nyt loppui morkkis ja vedät väkisin armottomalla tsempillä pussit tästä alkaen loppuun asti. Perkele!
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Krisu75 To Joulu 29, 2011 6:50 am

Heissan!
Mulla itellä oli aivan samanlainen fiilis vielä toissapäivänä ja nyt voin riemukseni todeta että Joulu meni todella mahtavasti muutamasta pikku lipsahduksesta huolimatta!!! Tänään kävin siinä 2 vkoa ennen leikkausta punnituksessa ja olin paikalla kun tämä diab. hoitaja soitti jonohoitajalle, soitto lähti lääkärille että hienosti laskee!!! Oli menny viikossa -1.6kg vaikka olin aivan sata varma että olis tullu plussaa. Siks moinen tunne, ku toissapäivänä olo oli ku viimeisillään raskaana ollessa ja mahakin näytti siltä. Ilmaa oli kertyny aivan järkky määrä ja tuntu että ku olis saanu laittaa tenavien juomapillin ihosta läpi niin johan olis vislannu ja mukavasti. Nyt taas uudella innolla jatkamaan!!
Käytkö sä muuten kotona puntarilla ite seuraten seurantapunnitusten välillä?? Mä oon ottanu sen tavan että ainoastaan diab. hoitajalla kerran viikossa kontrolli, onhan se aina vähän jännää mennä ku ei osaa yhtään sanoa mihin on menny. Aluksi sillon vajaa 2 vuotta sitten ku aloitin tätä laihdutusprojektia, niin sillon huomas pudotuksen itekki vaikka punnitus oli 3kk välein , mutta ny ei osaa sanoa yhtään enää mihin on menny.
Älä masennu repsahduksesta, niitä sattuu ite kullekki!!! Täytyy vaan ottaa uudestaan itteä niskasta kiinni ja ajatella että sullakaan ei oo enää pitkä aika leikkuuseen!!! Mua ainakin auttaa se ku on ihania ihmisiä auttamassa ja tsemppaamassa lähipiirissä. Muutamalle vähän kaukaisemmallekki oon leikkausasiasta kertonu jo ihan senkin takia että ei kehtaa ryssiä ny tätä hommaa ku nekin tietää!!! Kaikista mukavinta on saada kehuja pikkuveljeltä, josta en oo ollu tietoinen vasta ku viime kesästä lähtien! Hän ite on kamalan urheilullinen ja omistaa peräti kuntosalin ystävänsä kanssa, joten se kertoo jo aika paljon kaverin kunnosta! Meidän tapaamista oon siirtäny jo muutaman kerran ja haluan olla edes hieman hoikemmassa kunnossa ku ny jos joskus tavataan velipojan kanssa... Mutta kaipa mä sille kelpaisin tällaisena ku se ite halus ottaa muhun yhteyttä...

Nyt kuule vaan lippu korkealle ja murheet romukoppaan ja uusi into päälle!!! TSEMPPIÄ SULLE!!!!
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe To Joulu 29, 2011 4:24 pm

Kiitos teille!! ootte mahtavia!!!

Eilisen tarinoinnoin jälkeen olikin jo tosi hyvä olo! aamulla puntari oli mennyt taas alaspäin. Mä täällä kotona otan painon joka aamu ja merkkaan ylös. 2 vkoa ennen operointia käyn tk:ssa ottattamassa painon ja hän se sitten ilmoittaa sairaalaan suoraan.

MUTTA... Crying or Very sad nyt sitten soitin jonohoitajalla kysyäkseni että mikä se päivämäärä on kun käyn punnituksessa ja ennen verikokeisiin menoa pitääkö olla syömättä ja juomatta... no hoitaja siinä sitten sanoi että olin juuri aikeissa soittamassa sinulla, ja minullahan nousi pala kurkkuun... ja hoitaja jatkaa.... kun tuo meidän toinen lääkäri on estynyt tuolloin tulemasta ja ketään muuta emme ole saaneet paikalle emmekä tiedä koska uusi aika olisi... menee kyllä eteenpäin, soitan heti sinulle kun nämä selviä....

Arvatkaas oonko mä aivan rikki taas.... voi perkele sanon mä.... en millään jaksa eneillä pusseillä enempää kuin sen 5 vkoa.... ja kyselin kaikkea siltä hoitajalta niin ei se raukka parka tienny mistään mitään, soitan sitten kyllä.... voi perkele... kuinkahan ristus kauas se aika sit menee???? voi mua niin suututtaa.... joo lääkäritkin on vain ihmisiä mutta miks juuri nyt on tullu jotain...
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Joulu 29, 2011 6:54 pm

Älä huolehdi, se vaan siirtyy eteenpäin. (: Pääasia on että pääset leikkaukseen kuitenkin, vaikkakin mahdollisesti myöhemmin jos huonosti käy. (: Ja siitä enestä, kyllä sä jaksat! Oot vaan rautasella asenteella, tiedän ettei se helppoa taatusti ole mutta jos uusi aika on lyhyen ajan päästä niin ei kannata lopettaa eneä kesken ja alottaa esim. viikon päästä uudelleen. Sinnittele loppuun asti, lopussa siitä palkitaan! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Pandoria To Joulu 29, 2011 10:13 pm

Kyllä sulle on nyt tullut harmia kerrakseen painat vaan eteenpäin jääräpäisesti etkä anna periksi. flower
Ei se joulu täälläkään sujunut ilman repsahduksia. Paino sentään hieman putosi ja ne helvetin pussit on ihan yököttäviä ei mee enään ku mansikka alas.

Aloitat vaan pussit uudestaan ja kaikki hyvä lukkojen taa. Minäkin pistin saamani suklaat mieheni asekaappiin lukkojen taa, eikä ole avainta kyseiseen kaappiin. Embarassed Että sellasta täällä. On se niin ihmeellistä kuinka tyhmä minäkin olen syö vaan suklaata vaikka hyvin tietää mihin se johtaa piru vie.

Kolme viikkoa vielä eneä jäljellä en tie meneekö vallan mansikaksi koko loppu aika sen näkee sitten. Mulla on 5 päivä välipunnitus ravintoterapeutilla geek
Toivottavasti saat pian uuden leikkaus ajan, että asia etenee. Paljon tsemppiä ja halauksia sinulle, että jaksat eteen päin sunny
Pandoria
Pandoria

Viestien lukumäärä : 38
Paikkakunta : Länsi-Suomi
Registration date : 08.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe Pe Joulu 30, 2011 6:40 pm

Kiitos HyeeNa ja Pandoria <3

Eilen ehtoommalla vielä soittivat uudesta ajasta... Very Happy se on 7.2. sunny Nyt saan pitää salaatti eneä tämän viikon ja sit taas aloitan sen pussi eneilyn... uudet labra ajat yms yms tulee sitten postin kautta...

Eilisen veetutuksen ja kaiken paskan keskellä käytiin koko perhe syömässä sjoen piikissä mikä on melkein sama kuin rax. Mutta tattaraa, mä söin salaattia jne ja 2 palaa pitsaa cheers mä olin niin happy että toikin määrä teki mut niin täydeksi ettei enempää mahtunu enkä syöny niin kauheesti ei salittua!!!! lol!

Tänä aamuna sitten aloitin pussilla ja jos salaattia ja jotain sen kans söis sit perheen kesken! Laughing

Eniten ylpeilen sillä että tupakki lakko on ja pitää!!!! ei yhtäkään hairahdusta etes!!!! eikä yhtään haittaa uusi vuosikaan jos en saa poltella ja juoda alkomahoolia.... ku en sitä muutenkaan pariin vuoteen vähän reilukin oo tippaakaan ottanu!!! jesh!!! cheers

Pandoria mun suosikit on päärynä ja ananas! ne vaan pitää olla tosi kylmiä... ootko kokeillu?? tsemppiä kovasti loppu rutistukseen!!!!! pian tää rääkki on ohi ja voidaan vain muistella pussien hajua ja makua Razz
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja peikkomuori Pe Joulu 30, 2011 9:47 pm

Tsemppiä PiJoHe! Smile ...lähettää voimahalin Wink

peikkomuori

Viestien lukumäärä : 43
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 09.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Pandoria La Joulu 31, 2011 6:45 am

Tosi mahtavaa , että sait uuden ajan näin nopeasti ja vielä ihanampaa on tupakan poissa pysyminen onnea siitä Very Happy Ehdin sitten ennen sinua leikkaus pöydälle jos ei ihmeitä tapahdu.

En ole maistanut päärynää ja ananasta mutta ostin tänään minttusuklaata oli yllättävän makuista vois jopa sanoa että pidin siitä. Täytyy koklata sitten muuta jos lakkaa pelittämästä tuo uusi makuelämys. Toivottavasti ei enään ikinä tarvi maistella ja haistella pusseja leikkauksen jälkeen. No
Pandoria
Pandoria

Viestien lukumäärä : 38
Paikkakunta : Länsi-Suomi
Registration date : 08.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Krisu75 La Joulu 31, 2011 7:01 am

No voihan ny helvata!!! Kirjoitin pitkät pätkät ja ny se o hävinny johonki!!! Mutta tässä tärkein, Hienoa että sait uuden ajan kohtuu nopeasti ja todella mahtavaa, että oot pystyny oleen tupakatta!!! Mulla jo reilu 4 vuotta ilman savuja ( mitä ny 2 sätkää oon kokeillu vuonna -09 keväällä.
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ti Tammi 03, 2012 2:33 am

Kiitos flikat!

Niin se uusi vuosikin vaihtui ja tupakki lakko pitää! mä oon niin ylppee itestäin! vaikka vaikeeta tämä on ku koko lähi piiri polttaa jopa siippa. Mutta nyt ei tee enään etes mieli ja isäntäkin haisee niin pahalle jo Wink

Taas paino tyssähti ja pari kiloa tuli lisää vaikken ees mitään mahottomia syöny uutena vuotena mut tänään se arki sit alko oikein urakalla!! nyt jaksaa taas ku on saanu vähän larattua ...

Jotenkin vaan tuo ajatus maailma tyssäilee... järkkyä aatella että pitää niin kauan eneillä kun kerkesin jo kolmisen viikkoa oleen ja sit tuli se soitto ja taas aloittaa se viien vkon ene... huh... mistähän sitä sais niin ittestään kiinni että tää pää sen kestäis... tai ajatus maailma... voi olla että tää tunne tai olo vaan on niin pyh ja pöh tai jotain... en mä tiiä...

Miten teillä muilla eneilijöillä on mennyt???

mää tunnen itteni niin taas tolloksi Embarassed
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ke Tammi 04, 2012 4:01 pm

On tää aika sekavaa tämä suomen talvi... huh huh, kunnei tuuli kaatelis taas puita ja tuhoaisi paikkoja...
Tämä päivä menee taas hyvin kun on niin paljon kaikkea muuta ettei kerkiä pahemmin miettiin mitään. Vanhin lapsenikin on kotona potilaana...

Nyt rupee päärynä tökkimään... pitäis oikein kokeilla sitä pakastin juttua... meniskö sorbetti paremmin alas...

Ja kylmän kahvin kans sitä mocca juttua ja suklaata....

Taas on paino tippunut ja lakko pitää...

Mitä teille muille kuuluu??
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Tammi 04, 2012 4:23 pm

ihan jees ainaki tänne päin! Vähän vain nakertaa nämä diabetessysteemit sun muut mutta 24 pvä lääkärille ja sieltä lähetteen kanssa eteenpäin (huomaa mikä itseluottamus.. hehe)!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Pandoria Ke Tammi 04, 2012 4:54 pm

Välipunitus on huomenna edessä mielenkiinnolla odotan että kuinka paljon on tippunut. Ei niin hyvin kuin olis voinu kun tuli jouluna ja uutenavuotena vähän repsahdettua.
Tuo suklaaminttu on tosi hyvää sitä mää oon juonu monta päivää putkeen ja syönyt raakaa naurista. Hampailla on hyvä olla jotain tekemistä. Wink
Pandoria
Pandoria

Viestien lukumäärä : 38
Paikkakunta : Länsi-Suomi
Registration date : 08.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe La Tammi 07, 2012 5:09 am

Heippa taasen.

Pandoria minkä firman tuo suklaaminttu on?

Isännys tuossa on ruvennut huomauttelemaan kuinka mun henki haisee... Sad ei siis pussailua tiedossa... oliko siihen olemas joku apu keino? tmv?

Hienosti on painoa menny taas alespäin ja pussit menee alas. Nyt vaan tarttis saada vähän uutta makua joukkoon...
Nälän tunnekkin on hävinnyt ja ne mieliteot!
Nyt lapset sairastaa ja itsellä vähän lunssainen olo ja mieli itselläkin vähän maassa... mutta eiköhän se tästä.
Ainiin onko kenelläkään ruvennut iho oikein kutiamaan niin että tekis mieli raapia koko ajan ja melkein verille????? Mulla kutisee niin järkky paljon... ja sit iho näyttää aivan ku olis nokkosilla vedetty! järkkyä. Saatan yölläkin herätä siihen että raavin itseeni!! Mistähän vois johtua???

Hyvää vloppua kaikille<3

PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Pandoria La Tammi 07, 2012 6:53 am

Suklaa minttu on naturdietin. Vieläkin maistuu suussani hyvälle. Saman firman mansikka vanilija on myös siedettävää. Itsellä kanssa flunssa päällä vähän pelottaa leikkauksen kannalta ehtiikö parantua. Uskossa on hyvä elää rendeer
Huomenna nokka kohti tuuria flunssasta huolimatta ja nyt koisaamaan.
Pandoria
Pandoria

Viestien lukumäärä : 38
Paikkakunta : Länsi-Suomi
Registration date : 08.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Pandoria La Tammi 07, 2012 6:58 am

Lisäys edelliseen ei oo iho kutissu mutta jatkuva vilu on seurana. Yölläkin on kolme täkkiä päällä ja villasukat jalassa. Sormet ja varpaat ihan kohmeessa. Tätä ei kauaa kestä hullu erkkikään. Mukavat viikonloput myös sinne.
Pandoria
Pandoria

Viestien lukumäärä : 38
Paikkakunta : Länsi-Suomi
Registration date : 08.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Tammi 09, 2012 4:57 am

PiJoHe, et suinkaan sä ole allerginen soijalle? Olen kuullut, että joillekin on tullut iho-ongelmia (kutinaa yms.) enen aikana ja se on johtunut niiden sisältämästä soijasta. Toivotaan nyt kuitenkin, ettei se olisi sitä ja että ihottuma menisi pois...jotenkin vaan on helppo yhdistää juuri enen aikana alkanut oireilu niihin pusseihin...kannattaisi ehkä ottaa yhteys omaan ravitsemusterapeuttiin ja kysyä neuvoa.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Tammi 23, 2012 9:35 pm

Hei PiJoHe! Oot tuolla jossain maininnut suolanhimosta niin kokeile mitä massu tykkää jos nakertelet suolakeksiä. (: Sitä on täällä monet muutkin nakerrelleet suolanhimoonsa. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ma Tammi 23, 2012 11:39 pm

Uskaltaiskohan kokeilla... huomenna tulee vasta se 2 vkoa leikkauksesta.... hui ku aika on menny äkkiä!!
Kiitos HyeeNa.
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Krisu75 Ti Tammi 24, 2012 12:43 am

Mä kans ostin niitä TUC keksejä ku suolaista teki mieli.
Toiseksi oon pikkasen ottanu maksamakkaraa lusikankärjellä.
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja lisbet Ti Tammi 24, 2012 10:25 pm

Moikka!

Mulla tänään tasan viikko leikkauksesta ja välillä kans jtn suolaista kaipaa rahkalle ja jugurtille vaihteluksi, silloin olen ottanu pikkulusikallisen sulatejuustoa ja sitä hiljalleen suussani sulatellut...mmmm....mukavan suolaista on! Very Happy

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : turku
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Tammi 25, 2012 5:23 am

Mä raastoin suola ja valkosipuli kurkkua esim piltin kaveriksi Smile
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio - Sivu 2 Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa