Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

17.1.2012 Operaatio

+10
Kimby
kissus nytkö jo
Natte
Krisu75
Minttu33
hansu
peikkomuori
Mili
HyeeNa!
PiJoHe
14 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ma Joulu 12, 2011 7:19 pm

Todella pitkän ajan jälkeen mä tulin tänne taas teidän kanssa sisarusten ja veljesten kanssa. Oppimaan uutta ja todellakin imppaamaan tietoa.

Tänä aamuna 12.12.2011 klo 10 soi puhelin ja seinäjoen sairaalasta soittettiin... mukava nais henkilö ilmoitti operaatio päivän ja oon niin happy!

Nyt vain alkaa se kova ene-dietti ja polttamisen lopettaminen... huh...
Mua ei pelota oikeastaan mikään muu mutta se että jos painoa ei putoakkaan tai en pysty eneileen... Mutta mä oon päätöksiä tehny ja niissä aion pysyä!!!

Onko täällä ketään muita jotka olis seinäjoella leikattu? olisi kiva höpötellä ja muidenkin kanssa tietenkin...

Enkä ole kyllä yhtään varma osaanko tätä foorumia käyttää, mutta joka viisaampi ehkä sit potkii persuksille ja kertoo...

Ihanaa ma kaikille <3
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Joulu 12, 2011 7:37 pm

Onnea leikkauspäivän saamisesta! (:

Polttamisen voi kyllä lopettaa, se vaatii vain kovaa sisua. (: Aloita prosessi heti ja osta vaikka kaikkia nikotiinituotteita mitä tarvitset. Ite lopetin niin että käytin ensin nikotiinituotteita (ne tuntuu ihan turhilta mutta yllättäen ne auttaa!) ja parin viikon päästä tuntui että pärjään ilman niitäkin. Kunhan pääset siitä rutiinista irti niin voit alkaa irrottamaan otettasi nikotiinistakin!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ti Joulu 13, 2011 1:09 am

Kiitokset HyeeNa! Pitää oikeesti joku ottaa tilalle...

Sitten kyselenkin että onko täällä äitejä joilla on pieniä lapsia? menossa leikkaukseen tai on jo leikattu? kuinka arki jne sujuu?

Mä taidan asua täällä foorumissa ja imuttaa niin että lapset joutuu kysyyn että äiti voitko tehdä ruokaa... heh, ei vaan...

Ihanaa että tälläinen on olemassa ja tarinoita joka lähtöön kerrotaan... kiitokset heille!
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Joulu 13, 2011 1:15 am

Kyllä täällä on paljonkin äitejä jotka on leikattuja ja varmasti löytyy paljon tekstiä heidän arjestaan kun vain jaksaa etsiä. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Mili Ti Joulu 13, 2011 5:15 pm

Tervetuloa takaisin!

Kyllä täällä pienten lasten vanhempia löytyy. Tosin itseäni ei vielä ole leikattu. Juurikin viime viikolla juteltiin esikoisen kanssa leikkauksesta. Rupeli ihmettelemään mistä kyse kun olemme asioista jutelleet mieheni kanssa ja kaikkea suunnitelleet. Hyvin ekaluokkalainenkin ymmärsi asian ja kannusti äitiä Very Happy . Itsellä vaan semmonen tunne ettei viitsi hirveästi painoasioita ja laihdutusta mainostaa ettei toiselle tule murkkuna mitään vääristynyttä käsitystä sen suhteen. Meillä kun muksut on perinyt isänsä geenit ja hoikan varren Razz . Täytyisi löytää kultainen keskitie, niinkuin niin monessa muussakin asiassa...

Mili

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 21.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ti Joulu 13, 2011 5:55 pm

Kiva kuulla Mili. Olenkin miettinyt miten lapsilleni 10v ja 7 v kertoisin asiasta... He taas ovat minun geenini vissiin perineet... yritetään vähän yhdessä syödä terveellisesti ja karkkia vain karkki päivänä ja kahvi pöydän antimia ei tarvitse niin syödä.. Onneksi tuo pienin lapsemme on vasta vajaa 2 v niin hää ei vielä ymmärrä näitä juttuja ja hää on kyllä lintunen syödessään.

2. päivä eneä takana ja huh, tekee pahaa ja öklöttää ja nälkäkin on hirveä... mutta kun keksii tekemistä koko ajan niin ei kerkee tunteen niin hyvin tuntemuksia. Ja lapset pitävät huolen ettei vp aikaa todellakaan ole liikaa.

PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja peikkomuori Ti Joulu 13, 2011 6:44 pm

Heippa! Ja onnea leikkausajasta! Mulla enen viimeiset päivät menossa, eli mä olen menossa maanantaina leikattavaksi Taysiin. Itse maustan kanakeiton ihan tipalla soijakastiketta.. tai maustoin alkuun, enää ei tarvitse Wink Ja mulla se kauhea nälän tunne häipyi ekan viikon jälkeen, nyt oikeastaan vain järkyttävä palelu. Muista juoda riittävästi vettä! Ja kasviksia saanee syödä aika paljon Wink. Tsemppiä myös tupakoinnin lopettamiseen!

peikkomuori

Viestien lukumäärä : 43
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 09.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Joulu 13, 2011 7:33 pm

Hei! Tuosta tupakoinnin lopettamisesta vielä..

http://www.xn--shktupakka-q5a2t.eu/

siinä on yks tapa millä voi olla mahdollista lopettaa. (: Nikotiiniähän siinä ei ole, koska nikotiinillisia sähkötupakkeja ei saa suomessa myydä, mutta vois olla hyvä apu. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ke Joulu 14, 2011 3:27 am

Wau, onnea peikkomuori koetukseen! enkeleitä olallesi! ja voimaa paljon!

HyeeNa, toi vois toimiakkin, mutta oonpa mä 3 krt siihe jo pystyny, toki silloin alkoi raskaus niin tupakki jäi... kyllä mä siihen pystyn, ku on pakko.

Mikähän siinä on että se pitää lopettaa?? onko se vaan et aineenvaihdunta normalisoituu?

Onko ketään joka on seinäjoella leikattu?????

Näin se tämäkin päivä meni ja 3. ene päivä alkaa huomenna... menis nyt aika vähän nopeemmin...
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja hansu Ke Joulu 14, 2011 3:38 pm

Nikotiinillisiä nesteitä sähkötupakkaan saa tilattua englannista postitse. En toisin itse käytä, mutta veljet käyttävät.

Tupakanpolton lopettamisen hyödyt tulevat esin keuhkojen "puhdistumisena". Kun lopettaa tarpeeksi ajoissa, niin kerkeää yskiä ylimääräiset limat poies ja hapetus paranee. Anestesia helpottuu. Päivää tai paria edeltävästi lopettamista tuskin kannattaa tehdä, koska yskiminen leikkauksen jälkeen on sangen epämiellyttävää. Jos lopettaa, niin ajoissa.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Minttu33 Ke Joulu 14, 2011 5:50 pm

Saitpa hyvän joululahjan eli mahdollisuuden uuteen elämään! onnea paljon! Joulu varmaan menee dietillä mutta tuleehan niitä uusia jouluja vielä.
Nyt viimeinen ponnistus ennen leikkausta dietillä ja kuntoilulla voi saada -10 kg pois! Niin minä sain ainakin. Ja kyllä sinäkin onnistut varmasti!
Minttu33
Minttu33

Viestien lukumäärä : 125
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Krisu75 To Joulu 15, 2011 5:56 am

Hei vaan PiJoHe!
Täällä kans pienten lasten äiti menossa 10.1.2012 leikkuuseen Seinäjoelle!! Vanhimmalle lapselle (11-v) olen kertonut jo aikaisessa vaiheessa tästä projektista. Kovin on kannustanut ja tsempannut mua kaikin tavoin, harmittelee kyllä samalla ku äiti ei sit enää oo lämmin ja pehmonen; lämmin vaan!! Nuoremmat 3½ ja 2- v lapset on vielä liian pieniä ymmärtämään asiaa joten puhuttu ei ole heidän kanssa mitään.
Mulla olis vielä/enää matkaa tohontavoitepainoon reilu 4kg joten eiköhän se onnistu, toivottavasti! Ite en oo pystyny käyttään noita ene tuotteita joten ruoka-aineilla olen yrittänyt sinnitellä jo jonkun aikaa.
Onko sulla leikkuu Seinäjoella?
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe To Joulu 15, 2011 4:41 pm

Hansu, joo niin ajattelinkin. Mä lopetin heti ku aika tuli sieltä sairaalsta. Toivottavasti se 5 vkoa riittää. Kun leikkauksen ei pitäny edes nuon nopiaa tulla... siks tuli vähän kiire....

Krisu75, oot menossa sjoelle! jes, niin minäkin. Ootko jo tietoinen kuka sun leikkaa? tai ketkä? Oliko sullakin se 8% painon tiputus eli noin 11 kg? kauanko joudut eneileen? Minkä moisella ruoka ohjeilla sen teet?
Kauhee mikä kysely ikä mulla iski, anteeksi...
Tsemppiä pudotukseen ja eneilyyn!!!! Pidän niin peukkuja sinulle kuin kaikille muillekkin!!!!
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe La Joulu 17, 2011 9:28 pm

Pitääsköhän tännekkin vähän jotain kirjoitella...

6. päivä eneä ja tupakoimattomuutta menossa ja ainakin vielä ok olo. Painokin on tipahtanut jo alaspäin, jes!! ... yks minkä huomasin tänä aamuna oli tuo kohta missä sappi/haima on, ihmeellistä kipua... reilu vuosi sitten sappi vietiin poissa ja ennen sitä haima tulehtu... pelkään jos ne tai se taas rupee kiusaan tekeen....

Onko muilla ollut vastaavaa????

Koko ajan imppaan tietoa tästä enestä enemmän ja enemmän ja kyselen tyhmiä, antakaa anteeksi mutta haluan niin onnistua tässä enessä kun se leikkauskin on jo päätetty!

Harmi että tuo Joulu on tuossa välissä vaikken niin mikään joulu ruoan ystävä olekkaan.... mutta kai sekin tästä...

Isoin juttu varmaan on kun joudun oleen ensi vkon ke ja to lapsen kanssa sairaalassa ja hänen tukena että miten se ene siellä menee ja jaksanko sillä... koska lapsen nukutus jne ei ole minulle helppo juttu... oon aika herkkis ja ehkä liiankin tunteellinen välillä... no eiköhän sekin tästä...

Kiitos taas kun sain taas purkaa.... ihanaa että tälläinen on olemassa....
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Natte La Joulu 17, 2011 10:27 pm

Mulla ei kertakaikkiaan onnistunut koko ene.. En pystyny vetään mitään niistä kamalista pussiruuista. Paino ei tippunu juuri yhtään. Olin kuitenkin jo tammikuusta pudottanu painoa sen 10 kiloa ja nyt lopussa ei tippunut paljon mitään Sad Leikkaus meni hyvin ja tilaa oli kuulema hyvin. Olisi pitänyt vaan ajoissa pyytää ne ruokavaliolla tehtävä ene kuurin ohjeet.

Natte

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : JKL
Registration date : 16.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Joulu 17, 2011 11:54 pm

PiJoHe, varmasti ottaa koville katsoa kun lapsi nukutetaan ja olla siinä vierellä sitten, mutta yritä purkaa hermostuneisuutesi vaikka juuri siihen eneen, yritä keskittyä siihen eneen siellä sairaalassakin. (: Ota sheikkeri ja pussit mukaan niin kyllä se siitä. Sairaalasta saa aina vettä niihin pusseihin.
En tiedä oletko lohtusyöjä mutta mikäli olet niin ole vain kovana siellä äläkä sorru niihin ihaniin ja houkutteleviin suklaapatukkoihin tai levyihin. ota vaikka kurkkua mukaan ja jyrsi sitä. Sitä tietääkseni saa eneillessäkin syödä aika paljon kun siitä suurin osa on pelkkää vettä. Voithan tietenkin soittaa rav. terapeutille ja kysyä saatko syödä kurkkua.
Parastahan olisi ettet mitään ylimääräistä söisi, ihan vain sen takia että totuttelet ajatukseen ettei leikkauksen jälkeen enää noin vain syödäkään ihan vain koska stressaa ja tarvii jotain jyrsittävää mutta kyllä ainakin minä ymmärrän sen että tarvitsee jotain jyrsittävää ja ajateltavaa kun on lapsi sairaalassa.
Tsemppiä, hyvin sä selviit! Toivottavasti lapsellakin menee sairaalassa hyvin! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe Su Joulu 18, 2011 7:15 pm

Natte, oikeesti? mä oon miettiny aivan samaa kun tiedän nyt monta tapausta jotka ruokavaliolla tiputti painoa 10-20 kg, eikä eneillyt lainkaan ja silti pääsivät leikkaukseen ja näkyvyys oli ollut hyvä! olisin toivonut kans että olisin todella saanut painoa pois ruokavaliolla... kyllähän nuo pussi ruoat on nyt menny mutta 5 vkoa sillä, kääk....
Koska sut on leikattu ja koska?

Onnea leikkauksesta!
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe Su Joulu 18, 2011 7:22 pm

HyeeNa, kiitos viestistäsi. Olet ihana tsemppaaja. Lapsi ite ei pahemmin ressaa mutta voi ie äitin kynsiä. Mitään ei ole jälellä... Mistähän sellaisen sheikkarin saisin? ja taas tunnen itseni niin tyhmäksi... Keliakiaa ne lääkärit lapsellani epäilee ja itsekkin kovasti sitä pelkään koska se on minun puolen suvussa niin kovana... Mutta ihmisenä mietin aina myös niitä pahimpia asioita... tyhmä ku oon... Mutta yritän olla positiivinen ja tsemppaan itteenikin kaiken tämän keskellä... ja tässähän se ihmis luonto oikein mitataan! jos tästä selviin niin selviin kaikesta! eikö se vähän niin mee...
Kylläpä melkein oon ollut se lohtusyöjä...
Pitää vissiin soitella sinne ravintoterapeutille ja kysyä mitä vois nakertaa... jos sellainen olo tulee että on aivan pakko saada jotain...

Ehkä tuo joulukin on sellainen kivi taas edessä että voi ie. Vaikken ookkaan mikään niin jouluruoka syöjä mutta vähän edes kinkkua maistaa... ku sais... no tuleehan niitä joulujakin uusia!!!
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Joulu 19, 2011 1:15 am

Kyllä niitä leikkauksia joulunkin jälkeen tulee jolloin saat syödä jouluruokia, tosin vähemmän mitä tähän saakka. Wink
Sheikkereitä löytää monesti ihan tavallisistakin kaupoista, prismat,cittarit yms. Itse olen nähnyt niitä niiden proteiinijuoma-pussien lähettyvillä. Ainahan voit henkilökunnalta kysellä löytyisikö heiltä sellaista. (: Eikä täällä tarvii tuntee itteensä tyhmäksi, kaikkihan täällä kyselee kaikenlaista ja on ihan hyväkin kysyä koska kyllä täällä aina joku auttaa parhaansa mukaan! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Krisu75 Ma Joulu 19, 2011 5:06 am

Hei vaan. Näköjään oon ollu kirjautuneena useamman päivän tänne... Very Happy
Joo, mulla kans se 8% pudotus ennen eli sama 11 kg. Leikkaavan nimeä en muista mutta luultavimmin se on tämä ?virolainen? tjtn.
Se mitä oon syöny niin sain hyviä vinkkejä täältä ja löytyy otsikon `apua tarvitaan ruoka eneen` alta tai jotain sinne päin. Mulla on ainakin hyvin toiminu se ja diabeteshoitaja(jolla oon käyny punnituksessa) on samoin ollu tyytyväinen tuloksiin. Tarviiko sun käydä vielä ennen leikkuuta Seinäjoella , vai riittääkö esim puhelinsoitto ammattihenkilöltä??
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ma Joulu 19, 2011 4:58 pm

HyeeNa pitää siis kävästä kaupassa... kiitos....

Krisu75 joo 2 vkoa ennen h hetkeä käyn neuvolas tmv punnituksessa ja sieltä soitetaan suoraan jollekkin hoitajalle! ja jos paino on tippunut sen määrän ku pitää nin h hetki pidetään. Mullakkin on se 'virolainen' ja sit joku toinen. Mä aloitin suoraan sillä pussi jutuilla, ainakin alas vielä on mennyt mutta paino aika hitaasti muuttunu... toki nyt on vasta se 7. päivä menossa... mut kai se tästä... Harmi ettei varmaan nähä sairaalassa kun sut leikataan 7 päivää ennen mua...

Vai voiko olla ettei paino putoakkaan tarpeeksi nuolla pussi jutuilla? mitäs mä sit teen...

7. pvää ilman tupakkkia, ilman ruokaa, ilman karkkia, pelkkää pussi juttua... mä oon ylpee.... voi ku nää 5 vkoa menis äkkiä....
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Joulu 19, 2011 7:22 pm

Se aika tuntuu nyt matelevan mutta koita jaksaa, sitten myöhemmin kun muistelet ONNISTUNUTTA eneäsi niin voit olla erittäin ylpeä itsestäsi ja aika kultaa muistot, siis myöhemmin et enää muistakkaan miten kamalaa eneily oli! tsemppiä!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Krisu75 Ti Joulu 20, 2011 5:38 am

Mäkin aloitin noilla pusseilla kokeilun Onneksi jo hyvissä ajoin ja tulin todenneeksi että ne ei todellakaan sovi mun mahalle eikä elimistölle. Maha oli niin kuralla ettei mihinkään pystyny lähtemään kotoa, mutta olihan siinä sitte sekin juttu, että paino meni ryminällä reilun 3 kg viikossa, mutta se oli vaan sen ansiota ku mikään ei pysyny sisällä. Ku pussit lopetin ja hetken olin normi ruoalla, niin johan tuli kaikki takas. Nyt on menny ihan kivasti viikko viikolta ja tyytyväinen oon ollu. bounce Toi joulunaika kyllä hieman pelottaa ku 28.12 olis se punnitis 2 viikkoa ennen leikkausta. Täytynee vissiin laittaa jotkut korvatulpat sieraimiin ettei tuu houkutuksia! Eikös niiden ny niinki luulis toimivan..... Shocked
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ti Joulu 20, 2011 4:14 pm

Krisu75, joo mullekkin tuo joulu on aika kompastus kivi... mutta pakko niin pakko!! Olisko ob paree ku korvatulpat?! Razz ei vaan...
Kuinka äkkiä sun maha meni kuralle?? Oot vissiin vaan ruoka valiolla sitten pudottanu?

Mahtavaa!! Kyllä se meidän leikkaus on niin pian kuitenkin ja äkkiä tää aika menee ku ei turhia murehita...

Mulla se lapsen huomisen sairaala päivät ja nukutukset jännittää niin että viime yön jo valvoin ja voi ie ku olis päässy edes tupakilla käväseen, mut ei... maha haava pian tulee tästäkin....
Ei vissiin ole lapsellekkaan helppo juttu sen nesteen juominen joka tuhjentää suolet... Neutral ku ei siihen kaikki aikuisetkaan pysty... mut jos se menee hyvin niin tullaan ke-to yöksi kotiin ja sit to aamu 7 takas ja laps uneen ja kamerat sisälle... voi kauheeta.... Sad

Netti tikkukin pätkii niin että meinaa aivan hermo jo mennä....

Ihanaa ti kaikille muillekkin <3

8. tupakitta ja pussia ruokana.... cheers
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Joulu 20, 2011 5:34 pm

Pysy vaan kovana PiJoHe!

Hihi, huomasin tuossa että olin tehnyt pikku kirjoitusmokan tuolla ylenpänä. "Tulee niitä leikkauksia myöhemminkin!" siis JOULUJA tulee myöhemminkin.. :'D oivoi..

Oot kyllä rautanen sissi, tupakatta ja enellä ja lapsiki menossa tutkimuksiin!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

17.1.2012 Operaatio Empty Vs: 17.1.2012 Operaatio

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa