Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!!

3 posters

Siirry alas

heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!! Empty heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!!

Viesti kirjoittaja haidi66 Su Loka 23, 2011 9:51 pm

Crying or Very sad kertokaa millä ihmeellä saan tän kamalan syömis vimman loppumaan, leikkauksessa on käyty kuukaus sitten ja luulin et halut syömiseen katoais, mut ei oo kadonnu, jatkuvasti miettii et mitä nyt koittas syödä ilman mahapuruja ja pahaa oloo, tuntuu et en kyllä selvii tästä enään yksin. löytyykö jollain joku keino millä saan itteni taas takasin kuriin, epätoivo alkaa ahdistaa ja pahasti t haidi66
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!! Empty Vs: heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Loka 23, 2011 11:28 pm

2 tunnin välein voit hyvin syödäkin vähän jotain, ja sii sitäisikin syödä. Ja kun painottaa siihen proteiiniin niin se ei "syötätä" samalla tavalla kuin hiilarit, jotka tekee juuri tuota "mitähän sit söisin"-fiilistä.

Isommassa kuvassa tuota asiaa kannattaisi työstää jonkun ammattilaisen kanssa. Tuntuu että monet ihmiset on yksin tuon ongelman kanssa leikattuna, mikä on surullista, onhan sairalloiseen lihavuuteen itsensä syönyt jotenkin solmussa sen syömisensä kanssa, syöminen voi olla lohtua, ajankulua ym. Ja leikkaus ei siis tee pään sisälle sinällään paljoakaan.

Ehkä se että lähtee siitä jääkaapin vierestä on ainakin yksi hyvä keino. Toimintaa elämään, kyläilyä, harrastuksia. Elämään pitäisi löytää jotain sen syömisen tilalle.

Tsemppiä!
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!! Empty Vs: heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!!

Viesti kirjoittaja haidi66 Ke Marras 16, 2011 3:41 am

juu oon homannu et mitä vähemmän on kotona niin syöminenkin on hallinassa töissä ei mitään ongelmaa Very Happy mut kotona ja joulu hirvittää jo nyt ja kun mulla tuntuu mahtuvan sitä ruokaa mahaan paljon enommän ku pitäis No onko leikkauksesta menny jokin mönkään vai oonko sit jotenki erikoinen tapaus affraid kertokaa ihmeessa onko muilla samoja oireita ja mulla nyt tulee just 2kk leikkauksesta ja alkuun meni kaikki hyvin ja vaan tekee mieli ruokaa ja ihan kaikkea Embarassed
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!! Empty Vs: heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!!

Viesti kirjoittaja pingu70 Ke Marras 16, 2011 1:19 pm

Huomenta.

Mä olen todennut sen et mulla "syömisvimmaan" auttaa juominen.
JOO.
Eli mulla kans illat oli pahimpia ennen leikkausta napostelin ja leikkauksen jälkeen mietin et mitähän seuraavaksi söis.
Mut nykyään illalla keitän pannullisen teetä .
Nostan sen olkkarin pöydälle kun rupeen telkkaria katsomaan ja siinä ihan huomaamattani olen sen illan aikana litran hörpsinyt.
Sillä keinoin pysyn poissa jää kaapilta ja tulee toi nesteytyskin siinä sivussa hoidettua kuntoon.

Kannattaa kokeilla.


pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!! Empty Vs: heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!!

Viesti kirjoittaja haidi66 Ke Marras 16, 2011 5:26 pm

kiitos vinkistä, teetä en kyllä uskalla juoda ku muutenkin maha kovalla, mut laitan ison pullon laimeeta ja sokeritonta mehuu ja alan sitä litkii jos helpottas, eilen tuli sorruttua syömään noin 6 karkkia ja kosto sen mukanen, mites onko kukaan uskaltanu juoda alkoa??? mä otin v.loppuna ja kyllä konjakki päähän meni ja sit kankkusessa olis syönny vaikka jääpaapin Embarassed eli taas tuli opittua et ei ainakaan mitää alkoholia se vaan pahentaa nälkää Very Happy ainakin mun kohdalla, nyt mehua nassuun myös päivällä ku toi juominen tuppaa jäämään vähiin, vaikkakin paino tippuu nyt tasasesti Very Happy ei mee enään yli 3kg viikossa mut siinä 1kg menee tasasesti lol! mulla olis tammikuussa reissu thaimaaseen ja kuukauden reissu, no siellä ainakin laihtuu ku ei juo viinaa ja ruoka taas on niin terveellistä ja nyt ainakin vettä tulee menee monta litraa päivässä Very Happy voi toi joulu olis niin helppoa jos ei tarttis treineille leipoo ja ostaa kohvehteja, mut se on vaan pakko, koitin jo ehdottaa mut tuli haiseva vastalause ja mikäs noilla kun ei oo paino ongelmia kuten mulla Very Happy kirjotelkaa kuulumisia Very Happy
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!! Empty Vs: heippa kaikille, nyt olis apu tarpeen!!!!!!!!!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa