Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kuinka nopeaa eneilyn jälkeen leikkaukseen?

+9
katka
Tes
m30/157
GoodEnough
Kelsius
Helka
Kimby
tigertytto
askp83
13 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

kuinka nopeaa eneilyn jälkeen leikkaukseen? - Sivu 2 Empty Vs: kuinka nopeaa eneilyn jälkeen leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Helka Ti Elo 30, 2011 10:52 pm

Minni67, uskon että asia on juuri noin kun kirjoitit. HUS puntaroi mielestäni tosi tarkkaan ketkä pääsevät leikkaukseen ja ketkä eivät, ne jotka läpäisevät kaikki karikot saavatkin sitten itse leikkausajan melko nopeasti. Eli jonoja ei juurikaan ole.

Itselleni tämä kulunut vuosi on ollut todellinen muutosvuosi, melkein puolet ns. laskennallisesta ylipainosta on jo karissut ja olen omaksunut täysin erilaiset elintavat kuin mitä vielä vuosi sitten oli asian laita. Olen mm. aloittanut säännöllisen liikunnan ja nyt käyn kuntosalilla erilaisissa jumpissa, lenkillä, rullaluistelemassa jne. keskimäärin 3-4 krt viikossa. En olisi vuosi sitten vielä uskonut että elämä olisi jo nyt muuttunut näin paljon! Very Happy

Ylipainoa on silti vielä runsaasti, BMI keikkuu vielä noin 40:ssä eli työtä on vielä paljon. Onneksi tässä ollaan jo pitkällä eli eiköhän ne loputkin kilot karise seuraavan 1-2 vuoden aikana. Wink

Helka

Viestien lukumäärä : 166
Paikkakunta : Pk-seutu
Registration date : 31.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa