Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tietääkö kukaan.....

2 posters

Siirry alas

Tietääkö kukaan..... Empty Tietääkö kukaan.....

Viesti kirjoittaja tigertytto To Elo 11, 2011 8:02 pm

Voiko sairasloman päälle saada sairaslomaa??Eli jos olen jo nyt sairaslomalla vuoden loppuun asti niin tuleeko tästä leikkauksesta silti sairasloma?? scratch
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietääkö kukaan..... Empty Vs: Tietääkö kukaan.....

Viesti kirjoittaja Minni67 To Elo 11, 2011 8:24 pm

Voihan ne sulle sen rutiinisti kirjottaa, mut ei sulle siitä mitään hyötyä ole. Et siis saa tuplapalkkaa tuplasairaslomalta Wink

Allekirjottanut ollut jo toista vuotta saikulla ja kela maksanu viimeeksi päivärahoja helmikuun loppuun Sad

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 02.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietääkö kukaan..... Empty Vs: Tietääkö kukaan.....

Viesti kirjoittaja tigertytto To Elo 11, 2011 9:48 pm

Kiitos vastauksestasi..Mä en omasta mielestäni tarvitse toista sairaslomaa kun entinenkin on lähes vuoden loppuun asti voimassa..suurella todennäköisyydellä olen joutumassa eläkkeelle Sad
Vakuutusyhtiö tekee kiusaa niinkuin on tehnyt sitä jo monta vuotta ja vaatii lääkärin todistusta tästä leikkauksesta tulevasta sairaslomasta,eli toisin sanoen koittaa laistaa maksu jutuissa ja sysätä vastuun esim kelalle..Mun maalaisjärkeeni ei vaan mahdu se että miten sairaslomalla voi saada sairaslomaa??ei nämä kolarin aiheuttamat pysyvät haitat/vammat katoa laihdutusleikkauksen ansiosta..leikattiin mut tai ei silti olen työkyvytön Crying or Very sad No kiusa se on pienikin kiusa.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietääkö kukaan..... Empty Vs: Tietääkö kukaan.....

Viesti kirjoittaja Minni67 To Elo 11, 2011 10:01 pm

Ota sitten tosiaan se saikku vastaan ja toimita sinne helvatin vakuutusyhtiöön, saman paikan kanssa mäkin tässä kinaan, valitus lähtenyt jo aikapäiviä sitten, mutta käsittelyaika kuulemma lähes puol vuotta. Mulla oli kyseessä kuntoutusraha, eli sellanen määräaikanen juttu..

Ne on niin syvältä niiden päätökset.. Mad

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 02.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tietääkö kukaan..... Empty Vs: Tietääkö kukaan.....

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa