Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

+8
lisbet
Bulla65
Kimby
Aurora
Poutapilvi
Soile
Leppis
AnnikaK
12 posters

Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja AnnikaK Ke Heinä 13, 2011 1:27 am

Moikka

Aikoihin en ole tänne kertoillut, mutta kävin keväällä ravilla tayssissa ekaa kertaa ja lääkärillä.
Liian iso olen gastric bypass leikkaukseen kuulemma ja sit tuli puhe sleeve leikkausesta. Painoin noin 200kg kun siit oli puhe.. Lopetin tupakanpoltin ja puff 12kg tuli lisää... En saa enää itteeni niskasta kii ku alunperin olin liian iso sleeve leikkaukseenkin?!?? Ku sen piti mennä niin että eka sleeve ja sit ku olen alle 150kg niin bypass leikkaukseen.

Nuoren iän takia joudun päätohtorille. ei oo ollu puhettakaan koska nään kirurgin.
Onko täällä muita mun kokoisia jotka ovat menossa leikkaukseen?

Alkaa toivo loppumaan...

AnnikaK

Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja AnnikaK Ke Heinä 13, 2011 1:31 am

Alotettiin kaverin kaa uiminen mutta hallit meni kesälomille. Ravi sano alkukesästä jos 20kg loppusyksyyn mennes sais pois. Jalat ja polvet ei kestä kävelyä niin siks odotan kun kuuta nousevaa ens kuuta koska hallit aukee taas.

AnnikaK

Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Leppis Ke Heinä 13, 2011 2:26 am

Minä pääsin laihdutusjuonesta kiinni eneilyllä. Joku noissa kauheanmakuisissa Nutraletteissä on kun ei oo niin kova nälkä. Itse asiassa liikunta on tosi hyödyllistä, mutta se lisää näläntunnetta paljon. Olen puoliksi eneilytuotteilla ja puoliksi syön esim. salsaa ja jauhelihaa salaatin kanssa. Lisäksi pari leipää tai puuro päivässä. Tsemppiä! bounce

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Soile Ke Heinä 13, 2011 3:13 am

Suosittelen myös tuolla painolla ensisijaisesti Nutrilett tms dietille, kuukausi-kaksi niin saat sen parikymmentä kiloa pois! Nutriletissä syödään/juodaan vain viisi pussia diettijuomaa päivässä ja noin 4-5 päivän jälkeen elimistö menee ketoosiin ja näläntunne häviää! Liikuntakin on ehdottomasti helpompaa kun painoa saa pois. Iloitse siitä, että olet nuori ja hienoa kun olet saanut tupakoinnin lopetettua:) Sulle aikanaan tuleva leikkaus on suuri etu ja ehdit nauttia elämästäsi vielä monin verroin! Nyt koitat tsempata ja olla lujana, sen kyllä osaat koska tupakoinninkin olet pystynyt lopettamaan!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ke Heinä 13, 2011 3:26 am

Komppaan edellisiä. Motivaatio kuntoon ja enelle. Sillä saa jo viikossa parissa huimia tuloksia, jotka sitten motivoivat jatkamaan samaa rataa. Itse ainakin koen, että kesähelteet on hyvä aika eneilylle, kun ei muutenkaan tee ruokaa niin mieli.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Aurora Ke Heinä 13, 2011 3:48 am

*potkii*

Mä aloitin eilen eneilyn samalla ravitsemusterapeutin kanssa sovittiin että 21kg pois, lisäksi sain luvan syödä yhden pirtelön sijasta proteiinipitoisen salaatin mutta ei ole tarvinut, tällä putoaa nopeasti.
Toistaiseksi en ole salaattia syönyt vaan hienosti pärjännyt, aina ennen olen lipsunut ketokarppaukseen.
Ja mikä mulle on ihme niin olen päälle 2 viikkoa ollut koskematta jäätelöön ja muihin mässyihin, tummaa suklaata on muutama pala mennyt.

Mun tupakointiin sanoi että lääkäri varmaan määrää mulle jonkin lääkkeen avuksi.

Oikein paljon tsemppiä sinne I love you

Aurora

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 29.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja AnnikaK Ke Heinä 13, 2011 4:04 am

Thank you ladies!

Eikai auta muuta ku kaivaa ene pussit kaapin nurkasta takas.
Tayssiinhan on ollu noin puolen vuoden jono, onkohan se edelleen samoissa? Toivottavasti alkusyksystä pääsis kirurgin juttusille. Tietäs vähän missä mennään ja sais lisää motivaatioo tähän touhuun kun on niiiiin paljon jossittelua ja turhia lupauksia ollu. Sais homman toiminaan jo per... kumminkin lähetteen saanu jo puolitoista vuotta sitten enkä ole ollu ku kerran ravin ja lekurin juttusilla tayssissa.

Oletteko missä vaiheessa saanu vähän tietoo koska mahdollinen leikkaus olisi?

AnnikaK

Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Heinä 13, 2011 4:51 am

Kuten täällä on jo todettu niin ENEily on motivaation kannalta hyvä tapa aloittaa. Se kannattaa sitten aloittaa päättäväisesti niin että saavutat ketoosin niin ei ole nälkä. Jos sen aloittaa puolittain niin se ei kauan kestä kun nälkä käy ylivoimaiskeksi. Mä pudotin aikoinaan 10 viikossa 35 kg Eneilyllä ja jatkoin puolieneilyä ja sillä hävisi toiset 35 kg 6 kuukaudessa. Se että homma sitten karkasi käsistä ja turposin takaisin johtui siitä että pääkoppa irtosi hartioiden välistä.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Leppis Ke Heinä 13, 2011 6:13 am

Niin ja kaikkihan me tiedämme, että nopeasti pudotettuja kiloja on vielä vaikeampi pitää poissa kuin hitaasti laihdutettuja, mutta kun leikkaus estää sen ahmimisreaktion, joka tulee muuten pikalaihdutusten jälkeen.

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja AnnikaK Ke Heinä 13, 2011 6:15 am

Kiitos ihanaiset!! Huomenna aamulla alkaa ENE. Pitää useammin vaan tulla tänne koska taas sai lisää intoa jatkaa eteen päin!

AnnikaK

Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Soile Ke Heinä 13, 2011 12:40 pm

Hyvä hyvä!!! Viikon päästä jo viheltelet ja on helpompaa:) Kannattaa täällä käydä lukemassa noita motivoivia kertomuksia!!! Toivottavasti pääset pian ammattilaistenkin juttusille, mutta näin maallikkonakin tiedän sanoa, että vaativat kyllä sinulta painonpudotusta ennen leikkausta!

Voimahali sinulle:)
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja AnnikaK Ke Heinä 13, 2011 12:59 pm

Mulla on taas ravi 8.8 tayssissa. Mutta enemmän mä saan motivaatioo jutella täällä, just sellasille henkilöille jotka oikeasti tietävät mitä mä käyn läpi Smile niinhän nuo vaatiikin. Se vaan aina vaihtelee, joskus se oli 40-50kg ja yhtäkkii se oli 20kg. Et en tie. Sleeve leikkaukseen on kuulemma yläraja bmi 60 että sen alle pitäisi päästä mut sekin oli jossittelua ja ehkäpä ehkä juttua. Saisinpa kunnon vastauksia ja kunnon ns. toimintasuunnitelman.

AnnikaK

Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ke Heinä 13, 2011 1:22 pm

Itse ainakin huomasin jo viikon eneilyn jälkeen polvien olevan paremmat ja olon kivemman vaikka päänsärkyjä olikin enen takia. Buranaa vaan napaan, niin ei tarvinnut päänsäryistä kärsiä ja tarpeeksi vettä! Tsemppiä, kyllä se siitä lähtee ja koheneva olo ja pienenevä paino motivoi jatkoon kunhan pääset alun ohitse.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Heinä 13, 2011 2:12 pm

Onnittelut Annikalle tupakanpolton lopettamisesta, se on varmasti yksi elämäsi parhaimmista päätöksistä! flower Itsekin aikanaan olen tupakoinut ja tiedän, miten vaikeaa siitä "ystävästä" on erota.

Minäkin komppaan muita eli tuo eneily on varmasti hyvä homma sulle nyt. Siinä saat nopeasti hyviä tuloksia ja tunnet pääsevästi kunnolla alkuun laihdutuksessa ja se taas kannustaa jatkamaan.

On täällä muitakin alunperin parisataakiloisia ihmisiä jotka on leikattu, mutta tosiaan sitä painonpudotusta on varmaan pitänyt olla aluksi kaikille. Suurin syy siihen on, ettei leikkausta ole teknisesti mahdollista toteuttaa niin isolle ihmiselle ja se on myöskin turvallisuusriski itsellesi. Tsemppiä, kyllä sinä onnistut!!
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja lisbet Ke Heinä 13, 2011 2:49 pm

Komppaan edellisiä, ENEllä on hyvä aloittaa! Kun "syö" pelkästään niitä pussimuonia ja ehkä sen kahvikupillisen salaattia/pvä ja muistaa juoda todella paljon, niin äkkiä loppuu nälkä ja mieliteot helpottaa (varsinkin makeaa kohtaan mieliteot helpottivat tod.nopeasti, "lihanhimo" välillä vaivasi kyllä).
Mutta erityisesti korostaisin riittävän, jopa hieman liioitellun juomisen merkitystä, mua ainakin auttoi tosi paljon. Enkä juonut pelkkää vettä, vaan erilaisia maustettuja vesiä (tosin natriumia kannattaa vähän pullonkyljestä katsoa) light limuja (ja katsoin kalorit pullon kyljestä), teetä, kahvia ja toki tavallista vettäkin aika paljon päivittäin. Lämpimästä saa mukavan kylläisen olon, jos joskus sattuu nälkäinen olo yllättämään Smile

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : turku
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Leppis Pe Heinä 15, 2011 11:20 pm

Vieläkö Annika pitää potkia, vai lähtikö laihdutus käyntiin? alien

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja AnnikaK La Heinä 16, 2011 5:12 am

Kyllä se läks käyntiin Smile Kiitos teille!!

Nyt odotan vielä enemmän että uimahallit aukaisee ovensa niin saadaan ystävän kanssa jatkaa uimista niinkun keväällä tehtiin. 2krt/vko Smile

AnnikaK

Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Lovely La Heinä 16, 2011 2:05 pm

Hieno homma AnnikaK I love you
Vesiliikunta rules bounce
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 24.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Heinä 16, 2011 2:19 pm

Hei AnnikaK1
Minä täällä myös fanitan vesijumppaa! Vedessä tunnen olevani normaalikokoinen, notkea ja sulavaliikkeinen!! Aloitin maaliskuussa ja päätin mennä yksin, koska silloin en ole riippuvainen kaverista. Voisin käyttää häntä verukkeena, jos laiskottaa, tunnen itseni. Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Maiski La Heinä 16, 2011 2:45 pm

Tsemppiä AnnikaK!
Toisekseen, nyt on kesäaika ja meillä täällä Suomessa on runsaasti uimakelpoisia rantoja, eikun sinne, tekee hyvää mielelle ja kropalle.

Ite olen koukkuuntunut noihin amerikan hapatuksiin ja kattonut suurinta pudottajaa ja laihdutaan yhdessä, siis niin tuttuja teko yms syitä mikä on johtanut omaan huonoon oloon ja liitännäis sairauksiin ja pilleri purkkeihin.
Elämää ei sen enmpää,
Basketball sä pystyt siihen AnnukkaK, usko vain itseesi!
Voima hali I love you
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja AnnikaK La Heinä 16, 2011 5:51 pm

Ootte ihania!! Kyllä me kesälläkin käydään uimassa mutta en tie miks niin ei siihen saa sellasta intoa mitä hallissa. Mulla on kaveri sen takia että potkitaan toisiamme menemään uimaan. Tosin mullekki se alko oleen rutiini ja jos jostain syystä kamu ei päässy menin yksin Smile

Kiitos teille kaikille! HALI I love you cheers I love you

AnnikaK

Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Piitu La Heinä 23, 2011 1:52 am

Minäkin POTKASEN vaikka jo vauhdissa taidat ollakkin Smile

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 14.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tarvitsen ISON potkun persauksille!!! Empty Vs: Tarvitsen ISON potkun persauksille!!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa