Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

+7
samiko
Kelsius
Kimby
Tepa43
Minni67
hansu
Soile
11 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Soile To Marras 17, 2011 11:28 pm

Uskon hyvin tuon että tekijä vaikuttaa. Sama kokemus itselläni kun on tehty keuhkojen tähystys, eka oli kamala ja toinen ihan ok. Oli eri lääkärit. Olishan se helpompaa jos olisi rahaa. Mutta tiukkaa tekee tästä arjestakin selviämineen. Tili taas tuli ja meni laskuihin ja ruokakauppaan. Pitkä odotus että seuraavaksi rahaa tulee. Kolmannen lapsen jälkeen en ole enää matkustellutkaan. Mutta katsellaan ja kuulostellaan miten homma etenee.
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja samiko La Marras 19, 2011 12:32 am

mutta jos lääkäri sano että se ulostenäyte riittää niin ei kai siinä muuta silloin?mun vaimo leikattiin peijaksessa ja sillä oli koelounaat ja veritulpan esto piikki piti ite pistää 10 päivää leikkauksen jälkeen mutta ei lahdessa niitä ollut ollenkaan,eri paikkakunnilla eri systeemit.


Viimeinen muokkaaja, samiko pvm La Marras 19, 2011 12:36 am, muokattu 1 kertaa

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja haidi66 La Marras 19, 2011 1:04 am

moi soile Very Happy kyselit niitä tuloksia noista leikkauksista ja mulle tehtiin ohitus ja leikkaava keluri sano että jopa 85% leikatusita on viellä 14 vuoden jälkeen pysyny ihanne painossa Very Happy eli aika hyvin on leikkaukset toiminu, tietty vaatii omaa itsekuria, jos palaa samoihin suorkiin mitä ennen söi, niin kyllä siinä alkaa takas lihoomaan, eli taitaa meillä olla lopun elämää tää tarkkailu et mitä syö, mut sehän jo tiedettiin ennen leikkausta ja tuskin täällä kukaan kuvittelee, et pysyy normipainossa, vaikka jatkas vanhoja tottumuksia, kyllä ton pienen mahan saa kuulema venytettyä jos oikeen koittaa No mut tuskin meistä kukaan edes lähtee yrittämään sitä, koska ne tuskin leikkaa uudestaan, jos lihominen on omaa syytä, eikä esim leikkauksen Very Happy
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Soile La Marras 19, 2011 1:33 am

Niinpä tuntuu hiukan erilaisia nuo prosessit olevan, olen kuulolla ja täytynee toki luottaa lääkäreihin noiden tutkimustenkin suhteen. Nää kun sentään ovat onneksi oikeita eikä valelääkäreitä Smile
Tuon ymmärrän sangen hyvin haidi66 että paljon on itsestä kiinni!Mutta tiedän todella hyvin mihin olen lähtenyt mukaan!Ei ole siitä pelkoa että lihottaisi itsensä leikkauksen jälkeen. Lähinnä olen miettinyt noita sleeven ja ohituksen eroja ja hyötyjä, että mikä sopii parhaiten keuhkosairaalle kun sitä kortisonia täytyy jatkossakin syödä. Siis lähinnä mieti sen imeytymistä...Jne..
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja bulleriina La Marras 19, 2011 2:32 am

Minut leikattiin Lahdessa 02/10. Kaikki meni hienosti ja hoito oli kohdallaan.

Viimeksi, kun kävin jälkiseurannassa POKS:ssa, sanoi sisätautilääkäri, että ainakin osa Kouvolalaisista leikataan tulevaisuudessa PÄKS:ssa, koska leikkauksen hinta on huomattavasti pienempi. Peijaksen hinnoilla leikataan kolme PÄKS:ssa.

Nyt olen jonossa vatsanahan kiristykseen Kotkaan ja pitäisi päästä maalis- huhtikuussa.

Tsemppiä odotteluun, vaikka aika on pitkä, ovat tulokset kuitenkin sen arvoisia.

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Soile La Marras 19, 2011 2:41 am

Hei!Näin olen ymmärtänyt että Lahteen olen menossa leikkaukseen! KOKS:ssa kuitenkin tehdään nää roikkoleikkaukset, niinkö? Siihen on tietenkin mulla vielä pari vuotta kun siinä vaiheessa mennään. Ja uskon itsekin että voitonpuolella jo ollaan kun keuhkolääkärikin antoi leikkuuluvan:)
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja samiko Su Marras 20, 2011 1:10 am

lahdesssa oli hyvä palvelu ja ainakin mua mielytti se että leikattiin ja potkittiin pihalle sairaalasta kun en ole oikein sellainen joka siellä viihtyisi...sain leikkaukseen oikein sänkykyydin ei tarvinnut kävellä kuten vaimo joutui.yksi ero oli se että vaimo laitettiin jo heräämössä kävelemään ja mä pääsin osastolla vasta illalla kävelemään...

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Soile Su Marras 20, 2011 1:23 am

Hyvältä tuntuu mennä kohti Lahtea, toivotaan ettei tule enää mutkia matkaan...Nopeesti minäkin sieltä kotiin tahdon, ei ole minustakaan sairaalassa olijaa...Toi liikkeellepano varmaan riippuu monesta asiasta kuten verenpaineesta ja saaduista lääkemääristä leikkauksessa...mutta kyllä se henkilökunta parhaiten sitten tietää millä ohjeilla mennään!!!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja samiko Ma Marras 21, 2011 12:56 am

kyllä mullakin niinkuin autto siihen kotiinlähtöön se että mä söin aamupalan ja liikuin osastolla paljon ja olin muutenkin pirteä.toivottavasti pääset pikaisesti operaatioon ja kuullaan sit sun tuntemuksia täällä.

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Soile Ma Marras 21, 2011 1:28 am

Smile
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja samiko Ti Marras 29, 2011 2:48 am

onko soilen asia yhtään edennyt???

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Soile Ti Marras 29, 2011 4:23 am

Moikka!Kiva kun joku ajattelee minua:) Odottelen...tällä viikolla sisätautilääkäri käsittelee asiaa ja lähete pitäisi mennä lahteen. Helico oli negatiivinen, joten luotan että se riittää tiedoksi vatsan- ja suoliston tilanteesta. Kovasti odotan leikkaukseen pääsyä.
Olen nyt sairaslomalla tän viikon, kun ilmeisesti sain flunssan jälkitautina poskiontelotulehduksen ja keuhkoputkentulehduksen, sitten kun on nää kauhkosairaudet niin aika heikossa hapessa olenkin. Mutta lääkitys on ja huilitaan. Soittelen varmaan lääkärille viimeistään torstaina. Peukkuja kiitos! Niin ja olen jo alkanut hamstraamaan noita ene-pusseja valmiiksi...
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja samiko Ti Marras 29, 2011 4:16 pm

moikka lahti vaati ainakin multa pudousta 8% painosta eneilyllä,mutta mulla jäi siitä uupumaan 4 kiloa ja kumminkin leikkasivat sain tippumaan -7kg,-11 oli tavoite.siitä se matka alkaa kohti leikkausta...

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Soile To Joulu 01, 2011 6:46 am

Jep.Maksaa tarvii kaikkien saada pienemmäksi ettei ole leikkauksessa tiellä liikaa...ainakin siksi vaaditaan sitä painonpudotusta. Määrää ei ole mulle kerrottu mutta olen psyykannut itseäni sellaseen 4-6 viikon eneilyyn, jolla kokemuksesta tiedän tiputtavani "helposti" sen kymmenen kiloa:) Olen sen tehnyt monesti ennenkin...mutta ne vaan on tulleet takaisin korkojen kera ja nyt oikeestaan odotan kovinkin innolla tätä "viimestä eneilyä"!!!Koitan huomenna tavoittaa jonkun joka tietää onko lähete lähtenyt. Hitsin soittoajat, kun meinaa jäädä aina soittamatta kun huomaa että kello on aina liikaa(: Mut peukkuja! Alan olee jo malttamaton vaikka onhan tässä edessä joulutouhut ja kaikki..Mutta kun saisi sen LEIKKUUAJAN niin siinä olis mulle joululahjaa kerrakseen!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja samiko Pe Joulu 02, 2011 4:02 pm

mulla oli ainakin eneily 4 viikkoa ennen leikkausta ja sain tiputettua sen -7kg.kyllä sullekin varmaan kohta tulee tietoa etenemisestä...

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Soile La Joulu 03, 2011 3:32 am

Sitä tässä kovasti odotellaan, närästys vaivaa ja sokerit ja vereenpaineet heittelee, että tässä olen otollisessa tilanteessa, kunhan vaan eivät menisi pahemmaksi. Mitenkäs samikolla muuten fiilikset ja menee???
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja samiko La Joulu 03, 2011 3:52 am

hyvin tässä menee paino heittelee mutta kilon heittoa suuntaan jos toiseen.fiilikse on hyvät kun pääsee tammikuussa pelaamaan sählyä tosissaan.en saannut lääkäriltä vielä lupaa mutta en taida kysyäkkään olisin saannut seuraavan soittoajan helmikuulle...ei kiva.eiköhän sitä pysty jo tammikuussa pelaamaan kun kumminkin leikkaus oli marraskuussa.

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Soile La Joulu 03, 2011 4:10 am

Rauhallisesti hyvä tulee...ja kait sitä voi jotain rauhallisempaa lajia nyt aluksi koittaa?? Tsemppiä vaan ja malttia! Ihmettelee tuleeko sitä itsekin noin malttamattomaksi leikkuun jälkeen...nyt jo niiiiiin pitkään odotellut homman etenemistä...Sulla ei siis ole ollut mitään ikävää seuraamusta leikkauksesta???
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja samiko La Joulu 03, 2011 11:29 pm

kyllä tässä on pidetty malttia liiankin kauan kun on odetettu että pääsee taas pelaamaan...leikkauksen jälkeen on nyt pidetty kohta 3 viikkoa lomaa ja vielä pitäisi jaksaa viikko enenkuin pääsee töihin....ei ole tullut mitään seuraamuksia leikkauksen jälkeen,kunhan vaan jaksaa ohjeiden mukaan syödä ja kyllä toi painokin tossa pikku hiljaa vähenee...

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Soile Su Joulu 04, 2011 12:25 am

Hieno homma!Kohta se arki sujuu vanhasta muistista ja leikkuuaika/sairausloma on vain muisto...Ja sitten eikun pelaamaan ja intoa uuteen elämään, hienoa:)
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja samiko Ma Joulu 05, 2011 2:34 am

kyllä toi arki rupeaa jo sujumaan kun syö noin 2 tunnin välein.tikit on melkein sulaneet ja elämä hymyilee.olen nyt laihtunut kun eneily otetaan mukaan niin -15kg

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Soile Ma Joulu 05, 2011 4:13 am

Kuulostaa hyvältä!!!Mä vaan odottelen...odottelen...Josko posti tois sen leikkausajan mahdollisimman pian...
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja samiko Ma Joulu 05, 2011 4:50 am

mulle ravitsumusterapeutti kerto koska mut leikataan ja vaimo sano että lahdessa on seuraavat puhelin ajat...voit vähän kysellä...

LEIKKAUSAIKOJA KOSKEVAT TIEDUSTELUT MA - PE
Päiväkirurgia
paivakirurgia@phsotey.fi
Ortopedia, käsikirurgia ja gastroenterologia (03) 819 2395
Korva-,nenä- ja kurkkutaudit, verisuonikirurgia, plastiikkakirurgia ja urologia
paivakirurgia@phsotey.fi (03) 819 4654

Ortopedia (kirurgian osasto 41-42)
ortopedia@phsotey.fi ma - pe klo 9.30 - 11.30 (03) 819 4753
Gastroenterologia (kirurgian osasto 43-44)
gastrokirurgia@phsotey.fi ma 12.00-14.00
ti-to 09.00-10.00 (03) 819 2146
Urologia, plastiikka-, thorax- ja verisuoni-, käsi-, rintarauhas- ja kilpirauhaskirurgia
kirurgia@phsotey.fi klo 13.00 - 14.00 (03) 819 4858
Lastenkirurgia (03) 819 2716
Naistentaudit klo 10.00 - 11.30 (03) 819 2205
Korva-, nenä- ja kurkkutaudit klo 09.30 - 11.30 (03) 819 2242
Silmätaudit klo 13.00 - 14.00 (03) 819 4813

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Soile Ma Joulu 05, 2011 1:22 pm

Hei!Kiitos tiedoista:) Täytyy ensin varmistaa että lähete on mennyt..Kävitkö muuten ravitsemusterapiassakin Lahdessa?
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja samiko Ma Joulu 05, 2011 4:15 pm

en käynnyt kun kävin kuusankoskella...sieltä se otti yhteyttä ja soitti mulle leikkaus ajan kun sille oli tullut vahvistus siitä ja eneily jaksosta...soita sinne sairaalaan ja kysy onko se lähete tullut?

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia? - Sivu 2 Empty Vs: Missä sairaaloissa leikataan/kokemuksia?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa