Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Turkulaiset kirurgit

2 posters

Siirry alas

Turkulaiset kirurgit Empty Turkulaiset kirurgit

Viesti kirjoittaja iiris To Kesä 23, 2011 10:32 pm

Hei! Minulla on kaikki vielä edessä. Terveyskeskukseen aika elokuussa jolloin tarkoitus käsitellä asiaa.
Mutta, aikaisemmin minulla on erittäin huonoja kokemuksia kirurgeista, ainakin ortopedian puolelta. Vähätellään, vältellään ja suorastaan pidetään tyhmänä. Millaisia nämä leikkaavat gastrokirurgit ovat? Mukavia? Kokemuksia? Kenestä kokemuksia? Tyksissä tai yksityisellä Pulssissa todennäköisesti leikkaus, riippuu nyt siitä miten asiat etenevät.

Smile

t: Iiris, 170 cm ja 145 kg

iiris

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Turku
Registration date : 23.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Turkulaiset kirurgit Empty Vs: Turkulaiset kirurgit

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Kesä 27, 2011 5:18 pm

Jaa-a, mitäpä tuohon nyt sanoisi...aika vaikeaa on analysoida ketään ihmistä kerran, pari tapaamisen jälkeen Smile. Minut leikattiin TYKSissä ja leikkausta edeltävillä käynneillä tapasin kaksi eri kirurgia; ekalla käynnillä Jari Ovaskan (ammattitaitoinen, ystävällinen, kuunteleva, asiallinen, ei kovin puhelias), jolta sain sen mitä toivoin eli näytti vihreää valoa mun leikkaushaaveille. Jari Ovaska tekee lihavuusleikkauksia myös Pulssissa.

Toisella käynnilläni, jonka yhteydessä tehtiin myös vatsalaukun tähystys, tapasin Pauliina Salmisen, joka myös suoritti tuon tähystyksen. Tuon tähystyksen Pauliina suoritti ammattitaitoisesti varmoin ottein, ei jäänyt mullekaan siitä toimenpiteestä mitenkään paha mieli. Hänestä sain vaikutelman kiireinen, suorapuheinen, asiallinen, ammattitaitoinen.
Toisen kerran tapasin Pauliinan leikkausaamuna (hän leikkasi minut) ja silloin hän oli ystävällinen ja kannustava ja kehui hyvin suoritettua painonpudotustani.

Mutta kuten sanoin, mistään "mukavuudesta" tms. en pysty kyllä sanomaan yhtään mitään, sen verran pikaisia nuo käynnit ovat olleet, toisaalta taas se kirurgin mukavuus tms. ei ole mulle sinänsä tärkeä asia, pääasia on, että osaavat hommansa hyvin. Kumpikaan heistä ei kyllä vähätellyt ongelmiani tms. vaan molemmat ovat lihavuusleikkauksien ammattilaisia ja tietävät kyllä meidän lihavien ongelmat ja sen, että useimmat meistä saavat pysyvän avun ja hyödyn lihavuusleikkauksesta.

Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa