Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Peijaksen jono???

+2
dunbar
Kukka
6 posters

Siirry alas

Peijaksen jono??? Empty Peijaksen jono???

Viesti kirjoittaja Kukka Ma Toukokuu 30, 2011 6:41 pm

Onko kellään tietoa, kuinka hitaasti/nopeasti homma etenee pääkaupunkiseudulla. Varasin ajan 6.6. sisätautilääkärille (yksityiselle), jonka kautta toivon saavani lähetteen suoraan Peijakseen. Onnistuuko homma näin, ja jos onnistuu, niin mitä Peijaksessa on odotettavissa?

Olen 8v sitten ollut Peijaksessa ohjatulla ENE:llä ja tiputtanut 50kiloa, silloin en siis leikkausta valinnut vaikka sen siis olisin ilmeisesti saanut. Nyt paino parhaimmillaan (ilman raskautta) 162,9kg (pituus 168cm), ja jatkuvasti joko vähähiilarisella tai enellä jne... Tällä hetkellä paino tullut tammikuun maksimista 151,9 kiloon, joten suunta on alaspäin. Laihduttaa siis osaan, mutta ikuisen jojoilu myötä haluan ehdottomasti siihen leikkaukseen. Nyt siis aikataulut kiinnostaa, vaikka eihän sillä tiedolla asiaa nopeammin saa, mutta ehkä tiedonjanoa kuitenkin tyydytettyä =).

Kukka

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : Raasepori
Registration date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijaksen jono??? Empty Vs: Peijaksen jono???

Viesti kirjoittaja dunbar Ti Toukokuu 31, 2011 3:55 am

Kirurgin ajan jälkeen leikkausajan saa nopeasti. Noin 1-2kk oli talvella jono. Ennen kirurgia joudut käymään sisätautilääkärillä ja mahdollisesti ultrassa ja gastroskopiassa. Eli niihin menee aikaa. Jokaiseen joutuu jonottamaan erikseen. En tiedä laittaako sisätautilääkäri sut eneilemään (10 viikkoa Peijaksessa), koska olet jo aiemmin eneillyt.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijaksen jono??? Empty Vs: Peijaksen jono???

Viesti kirjoittaja Helka Ti Toukokuu 31, 2011 4:30 am

Itse kävin ENE-ryhmän nyt keväällä, lääkäri soitti ryhmän jälkeen noin kk sitten ja ylihuomenna olen menossa gastroskopiaan, siitä viikkon päästä ylävatsan ultraan. Lääkärin kanssa soittoaika kesäkuun jälkeen, jonka jälkeen ilmeisesti aika kirurgille. Kesätauon vuoksi vaikea sanoa milloin olisi mahdollinen leikkaus mutta uskoisin että aikaisintaan elo-syyskuussa.

Helka

Viestien lukumäärä : 166
Paikkakunta : Pk-seutu
Registration date : 31.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijaksen jono??? Empty Vs: Peijaksen jono???

Viesti kirjoittaja Kukka Ti Toukokuu 31, 2011 4:39 am

Juu, tätä mä mietin kanssa että joudunko eneilee. Mutta tosiaan 12 viikkoa olen silloin 2003 eneillyt, ja samaa homma harrastanut useasti sen jälkeenkin, joten uskoisin, että se jää kohdallani pois. Jostain lehtijutusta luin myös, että ainakin viime keväänä jonot olivat nimenomaan ravintoterapeutille ja ryhmiin, että itse leikkausjonot vetäisivät nopeamminkin. Noh, kunhan nyt pääsisi siellä yksityisellä käymään...

Kukka

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : Raasepori
Registration date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijaksen jono??? Empty Vs: Peijaksen jono???

Viesti kirjoittaja Giisu30 Pe Toukokuu 31, 2013 6:41 pm

Muuta minkalaiset ovat jonot nyt ( 2013 v) Peijoksessa? sisätautilääkärillä on jo käytty mutta gastroskoopia ja ultraääni ei ole vielä tehty.

Giisu30

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Kirkkonummi
Registration date : 29.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijaksen jono??? Empty Vs: Peijaksen jono???

Viesti kirjoittaja Kimby Pe Toukokuu 31, 2013 8:21 pm

Muuta minkalaiset ovat jonot nyt ( 2013 v) Peijoksessa? sisätautilääkärillä on jo käytty mutta gastroskoopia ja ultraääni ei ole vielä tehty.
Ei ole ihan tuoretta tietoa mutta perinteisesti Peijaksen leikkausjono vetää paremmin kuin gastro- ja ultrajonot. Veikkaan että ne jarruttavat enemmän. Minä sain aikoinaan kirurgin tapaamisen kuukauden ultran jälkeen ja sitten tarjottiin leikkausta 5 viikon päähän. Heinäkuu tietenkin on hiljaista aikaa erikoisterveydenhuollon puolella.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijaksen jono??? Empty Vs: Peijaksen jono???

Viesti kirjoittaja tuhtix Ke Kesä 05, 2013 3:54 am

Olin 12.12.12 sisätautilääkärillä meikussa. Hän laittoi lähetteen gastroon johon sain ajan vasta 11.3 ( soittamalla sain peruutusajan 5.3)
Minut leikattiin peijaksessa 29.4.
Ultrassa minun ei tarvinnut käydä.
tuhtix
tuhtix

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 20.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijaksen jono??? Empty Vs: Peijaksen jono???

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa