Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ehkäpä pääsen leikkuriin...

3 posters

Siirry alas

Ehkäpä pääsen leikkuriin... Empty Ehkäpä pääsen leikkuriin...

Viesti kirjoittaja Bubu Ke Toukokuu 11, 2011 4:14 am

Tänään kävin terv.keskuksen omalla lääkärilläni. Hän oli leikkaksen kannalla, kun on noita sokeri, astma ,uniapnea, ym vaivoja .
Vähän järkytyin kun
joulukuussa tehty sok,rasitus arvot aika korkeita. Paasto arvo yli 7 . Liemen juonnin ja kahden tunnin jälkeen 18! Kääk! troppeja lisätään.

Eli Hämeenlinnassa tohtorit tuumaa ja pyytää mut näytille. Lääkäri kuitenkin heitti sen verran epäilyksen siemeniä, että vähän jännittää miten minun käy. Sanoi ,että täällä ei näitä leikkauksia tehdä niin paljon kuin joissain toisilla paikkakunnilla...No ,aika näyttää ja syssyllä sitten pitäisi kutsu käydä tarkastukseen .
Onko täällä ketään joka olisi leikattu Hämeenlinnassa? Jos on, niin kertokaa mikä siellä on asenne ja millaisia tohtoreita siellä on.
Olen saanut täältä jotenkin sellaista ihmeellistä toivoa, kun luen kertomuksianne . Ja ihan totta, olen ollut jotenkin ihan paljon pirteämpi kun tiedän minullakin olevan mahdollisuus terveempään elämään. Kiitos kaikille kirjoittajille ja tsemppiä leikkuria odottaville! sunny sunny

Bubu

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 19.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Ehkäpä pääsen leikkuriin... Empty Vs: Ehkäpä pääsen leikkuriin...

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ke Toukokuu 11, 2011 4:33 am

Onnea matkaan! Ja kärsivällisyyttä Very Happy

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ehkäpä pääsen leikkuriin... Empty Vs: Ehkäpä pääsen leikkuriin...

Viesti kirjoittaja Maiski Ke Toukokuu 11, 2011 2:15 pm

Onnea matkaan ja ole itse aktiivinen, se ainakin auttoi minua eteenpäin uskon näin.
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Ehkäpä pääsen leikkuriin... Empty Vs: Ehkäpä pääsen leikkuriin...

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa