Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin.

4 posters

Siirry alas

Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin. Empty Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin.

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ma Helmi 28, 2011 6:15 pm

Leikkaus 6.9. -11 ja obesiteettihoitajan vastaanotto 5.5. -11 siihen mennessä pitäisi saada taas jälleen kerran tuota painoa pois. Tällä hetkellä olen toipilaana tuosta aiemmasta leikkauksestani jonka vuoksi ei tuo liikkuminen oikein luonnista, kun on sellainen olo kuin olisi kaulapanta kurkulla. Leikattiin siis kilpiruhasen adenooma. Paino jumittaa vaikka kuinka vähäisiä määriä kaloreita menisi. Masentaa! Kevät ei anna tällä hetkellä edes uskoa tulevaan, kun tuntuu lunta vain kertyvän koko ajan lisää.

Vettä juon riittävästi, siitä ei ole kiinni. Pussittelemaan en oikein mielelläni alkaisi, oksettaa koko ajatus.
Mä en halua tämän pitkän odotuksen päätteeksi haukkuja hoitajalta ja lääkäreiltä, kieltoa leikkauksesta sen takia etten saa tätä pirun painoa alaspäin!!

Antakaahan vinkkejä?

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin. Empty Vs: Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin.

Viesti kirjoittaja heiduska72 Ma Helmi 28, 2011 10:12 pm

Oletko varma ettei mene liian vähän niitä kaloreita?
Painonvartioiden sivuilta saat vinkkejä ruokailuun, koska
niitä kaloreita on kuitenkin syötävä. Tsemppiä!!!

ps. en usko että alkavat enemmälti haukkumaan jos painosi ei ole noussut!!!
heiduska72
heiduska72

Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 51
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 12.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin. Empty Vs: Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin.

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ti Maalis 01, 2011 2:46 am

Kyllä niitä kaloreita tulee se 1000 - 1500 per päivä. Ollaan se laskettu sopivaksi määräksi kaverin kanssa joka tekee paikkakuntansa tkssa ravitsemusneuvonta työtä.

Turvottaa ja paikat särkee. Kai ne kuukautiset on alkamassa nekin, mutta ei mulla ennen TÄLLÄSTÄ ole siitä johtuen ollut.

En mä tiedä mitä tää on, mutta alkaa masentaa pikku hiljaa jo.

Ovaska nimenomaan painotti, että paino pitää olla koko ajan laskusuunnassa tai mun tarina päättyy ennen kuin alkaakaan sen paremmin. olisko sitten pelotellut vaan? Onko se kaikille samanlainen? Tiedän toki, että hänenkin pitää tiukkana olla ettei tyypit vaan leikillään tätä ruljanssia läpi vedä.....

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin. Empty Vs: Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin.

Viesti kirjoittaja 2FatToFly To Maalis 03, 2011 9:48 pm

Uusinta päivitystä tilanteeseen.

Nelimarkka soitteli verikokeideni tuloksia tänään ja kehoitti mua alkaa toteuttamaan leikatun ihmisen ruokavaliota niin sisäistän tuon tulevan muutoksen konkreettisesti ennen leikkausta. Ja laihdun pienillä ja kalorittomilla annoksilla. Laittoi mulle mailina tuon ohjeen ja tänään on jo 2 ateriaa mennyt. 3 - 4 pitäisi siis saada menemään vielä. On muuten hankalaa ymmärtää miten pieniä annoksia te leikatut syötte!

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin. Empty Vs: Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin.

Viesti kirjoittaja MRA123 Pe Maalis 04, 2011 1:08 am

Niin varmasti, mutta oikeasti se lutviutuu leikkauksen jälkeen kuin itsekseen. Välillä tuntuu että syön ihan kamalasti, vaikka se olisi 3 nakkia.... bounce
Lähinnä haluan tsempata kaikkia jotka annoskokoja harjoittelee että leikkauksen jälkeen pienet annoskoot ovat ihan luontevia queen
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin. Empty Vs: Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin.

Viesti kirjoittaja dunbar Pe Maalis 04, 2011 6:13 am

Musta nuo pienet annokset tulee leikkauksen jälkeen ihan selviöinä. Ei kannata sen kummemmin niitä opetella. Alkaa vain hermostuttamaan selviääkö niilläSmile Nyt kun syön sen kaksi desiä ja olen ihan täynnä, olen täysin tyytyväinen. Ennen leikkausta mulle ois jäänyt niistä nälkä ja hermostus... Laimenna mielummin kaloreita isoilla salaateilla jne. Mua välillä huvittaa, kun meidän kolmevuotias saattaa syödä melkein nelin kertaisen annoksen kuin minä. Siis juomineen kaikkineen... Minähän en juo ruuan kanssa ollenkaan. Siihen tottuminen oli kai vaikeinta.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin. Empty Vs: Paino jumittaa, mikään ei tehoa! Vinkkejä ja prrssiile potkintaa tarvittaisiin.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa