Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Juomisen tuskaa!!

+4
lisbet
Inkku
tiikos
Lyltsy
8 posters

Siirry alas

Juomisen tuskaa!! Empty Juomisen tuskaa!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy Pe Helmi 25, 2011 9:11 pm

Mulla nää kylmät ilmat on tehneet sen että en meinaa millään saada päivittäistä vesimäärääni juotua, kahvia ja teetä kyllä menisi. Vesipullo seisoo nenän edessä jatkuvasti, mutta käsi ei vaan käy :)

Onko kellään mitään hyviä vinkkejä, vai pitääkö vaan odotella kesäisiä kelejä että alkaisi oikeasti janottaa! Mä siis oikeasti monena iltana joudun valvomaan tunnin 1.5 pidempään että saan edes sen litran vettä kurkustani alas.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Juomisen tuskaa!! Empty Vs: Juomisen tuskaa!!

Viesti kirjoittaja tiikos La Helmi 26, 2011 1:12 am

Mulla on myös tuo vesipullo koko ajan edessä ja ihan väkisin vaan pieni hörppy silloin tällöin, niin jo on 1,5 litraa mennyt päivän aikana. Mullehan tuo vesi on ihan pakkopullaa, mutta kyllä se vaan menee kun oikein sinnittelee. Tämän parempaa vinkkiä en voi antaa. Mutta kyllä sä siitä selviät, jos minäkin(=:

tiikos

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : turku
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Juomisen tuskaa!! Empty Vs: Juomisen tuskaa!!

Viesti kirjoittaja Inkku La Helmi 26, 2011 1:18 am

hmm.. no ittellä oli ja on edelleen se, että se vedenjuonti vain yksinkertaisesti unohtuu, vaikka olisi jano.. töissä on nyt onnistunu tuo veden juonti, kun on pullo jatkuvasti mukana, mutta mm. aikasempi työ historia ja asunto hillitsivät vedenjuontia, niin ei oikein vielä osaa edes rytmittää tuota veden juontia, kun ennen oli, että saatoin olla päiväkausia juomatta vettä edes huikan vertaa, mutta sitten toisaalta saatoin kumota kerta istumalta reilun litran ja santsata toisella mokomalla sitten vähän ajan kuluttua..

nyt kylmillä ilmoilla ei oikein tuo kylmävesi maistu, eli ihan huoneen/ruumiinlämpöinen vesi ajaa saman asian..

jos pystyt, niin vaihda vesipullo lasiin, tai todella isoon mukiin, silloin siitä ottaa huikan ihan huomaamattaan..

Inkku

Viestien lukumäärä : 58
Paikkakunta : Salo
Registration date : 19.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Juomisen tuskaa!! Empty Vs: Juomisen tuskaa!!

Viesti kirjoittaja lisbet La Helmi 26, 2011 3:35 am

Se on muuten niiiiiin totta, mukista hörppää huomaamattaan, mutta pullon kun joutuu oikeen ruuvaan auki, ni hankalaks menee Razz mulla ainakin toi veden juonti menee just noin.
Auttaiskohan jos laittaisit sinne veden joukkoon vaikka viipaleen appelsiinia tai limeä lillumaan ja vähän aromia tuomaan, mahtaisko maistua paremmin.

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : turku
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Juomisen tuskaa!! Empty Vs: Juomisen tuskaa!!

Viesti kirjoittaja sateenkaarenpäässä La Helmi 26, 2011 6:20 am

Tuskaaaa. Näin juominen täälläkin.
Täytyiskö iso juhlallinen lasi laittaa pöydälle ja siihen kauniisti sitruunaviipale lasin reunalle. Josko se kaunis kattaus auttaisi. Laitetaan Iittalan Harald komeilemaan pöydälle.
Otanpa taidetta maanantaina työmaan pöydälle.
sateenkaarenpäässä
sateenkaarenpäässä

Viestien lukumäärä : 214
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 26.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Juomisen tuskaa!! Empty Vs: Juomisen tuskaa!!

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Maalis 03, 2011 1:17 am

Kiitos vinkeistä, lasi on auttanut. Olen myös juonut nyt laihaa mehua, tuntuu että se uppoaa vähän paremmin. Taistelu jatkuu Smile
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Juomisen tuskaa!! Empty Vs: Juomisen tuskaa!!

Viesti kirjoittaja perhonen Ti Maalis 08, 2011 5:09 am

Onko tämä tottakaan? Ei ymmärrys riitä tyhmiin kysymyksiin eikä vastauksiin. Ehkä minun on aika liitää täältä pois.

perhonen

Viestien lukumäärä : 56
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 03.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Juomisen tuskaa!! Empty Vs: Juomisen tuskaa!!

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Maalis 08, 2011 2:14 pm

Anteeksi vaan jos sinulla ei ole muuta kuin negatiivista ja toisia halventavia kommentteja niin mun mielestäni sun on todellakin aika liitää pois Mad ei pahalla mutta ehdin nyt lukemaan sinulta muutaman kommentin ja molemmissa jotenkin halveeraat muita ihmisiä täällä ja se ei ole hyvää käytöstä.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Juomisen tuskaa!! Empty Vs: Juomisen tuskaa!!

Viesti kirjoittaja fat old lady Ti Maalis 08, 2011 3:06 pm

Mikäpä pakko sitä vettä on juoda jos se tökkii, onhan sitä niin monenlaista muutakin tarjolla ; )
Mulle sanottiin Kuopiosta, että kaikki jukurtit, mehukeitot, teet, vissyt, mehut, kaikki semmoset lasketaan nesteeks.
Mulla mietityttää enempi se rasvan saanti, aika monta lusikallista tarttis kumminkin mennä = (

fat old lady

Viestien lukumäärä : 66
Paikkakunta : jämsä
Registration date : 22.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Juomisen tuskaa!! Empty Vs: Juomisen tuskaa!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa