Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Onko teil facebookissa omaa ryhmää?

5 posters

Siirry alas

Onko teil facebookissa omaa ryhmää? Empty Onko teil facebookissa omaa ryhmää?

Viesti kirjoittaja Johanna Su Helmi 20, 2011 4:42 am

Mulla kun on noit perskärpäsiä perässä niin mietin tuossa että onko facebookissa omaa suljettua ryhmää teil?
Hirveesti en uskalla täällä yleisesti kirjottaa kun kohta ne on koko kylän tiedossa kun eräs pääsee mun jäljille.
Tuol naamakirjas jos on suljettu ryhmä niin sitä ei löydä muut kun ryhmän jäsenet.

Johanna

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : Oulunseutu
Registration date : 06.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko teil facebookissa omaa ryhmää? Empty Vs: Onko teil facebookissa omaa ryhmää?

Viesti kirjoittaja Möhköfantti Su Helmi 20, 2011 4:50 am

mä en ainakaan oo kuullu moisesta, mut ei muuta ku ryhmän tekoon vaan
Möhköfantti
Möhköfantti

Viestien lukumäärä : 156
Paikkakunta : oulun seutu
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko teil facebookissa omaa ryhmää? Empty Vs: Onko teil facebookissa omaa ryhmää?

Viesti kirjoittaja Anette Su Helmi 20, 2011 5:19 am

Kyllä siellä on suljettu leikattujen ryhmä... Tosin siellä on kovin hiljaista...

Anette

Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 55
Paikkakunta : Hartola
Registration date : 12.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko teil facebookissa omaa ryhmää? Empty Vs: Onko teil facebookissa omaa ryhmää?

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Helmi 20, 2011 3:59 pm

Miten siihen ryhmään pääsee?Mulla on naamakirja mutta en osaa käyttää sitä täydellisesti... pale
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko teil facebookissa omaa ryhmää? Empty Vs: Onko teil facebookissa omaa ryhmää?

Viesti kirjoittaja Johanna Ma Helmi 21, 2011 12:40 am

tigertytto Suljettuun ryhmään pitää saada kutsu perustajalta tai valvojalta jolla on kutsumis oikeudet.
Onhan se tietenkin niin että täällä ollaan nimimerkin takana ja tuolla naamakirjassa ollaan omalla nimellä esillä, niin porukka varautuneempaa.

Johanna

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : Oulunseutu
Registration date : 06.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko teil facebookissa omaa ryhmää? Empty Vs: Onko teil facebookissa omaa ryhmää?

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ti Helmi 22, 2011 3:14 pm

Mulla on oma suljettu laihisteluporukka facessa, mutta mä olen ainoa joka odottaa leikkuuta. Muut on ihan normi laihistelijoita. Porukkaan pääsee mukaan kyllä. Laittakaa mulle YVtä niin katotaan asiaa eteenpäin jos joku haluaa tulla mukaan.

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko teil facebookissa omaa ryhmää? Empty Vs: Onko teil facebookissa omaa ryhmää?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa