Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne..

+3
Laihduttava
Wee2be
Tia-Maria77
7 posters

Siirry alas

Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne.. Empty Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne..

Viesti kirjoittaja Tia-Maria77 To Tammi 20, 2011 4:21 am

Väsyttää,ja flunssa vaan jatkuu...muuten ihan jees olo,syöminen sujuu aina vaan paremmin(GBP 14.12.2010) ja pystyn jopa juomaan hiilihapollisia juomia(ankaran röyhtäilyharjoittelun jälkeen ;) ) ,välillä on ollut hieman sopeutumista olotiloihinsa ja muuttuneeseen ulkomuotoon,mutta päivä kerrallaan.
Joo käväsin hakemassa tabuja,kun vähän luulen et tää väsymys johtuu osittain siitä et hemis olis laskenut.
Mutta,mutta..kysyisin teiltä kanssatovereilta seuraavaa.

Mites muilla oletteko huomanneet itsessänne seuraavanlaisia "oireita",tai" tapauksia" ? :

-panneet merkille kuinka "järkyttävän isoja" annoskoot ovat ravintoloissa?(siis oikeasti?puolikas grillattu kana rossossa plus lisukkeet?!)
-miten eritavalla kohdellaan kun on laihtunut,ihan kaupassa,jne....(mikä on oikeesti järkkyä)
-jos luulin että keskustelu minun painostani olisi hieman laantunut laihtumisen myötä niin päinvastoin..
-muutamia ikäviä yllätyksiä(sammakkoja)niiden ihmisten suusta kuultuna, jotka eivät tiedä että olen ollut todella lihava ja kuinka paljon ketuttaa kun yritetään vetää "lihavat ovat laiskoja -tyhmiä jne.." keskusteluun mukaan...
-kateutta
Tia-Maria77
Tia-Maria77

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 12.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne.. Empty Vs: Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne..

Viesti kirjoittaja Wee2be To Tammi 20, 2011 4:34 am

Olen laittanut merkille jätti annokset! Ja muutenkin huomannut sen, kuinka paljon ihmiset syö... ja ostaa ruokaa... koko suhtautuminen ruokaan on muuttunut...

Mutta noin muuten en ole kummemmin...huomannut muita mainitsemiasi asioita.. en varmaan ole kiinnittänyt huomiota...
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne.. Empty Vs: Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne..

Viesti kirjoittaja Laihduttava To Tammi 20, 2011 5:38 am

Joo täällä myös on huomattu jättiannokset. Ja olen ihmetelly miten paljon ja isoja annoksia hoikatkin ihmiset syö. Vaikea käsittää, että itse on syönyt ennen samanlaisia ja paljon suurempiakin annoksia!!

Noihin muihin juttuihin mäkään en ole kovasti törmännyt. Toki sellaiset, jotka leikkauksesta tietää, kyselee usein paljonko on pudonnut ym. Mutta muut saattavat kommentoida vaan, että ootpas sä solakoitunu tms. Sen kummemmin ei asiasta silti puhuta Smile

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne.. Empty Vs: Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne..

Viesti kirjoittaja Gilraen84 To Tammi 20, 2011 1:16 pm

Juu eilen totisesti huomasin tuon jättiannos homman, kun menin ravintolaan syömään. Otin kinkkukiusausta ja pyysin, että laittavat mulle puolikkaan annoksen ja toisen puolen otan sitten mukaan. He toivat lautasen mulle ja katsoin sitä ruokamäärä ja oletin, että sen on pakko olla kokoannos, ruokaa siinä oli ainakin 4dl. Söin siitä noin 1,5dl ja pyysin sitten loput mukaan niin tarjoilija siihen sitten, että sopiiko että laitan nää sinne samaan laatikkoon missä ne puolet tästä annoksesta on, hyvä etten pökertynyt, mut siis sopihan se ja nyt mulla on sit ainakin 4-5 ateriaks itelleni kinkkukiusausta, että totisesti on annokset ihan järkyttävän suuria. Ennen olen vielä syönyt tommosen annoksen ja päälle vielä jälkkäriä, en tajua miten oon moiseen pystynyt, huhhuh...eipä tarvi ihmetellä mistä nää kilot on tullu Embarassed
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne.. Empty Vs: Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne..

Viesti kirjoittaja .tuisku. La Tammi 22, 2011 1:26 am

Hei Tia-Maria77. Olet kaventunut kovasti ainakin kasvoista. Joko Hiukset karisee?Onnea sinulle.Itsetäni ei ole lähtenyt leikkauksen jälkeen kuin 6kg. Kävin verikokeissa juuri väsymyksen takia. Menen myös ravintoterapeutille maanantaina.Kiva kun sinulla leikkaus teki tehtävänsä. Terv: naapuripetiläinen 14.12

.tuisku.

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : mikkeli
Registration date : 03.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne.. Empty Vs: Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne..

Viesti kirjoittaja Tia-Maria77 Ma Tammi 24, 2011 3:23 am

Onnexi ei lähde (ainakaan vielä) tukka päästä Smile samaa olen kuullut muiltakin että naama on kaventunut Smile)
Tia-Maria77
Tia-Maria77

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 12.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne.. Empty Vs: Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne..

Viesti kirjoittaja eräpena Ma Tammi 24, 2011 3:52 pm

Hyvältä tuo Avatar näyttää, Very Happy
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 64
Paikkakunta : laukaa
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne.. Empty Vs: Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne..

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Tammi 24, 2011 6:41 pm

Tia-Maria, ootko tv:stä tuttu? Very Happy Utelen vain, kun näytät tutulta...

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne.. Empty Vs: Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne..

Viesti kirjoittaja Tia-Maria77 Ti Tammi 25, 2011 3:10 am

..Very Happy joo yllytyshulluissa n.8 vuotta sitten,oon ollut myös aika julkisessa ammatissa pääkaupunkiseudulla ,saattaa "tuttuus" johtua myös siitä Smile
Tia-Maria77
Tia-Maria77

Viestien lukumäärä : 16
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 12.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne.. Empty Vs: Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne..

Viesti kirjoittaja dunbar Ti Tammi 25, 2011 4:21 am

Very Happy

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne.. Empty Vs: Kävin tänään apteekissa hakemassa rautatabletit..jne..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa