Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaukseen vasta menossa ja nyt jo syömisen kanssa ongelmia, kysymyksiä karppaamisesta

3 posters

Siirry alas

Leikkaukseen vasta menossa ja nyt jo syömisen kanssa ongelmia, kysymyksiä karppaamisesta Empty Leikkaukseen vasta menossa ja nyt jo syömisen kanssa ongelmia, kysymyksiä karppaamisesta

Viesti kirjoittaja 2FatToFly La Tammi 15, 2011 4:33 am

Tilanne siis tämän kaltainen.

Minulle aineenvaihdunnan tai jonkun muun mystisen syyn takia sovi hiilihydraatit, varsinkaan nuo nopeat hiilarit. Kovaakin kovempi turvotus, päänsärky jne...

Minä siis elän karppityylisellä tai karppi ruokavaliolla. Elimistöni menee hyvin helpolla ketoosiin josta taas seurauksena on suoranainen kuvotus ruokaa kohtaan. Tiedän toki, että karppaajen näläntunne pienenee ja katoaa lähes täysin, mutta minulla on todella vaikea saada syödyksi mitään.
Eilenkään en saanut kasaan kuin hiukkasta vaille 400kcal!!

Auttakaa, oi kanssa siskot ja veljet, mitä teen tämän kanssa?!?

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen vasta menossa ja nyt jo syömisen kanssa ongelmia, kysymyksiä karppaamisesta Empty Vs: Leikkaukseen vasta menossa ja nyt jo syömisen kanssa ongelmia, kysymyksiä karppaamisesta

Viesti kirjoittaja Megamisu La Tammi 15, 2011 3:44 pm

Karpatessa rasvan saaanti on yleensä se mikä jää monelta alhaiseksi, joka nostattaa hyvin kalori määrää.
Lähtisin kunnon pekoni linjalle ja kerma-rahka välipaloille.

Megamisu

Viestien lukumäärä : 87
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 23.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen vasta menossa ja nyt jo syömisen kanssa ongelmia, kysymyksiä karppaamisesta Empty Vs: Leikkaukseen vasta menossa ja nyt jo syömisen kanssa ongelmia, kysymyksiä karppaamisesta

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Su Tammi 16, 2011 12:36 pm

Pekoniin alan olla korviani myöden kyllästynyt ja noita rahkoja olen jo kokeillut, kuvottaa silti. Sad


2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen vasta menossa ja nyt jo syömisen kanssa ongelmia, kysymyksiä karppaamisesta Empty Vs: Leikkaukseen vasta menossa ja nyt jo syömisen kanssa ongelmia, kysymyksiä karppaamisesta

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Su Tammi 16, 2011 8:30 pm

No jätä kaikki light-tuotteet pois, ostat kunnon rasvaisia juustoja ja vaikka sitten kevyt maitoa, punainen maito ei ainakaa mulla mene alas, mut jos se maistuu niin vaihda vaikka siihen Smile
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen vasta menossa ja nyt jo syömisen kanssa ongelmia, kysymyksiä karppaamisesta Empty Vs: Leikkaukseen vasta menossa ja nyt jo syömisen kanssa ongelmia, kysymyksiä karppaamisesta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa