Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

tiukka ruokavalio ja xenical,auttaa mua

2 posters

Siirry alas

tiukka ruokavalio ja xenical,auttaa mua Empty tiukka ruokavalio ja xenical,auttaa mua

Viesti kirjoittaja päivi Ke Maalis 25, 2009 10:53 pm

affraid olo on justiinsa nyt tämmönen,sillä kävin punnituksessa diabeetes hoitajan luona ja 3 vkossa oli lähtenyt 12kg!!!! cheers

jos 9kg vaaditaan leikkaukseen.niin pääsisisn ehkä jo,mutta haluun syödä koko 3 kk;den kuurin loppuun ja se loppuu kesäkuun puolessa välissä,kattellaan sitten mikä on tilanne,mutta kohti leikkausta haluan kuitenkin mennä.koska yli painoa on nin paljon. pig
ei se musta vielä näy koska ammun kokoinen olen,mutta oikein hyvä alku,uima pukukin mahtuu paremmin päälle,vaikken uimaan voi mennäkkään,kipujeni vuoksi.
sunny tai voishan sitä huomen aamulla yrittää.... vesi juoksua mummojen ja pappojen kanssa. Very Happy


-päivi. cat
päivi
päivi

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 58
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

tiukka ruokavalio ja xenical,auttaa mua Empty Vs: tiukka ruokavalio ja xenical,auttaa mua

Viesti kirjoittaja Minttu Ke Maalis 25, 2009 11:46 pm

päivi kirjoitti:3 vkossa oli lähtenyt 12kg!!!! cheers


Mahtavaa, onnittelut!!!

Minttu

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

tiukka ruokavalio ja xenical,auttaa mua Empty Vs: tiukka ruokavalio ja xenical,auttaa mua

Viesti kirjoittaja päivi To Maalis 26, 2009 3:31 am

sunny sunny sunny kiitos kannustuksesta.


-päivi. cat
päivi
päivi

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 58
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

tiukka ruokavalio ja xenical,auttaa mua Empty Vs: tiukka ruokavalio ja xenical,auttaa mua

Viesti kirjoittaja päivi To Maalis 26, 2009 7:42 pm

bounce tänään on vesijuostu ja mummojen kanssa aeropikattu ja uitukin ja mieli on hyvä,kun olen saanut luvan mennä altaaseen. Basketball

kova tsemppi päällä laihdutuksen suhteen ,katotaan paljonko sitten pääsiäisen jälkeen on tippunu,kun 3 kertaa viikossa käyn uimahalilla ja pidän sitä tiukkaa diettiä,toivottavasti pääsen siihen leikkaukseen. pig

-päivi. cat
päivi
päivi

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 58
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

tiukka ruokavalio ja xenical,auttaa mua Empty Vs: tiukka ruokavalio ja xenical,auttaa mua

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa