Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vastauksia kaipaisin..

2 posters

Siirry alas

Vastauksia kaipaisin.. Empty Vastauksia kaipaisin..

Viesti kirjoittaja anne.heide Ti Tammi 11, 2011 3:16 am

Moikka kaikille!
Onko kellään kokemuksia matkustelusta leikkauksen jälkeen?Ei mul oo kyl ees leikkaus päiväkään selvä mut toivon mukaan ennen kesää,lähete meni 9.2010 ja nyt ravitsemusterapeutti/lekuri 31.1.
Onko joku matkustus kielto?monta kuukautta?Tarkotan lentämistä,etelän reissua suunnitellaan syksylle.
Kiitos jo kaikille etukäteen jos tiedätte asiasta jotain Smile

terkuin:Anne
anne.heide
anne.heide

Viestien lukumäärä : 177
Paikkakunta : kuopio
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vastauksia kaipaisin.. Empty Vs: Vastauksia kaipaisin..

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ti Tammi 11, 2011 3:32 am

Suosittelisin että ei lähtisi kovin kauas ekan parin viikon aikana, jos tulee jotain komplikaatioita, pääsee takaisin leikanneeseen sairaalaan. Muutoin ei tod. näk. ole estettä. Matkavakuutus kannattaa olla kunnossa, jos tulee jotain voinnin puoleen esteitä, mutta se on epätodennäköistä.

Mä lensin sappikivileikkauksen jälkeen lokakuussa 2007 3. päivänä Espanjaan viikoksi toipimaan, ja olin siitä leikkauksesta mielestäni kipeämpi kuin tästä lihavuusleikkauksesta.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vastauksia kaipaisin.. Empty Vs: Vastauksia kaipaisin..

Viesti kirjoittaja anne.heide Ti Tammi 11, 2011 4:16 am

Kiitti vastauksestasi Lyltsy,en mä heti oiskaan lähössä kun esim parin kk päästä leikkuusta Very Happy kiva kuulla et sä oot toipunu hyvin,ja tosi paljo olet kyllä laihtunutkin!onko ollut mitä vaikeuksia leikkuun jälkeen sulla?onko tehny esim mieli syödä paljo?
anne.heide
anne.heide

Viestien lukumäärä : 177
Paikkakunta : kuopio
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vastauksia kaipaisin.. Empty Vs: Vastauksia kaipaisin..

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ti Tammi 11, 2011 4:36 am

Syömisen kanssa on opettelua, vieläkin joskus käy niitä että esim. sormiruokaa syö liikaa. Mutta harvemmin nykyään.

Aina silloin tällöin makean kanssa on kokeiltava että voiko syödä 2 vai kolme jaffakeksiä ettei tule huono olo. Se on sitä ruokaholismia josta olen tännekin kirjoitellut. Ruuan kanssa ei ole ollut ongelmia pysyä kuosissa.
Rutiinit on hyviä siinä, että syöminen pysyy helpommin hallinnassa, ja uskon että alusta asti kun olen pitänyt kiinni siitä 2-3 tunnin välein syömisestä, olen säästynyt monesta ongelmasta.

Olen aina ollut vähäjuomainen, ja se on ollut mulla haasteellisinta. Tai siis kahvia voisin juoda kuppitolkulla työpäivän aikana, mutta veden juomisen kanssa pitää olla tiukkana, että saa riittävästi menemään päivän aikana.

Leikkauksen kanssa se paras puoli on että vaikka syö vähän, ei jää sitä nälkää / tyhjää oloa, tai harmittamaan ettei voinut syödä enempää, samalla lailla kuin aiemmin on laihdutuskuureilla ollut haasteellisinta. Ruuan jättämisen lautaselle olen myös joutunut opettelemaan ja sen että en syö lapsien tähteitä Smile VArmaan tuttuja haasteita monelle meistä ennen leikkausta.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vastauksia kaipaisin.. Empty Vs: Vastauksia kaipaisin..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa