Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BIB-pallon asennus

3 posters

Siirry alas

BIB-pallon asennus Empty BIB-pallon asennus

Viesti kirjoittaja marke57 To Joulu 30, 2010 1:37 am

Tervedys !

Olen vihdoin saanut selville, etä BIB-palloa asennetaan Helsingissä Diacorin ruoholahden asemalla. Asennuksen tekee lääkäri Ilari Airo. Ko. lääkäriasemalta voi kysellä muutenkin aiheesta. Mulla on pallo vakavasti harkinnassa, samoin leikaus. mutta olisihan hyvä saada painoa laskemaan jonkinverran jo ennen leikausta. Hintaa palon asennukselle tulee n. 2500 €

Mulla olis kysymyksiä teille muille kokeneemmille.
Edellyttääkö julkinen puoli jonkinlaista eneilyä enne leikkausta ? Siis VLCD:tä.

Onko Julkisen puolen leikkausraja BMI40?

Oletteko saaneet jostain tukea eneilyvaiheessa?

Mitä yksityisellä maksaa laihdutusleikkaus? Ja mikä olis paras paikka täällä pääkaupunkiseudulla

Lähden nyt ylihuomenna selvittämään leikkausasiaa työterveyslääkäriltä Terveystalolta. Tiedän että ko. lafkalla tehdään lihavuusleikkauksia.

Jään kiinnostuksella odottelemaan kokemuksianne, lääkärihän ei osaa antaa vertaistukea.

Terv. Marke Basketball

marke57

Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 30.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

BIB-pallon asennus Empty Vs: BIB-pallon asennus

Viesti kirjoittaja Gilraen84 To Joulu 30, 2010 2:12 am

Itse olen menossa Eiran sairaalaan tammikuussa leikattavaksi, mulle tehdään GBP. Palveluun olen ollut todella tyytyväinen 5 viikkoa ensikäynnistä ja olen jo leikkauspöydällä. Muuten varmaan jo nopeammin, mutta pitää eneillä 4 viikkoa ennen leikkausta, että maksan ympäriltä lähtisi mahd. paljon rasvaa. Leikkaus maksaa 12600€ sisältää edeltävät käynnit ravitsemusterapeutilla, sisätautilääkärillä ja kirurgilla sekä leikkauksen+sairaalapäivät sekä leikkauksen jälkeisen kirurgin tarkastuksen sekä ravitsemusterapeutin. Henkilökunta on Eirassa todella miellyttävää ja leikkauksessa on kaksi kirurgia läsnä avustava kirurgi suomesta ja pääkirurgi tulee ruotsista...BIB-pallosta en osaa sanoa yhtään mitään.
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

BIB-pallon asennus Empty Vs: BIB-pallon asennus

Viesti kirjoittaja hansu To Joulu 30, 2010 3:40 pm

Minä kävin yksityisellä leukkauksessa Tilkassa. Homma sujui mutkattomasti, hoitohenkilökunta oli asiantuntevaa. Leikkaavana M.Victorzon Vaasasta. Liene yksi Suomen johtavista kirurgeista alalla, erikoistunut aiheeseen.

Hintaa leikkaukselle tuli 10300 euroa. Aiemmin suoritettu ylävatsan UÄ, verikokeet ja gastroskopia yksityisellä kotipuolessa.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

BIB-pallon asennus Empty Vs: BIB-pallon asennus

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa