Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

+49
kilomies
Tötterö
Hupelo
Käivelö
Heippis
Helmiäinen
punatukka
Tuhatkeiju
Ekavekara
snafu
TiiviReddy
Merja
apila
t.si
stina66
Eija-Stiina
Viipe
hansu
Sayura
annukka1955
Rohmu
Tuplanainen
Hemasa35
Palleroinen
Tuulikki35
rolli82
Pellukka
meevin
trintilla
pilvipouta
HyeeNa!
piipa2012
2FatToFly
Elämä edessä
Ruustinna
Mii
kamro
Gilraen84
Poutapilvi
MRA123
Rullukka
ritu
anne.heide
mariella
BLOCCO
Laihduttava
Nana
Aloittelija
Ano
53 posters

Sivu 20 / 29 Edellinen  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 29  Seuraava

Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja meevin Ke Joulu 11, 2013 12:12 am

Viimeinen viikko menee nopeasti, ja näköjään myös ensimmäinen. onnea matkaan

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Joulu 11, 2013 12:22 am

Heippaus! rendeer 

Aamulla vaaka näytti -2.2kg/122.4kg  ja viikko leikkauksesta.
Lähtö ennen eneä 136kg yhteispudotus= -13.6kg

MUkaan jos laskee 2012 pudotellun -16kg..tulee pudotusta 1.6v aikana= -29kg Very Happy 

Tämä aamu alkoi pitkilleen puurolla..ja oli hywäinen juttu.
Muutoinhin olen syönyt todella minimaalisesti ja olo sen mukainen - paljon parempi.

Esim. ruokana päivällinen: 1rkl perumuusia ja 2 pientä lohipyörykkää(85% kalaa)..jälkeenpäin pikku hörppujä mehua.

Mitä vähemmän syö, sen vähempi vatsa oireilee/kerää kaasua. silent 
Nuo Cuplatonit ovat miulla tehottomia, sen olen nyt huomannut..mikähän muu voisi auttaa, onko tietoa?

rolli82 - ei enää montaa päivää siun pikku masu leikkaukseen!!! sunny
 ..ja siullahan 6vrk aikaa tiputella sitä painoa vielä hieman Smile 

Tuplanainen - miun masu toimii vielä n. 1xvrk..mutta hidasta on ja tuotos tiukassa.. Laughing 

Olen ihan varma että noiden vihannesten vähyys sen nyt tehnyt ja nesteen saantikin vähentynyt eneilystä paljon.

Nyt koetan syödä 2h välein ja keskityn kovasti noihin proteiinirikkaisiin eväisiin.
Aamun eka ruoalla vatsa oireilee ihan pahiten, vaikka tänäkin aamuna niin helposti sulavaa evästä kuin: 4-viljan puuroa vajaa 1dl ja pikku loraus mehukeittoa.

Muistanhin lukeneeni että joku täällä pinoissa oli vatsakipujen vuoksi käynyt lasaretissakin aika pian leikkauksesta..sieltä ei kuitenkaan ollut löytynyt mitään hälyyttävää..ehkä kaasu hälläkin sen tehnyt? Idea
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Joulu 11, 2013 2:29 am

Kävinpä pikku lumisateessa kävellä köpöttelemässä lähikaupassa ja mukaan tarttui: Bona luumusosetta ja Valion protsujuomia Very Happy (2.5dl= 15% protskua)

Masu protestoi HETI kun sinne hissukseen evästä laittelein äsken..äääh No
..pakko olis vain syödä, ei muutoin pärjää..

((muoks))..ja arvatkaas..kun mie ostin ihanan havunvihreän parkatakin kirppikselta kokoa XXL vähän vähän niin kuin ensitalveksi jemmaan..kopaisin sitten päälleni - ja se meni kiinni!? Razz 
..olin ihan että affraid mukava ylläri..onhan se "napakka" ja onhin hieman vyötärön kohdalta muotoiltu , ei suora malli.
Ihanasti tuki kipiää masua kun kävelin se päällä..voi siis aivan hyvin pitää, ei mikään kikkanan/pienen näköinen.

Mitä se tuo XXL vastaakaan..onko 44 tai 48?..minä olen käyttänyt nyt kokoa 56..oi oi drunken  
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera To Joulu 12, 2013 3:22 am

.lol! laittelen tännehin Pellukalle viestiä..

Pellukka..siulta kysyisin kun huomasin siulla tuon LilySlim tickerin - miten mie saan sen ittelleni näkymään? scratch 
Kokeiltu on ja ei vain onnaa..olen aikas rähmäkäpälä kyllä  Embarassed 

Jaksaisitko ihan a s k e l e, askeleelta kertoilla miten etenen..minkä noista koodeista valitsen?..ja liitänkö sen allekirjoituksena omille sivuille(kopaisin jo ja ei vain onnistunut..) Kiitos kaunis jo edeltä flower 
..rekkautunut sivuille jo olen.



ON..tänään taas jo hieman parempi päiväI love you ..kunhan muistaa syödä t o s i  t o s i vähän kerrallaan ja ihan märehtimällä.. alien 
(tosi vähän on vaikka 2-3tl)..ja painohin tippunut taas eilisestä 100-200g(kerkesin syödä puuron ennen punnitusta)


Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm To Joulu 12, 2013 3:39 am, muokattu 1 kertaa
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera To Joulu 12, 2013 3:34 am

..kopaisenpa tuota Tickeriä..joooh, mie jo luovutan..grrrrr, en vain saa näkyviin - perskele! Evil or Very Mad
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera To Joulu 12, 2013 4:57 pm

Kiitos vielä tännehin siulle Pellukka Tickerin käyttis ohjeista! sunny


Olo parantunut enstisestään, aamusta jo jahtasin meidän koiraneitiä kun juutas karkasi ja on vielä juoksut päällänsä! bounce  
Onneksi sain pian karkulaisen kiinni, oli naapurin uroskoirat houkuttimena.. Wink  

Vaakakin näytti niiiin mukavia lukemia: -3.1kg välillä 3.12-12.12..eli reilu viikko piku-masu operaatiosta.
Pitää vain käväistä kilpparikokeessa kun niin on väsyä ollunna, nukun kepoisesti "pikku" iltatirsoilla jopa 2-3h..  clown 
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera La Joulu 14, 2013 6:07 pm

Plääääh paino tiistaista saakka sama 121.5kg Neutral
..taitaa jäädä toka viikon pudotus tuohin -1kg..tai sitten notkahtaa vielä alespäin alkuviikosta.

Ei meinaa tuo nestemmäinen upota edelleenkään ja protskuja koetan kovasti saada vähintään sen 60g/vrk..ei sekään ole ihan onnistunut, vajaaksi jää reippaasti.

Eilen myöhään söin näkkileipää vähän liian huolimattomasti..ja yhden nielaisun jälkeen tuntui että jää siihen rinnan kohdille jumiin, ei mene ales millään pale (ei vesikään auttanut)..ai että sattui Crying or Very sad
..säihkähdin jo kovin..helpotti kuitenkin pian ja muistutti taas siitä syömisnopeuden tärkeydestä - hiiiiitaaaastiiii vaan, muutoin käy hassusti.

Olo kuitenkin päivä päivältä parempi. Smile 
Pari haavan kohtaa ihan siitä tikkien aukkojen kohdita punoittaa, pikkasen kirveli eilen toista..kävin hetken saunassa istuksimassa, toivottavasti ei siitä äkääntyneet?
Jäävät juuri niin pahasti rintojen alle hautumaan(kotona en monastikaan pidä liivejä) 
Ei ole onneksi kuitenkaan erittelyä tai kuumotusta siinä ympärillä.
..seurailen tilannetta ja annan ilmakylpyjä p a l j on. sunny

Pitänee hieman armahtaa ittiäin ja antaa aikaa toipumiselle, aikaa operaatiosta kuitenhin vasta 11vrk
..mie vain kun olen tällainen hä-tä-pök-syi-nen..  bounce 

~*~Mukavaista Lauantai päivää kaikille!~*~ rendeer 
Huomenna viettelen lapsosten kera pikku joulua: paistellaan torttuja&pipareita, juodaan glögiä ja herkutellaan hieman suklaallahin. santa
..ja rohkelikkona ajattelin lorauttaa hieman punkkua glögin joukkoon, kattotaan minkä äjjäyksen antaa.. Razz  


rolli - ei enää kauan aikaa siunkaan pikku-masu operaatioon..jokos alkaa jännitys silleen mukavaisesti kutkutella? Very Happy 
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 La Joulu 14, 2013 7:40 pm

kolme yötä leikkaukseen on , laskin aivan itse se Very Happy

ei jännitä, mua vaan stressaa et saan kaiken tehtyä ennen leikkauksta. siis koulutehtävät ja joulu jutut.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera La Joulu 14, 2013 10:16 pm

Älä stressaa liikoja rolli I love you 
..Joulu tulee varmasti vähemmällähin ahertamisella rendeer ..nyt on aika siun ja koetat rentoutua, sujuu toipilasaikahin paremmin.

Itse osaan ottaa tuon Joulun nyt ihmeen rennosti.
Olen aina ollut joulu ihminen ja se tunnelma ollut tärkeää..nyt hieman annan periksi kun ei vain jaksa häärätä niin kovin.
Pikku asiathan ne tuovat joulun..Laittelin mm. äskettäin havuja ulos sinkkisankkoon kun metsässä Seija myrsky oli kaatanut 2m kuusen ja mies kävi poikasen kera siitä katkomassa isoja havunoksia.
Kynttilät..Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 685228blbjw1z1po..ja jouluvalot mukavasti lämmittävät..on hyvä mieliAnon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 1040078pjtfxwjzwi
..Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 903105vqcmxwrij0Petteri PunakuonoAnon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 903105vqcmxwrij0..Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 817822c7ubamfatn
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja rolli82 Su Joulu 15, 2013 2:18 pm

no tänään pitää tehdä ruokaa pakastimeen valmiiksi. Mun oma mummo 85v tulee hoitamaan meidän 5v:tä, ni olis helpomipi ottaa vaan pakkasesta ruokaa ku laittaa tekemään hänen.
ja viimeiset tankkimaito pullatkin pitää tehdä tänä viikonloppuna ku ensi perjantaina lähtee elukat anoppilasta ja sitä maitoa ei enää saa.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Su Joulu 15, 2013 8:51 pm

rolli I love you 
..toki jokaisellane omat pakolliset hommansa ja hienoa että teet evästä valmihiksi pakkaseen lapselle&mummille sunny 


ON..jumiii..jumii..ja kyllä ketuttaa No 
..itse asiassa, paino oli NOUSSUT 100g..*huoks* Embarassed 

Miulla ei masu toiminut ollenkaan eilen ja sama taitaa toistua tänään..pakko turvautua huomenna peräruiskeeseen mikäli ei illasta/yöllä helpota.
Tuo Rathiofarmin laktasiivi ja luumusose(näkkäriähin popsittu)ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, ei auta mitään.
(painon nousu saattaa johtua tuosta "tulpastahin")

Nesteitä liian vähän mennyt, sen tiedän ja nyt täällä koko ajan tankkailenhin -  700ml vesipullo ihan hollilla.

Tänään olisi suunnitelmissa lasten kera pikkujoulua viettää, vaan taitaa jäädä miulta torttu ja pipari maistamatta.
No kattellaan sano silmälääkäri, syön vaikka riisipiirakan munavoilla tongue 
..ja jospa se tulppa vaikka irtoasi kunhan käyn tupekilla ja keitän super vahvat kaffeet affraid
(en olekkaan poltellut pitkilleen ja hyväinen niin)
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Heippis Su Joulu 15, 2013 11:03 pm

Nanne, minulla lähti "tulppa" suunnilleen viikon päästä leikkauksesta, kun vetäisin Duphalacia ensin 15ml ja siitä parin tunnin päästä 30ml. Maistui aivan kaamealta, mutta muutaman tunnin päästä sitten lähtikin tavara liikeelle aikamoisella vauhdilla Very Happy Sen leikkausajan tungoksen lähdettyä ei ole vaivannut ummetus enää kertaakaan, onneksi.

Heippis

Viestien lukumäärä : 91
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 19.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Joulu 16, 2013 12:36 am

Kiitos Heippis "tulpan irrotteluvinkistä".. Wink 

Miullahan on kumminhin masu toiminut 1xvrk mutta tiukkaa tehnyt..nyt vain iski kerta stoppi! silent
..myöskin laksatiivia olen ottanut "tupla annoksia. 

Söin ruuaksi tänään perunaa ja maksapihviä, juonut olen vettä paljon..odotellaan nyt, jospa tuo irtois Laughing 

Taidanpa keitellä ne vahvat kaffet ja mussutan coctailpiirakan munavoilla..ja heti kohta taas vettä päälle.
..tekishän tuo mieli torttua ja piparia maistaa niin hywäiseltä tuoksuvat, juuri lasten kera paistelimme..mutta nuo herkut vasta kun vatta toimii.
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Ma Joulu 16, 2013 4:57 am

Mulla on vaivannut ummetus koko tän viiden viikon ajan, joten tiedän tunteen. Nestettä menee liian vähän ja ruokavalio (esim. juustot) vaikuttaa myös. 1kk lääkärikäynnillä lekuri kehotti käyttämään Levolacia säännöllisesti. Paino jumittaa mullakin...
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Joulu 16, 2013 5:53 am

Hih, irtoshan se tulbbanen..  silent.. Razz 
Alanhin nyt käyttämään säännollisesti jonkin aikaa laksatiiveja, ettei tulisi uudestaan tämä kurjake olo.

..ja tosiaan, miehän syön sitä Polar 10% juustoa Rolling Eyes ..pitänee vähentää ja tilalle kalkkunaleikettä.
Nyt olen uskaltanut jo kurkkua ja jääsalaattiahin leivän päälle laittaa..vielä saa kirsikka&luumutomaatit hetken odotella.

Miulla muuten ensimmäiset tikit lähti, tai tikin päät/solmu tuosta pallean alta..
..on kyllä helakan punainen ja toinehin haava joka jää niin inhasti tisun alle, siitähin tikin päät kohta irtoaa.
Kait ne kuuluu olla tuollaiset..siis on normaalia Question 
Edelleenkään ei kuumottele tai erittele mitään.


Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm Ma Joulu 16, 2013 3:15 pm, muokattu 1 kertaa
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Joulu 16, 2013 3:13 pm

Täällä ollaan kunnon matalapaineen kourissa..paino noussu JO 200g..  Crying or Very sad 
..ei hampahia naurata, ei..

Mie en vaan ymmärrä mikä mättää Question ..eilen jätin lasten kera pikku joulua viettäessä k a i k k i herkut pikku piparia lukuunotamatta poijjes repertuaarista..glögiä-punkullä otin n. 1dl ja sekin meni viemäriin kun ei maistunut.

Lauantaina herkuttelin hieman poikasen kera kun katseltiin elokuvaa, oli kuitenhin oikein maltillista kun ei se masu vedä paljoa.

Noita protskuja en ole tarkkaan laskenut mutta tiedän että en saa sitä tarvitsemaani - se tietenhin vaikuttaa..ja tuo neste, menee max. sen 1l..
Kumminhin syön niin p a l j o n vähemmän kuin ennen..pakko kait se on alkaa laskemaan noita protskuja että saan tarvittavan.

Esim. enelläkään en varmasti saanut sitä miun kokoiselle tarvittavaa määrää: 80g - ja s i l t i k i n laihduin.
..syön kumminhin aika vähärasvaista evästä(eilen pienen perunan ja paahdetun maksapihvin)

NYT tuntuu tietenhin siltä että oliko turha operaatio Sad ..pitääkä miun nyt olla ns. kunnon dieetillä koko ajan esim. 1000kcal/vrk?
Mm. Kiloklubi laskee miun kalorimäärääksi tavoitepainolla 80kg/59vko= 1772 kcal/vrk
..tällä tapaa painon pudotus maltillista, painon pudotusaika olisi n. 1v ja 6kk.
Tämä kyllä passaisi miulle hyvin. I love you 

 lol! Millaisilla kalorimääriä te muut pikku masun omistajat käytätte/vrk???
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Ma Joulu 16, 2013 4:13 pm

Mulla tänään leikkauksesta se 5 viikkoa ja kalorimäärät on noin 800-900. Ne on olleet siinä samassa heti eka viikosta lähtien. Proteiinia menee noin 60 g ja nestettä noin litra. Nestettä pitää saada enemmän ja kaloreita myös. Nää on mun omat fiilikset, RT on mulla ylihuomenna joten pitää kysyä häneltä mielipidettä vielä ton kalorimäärän suhteen.

Paino on tippunut multa tosiaan sen kilo/viikko tahtia KESKIMÄÄRIN, nyt ei ole pariin viikkoon tapahtunut mitään. Lääkäri oli tahtiin tyytyväinen, näin hänet perjantaina. Joten Nanne älä murehdi, paino tippuu kyllä, mutta se voi mennä alas yhtäkkiä. Yritä olla stressaamatta, vaikka hätähousu oletkin  Smile 

Sairaslomalla meni ruokailut ja juomailut tosi oppikirjan mukaan ja töissä ajattelin jatkaa samalla linjalla. No, kiire tekee tepposet ja varsinkin juominen meinaa unohtua. Myös joulukiireet vie illasta aikaa, joten monena päivänä olen manaillut illalla kun on tullut syötyä ja juotua liian vähän. Ja liikuntakin on kaupoissa juoksemista.

Mutta kyllä se paino pikkuhiljaa laskee, mulla nousee ja laskee muutaman sadan gramman verran - kai se vaaka pitäisi oikeasti haudata kaappiin vähäksi aikaa...

Tsemppiä!
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Joulu 16, 2013 9:07 pm

Kiitos viestistäsi ja tsemppauksesta Helmiäinen I love you

Mietin tässä..ruokavalioni heitti kyllä häränpyllyä tuon enen jäljeen.

Leikkauksen jälkeen tipassa, sitten pelkkiä litkuja&vellejä..ja sitten mahdollismman pehmeäjakoista, helposti sulavaa ja niitähin se 1dl kerrallaan.
..esim. vihannekset olleet melkein pannassa ennen viikonloppua ja niitähän mie söin TODELLA reippaanlaisesti enellä(ja muutenhin)
Luulen että siinä yksi vaikuttaja jumiin/painon nousuun.

Mutta täytyy sanoa että mitään 1000kcal dieettiä en ollut kyllä kuvitellut että täytyisi aloittaa taas?
..ei hel***ti sentäis! No 
Dieetit saa kyllä nyt jäädä hetkeksi ja keskityn tiiviimpään ateriarytmiin, 2-3h välein pikku annoksia.(näin kyllä jo mennäänhin)
..ja lisäilen hissukseen tykkäämääni pupun  albino ruokaa reippaanlaisesti menyyseen - niissähin muuten nesteitä paljon.(mm.kurkku, tomaatti)

Kaloreita en ala enää tavaamaan vaan keskityn protskujen ja veden saantiin. drunken
..mutta kyllä Joulun aikaan sallin itselleni myöskin ns. herkkujen maisteluja(ei mässytystä)maltillisesti.

Huomasin että ylävatsani on pinkeän oloinen ollut eilisen&tämän päivän..onkohan ilmaa kun niin kramppailee yht äkkiä ja hellittää, sitten taas kuin puskista alkaa?  silent 
Miulla on kyllä sellainen vatta että se tahtoo keräillä ilmaa - stressimasu ja se ilma/kaasu siellä sitten suolessa etsii ulospääsyään kipuillen välistä kovastikin.
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Pellukka Ma Joulu 16, 2013 9:23 pm

Nannelle tsempit, eiköhän se paino ala siitä alas tulla, kun rauhakseen ottaa, muistahan myös, että toivut samalla kahdesta leikkauksesta  I love you 

Rollille Onnenpotku persuuksille leikkaukseen cheers cheers 
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Palleroinen Ti Joulu 17, 2013 1:43 am

Rollille hurjasti tsemppejä huomiseen!!
Palleroinen
Palleroinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 21.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Joulu 17, 2013 5:55 am

rolli - jiiihaaa, se on menoa nyt!!!! cheersI love you

Pellukka - juuuh eiköhän se tästä, uskonhin niin Smile ..iskee vain sellainen epätoivo välistä.

Nyt on jemmassa 1l pullo Duphalacia jos se ei tällä ala irrota niin.. Razz 


Viimeinen muokkaaja, Nanne Napaneera pvm Ti Joulu 17, 2013 6:31 am, muokattu 1 kertaa
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Pellukka Ti Joulu 17, 2013 6:10 am

Nanne, ehkä kannattaa ottaa tässä kohtaa säännöllisesti sitä laksatiivia, jottei tulppa pääse tulemaan ja sitten alkaa sitä vähentämään... ( näin tehdään ainakin meillä vanhuksille, joilla tulee ummetusta ja eivät yleensä syö pehmennysaineita...  Laughing ) eiköhän se ole sama asia myös esim. leikatuilla...  lol!
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Joulu 17, 2013 6:38 am

Pellukka, juuri näin oli tarkoituskin. Smile  
..eka 30ml satsi jo meni..ja kyllä turvottaa ja pie***tää..huuh Laughing ..nyt on sitten sitä Simexiä rinnalle otettava, ainahin alkuun kun painaa niin jo palleaan..
Tämä kuulemma normaalia eka kertoina kun lääkettä ottaa.

Miulla olikin se Rathiofarmin laksatiivi mennyt vanhaksi marraskuun puolivälissä..olisko siitä tehot voinu kadota - oli yli 1kk vanhaa?..

Duphalacissa ei sitä ongelmaa, säilyy päiväykseen asti.

Muistan tämän Duphalacin raskausajoilta 2004..silloinhin oli masu kovilla ja otin 3xannoksen..johan irtosi ja voi sitä kaasunhin määrää Shocked ..ei voi sanoin kuvata.. Razz 
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Ano Ti Joulu 17, 2013 12:17 pm

Rollille kaikkea hyvää matkaan KYSsille!

Ano

Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 24.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ke Joulu 18, 2013 10:46 pm

nyt siellä rollihin makailee Kys:in sängyssä uuden pikku-masun kera.
Toivottavasti kaikki sujui hyvin. I love you


ON..paino vihdoin notkahti toivomaani suuntaan: -200g(121.5kg)
Tämä viikko ollunna vain niin väsy viikko, olen vain nukkunut ja nukkunut..Sleep 
..silläpä ruokailuvälithin venyy, tänäänhin 6h Shocked ..sitten herään päänsärkyyn ja pahoinvointiin.

Aamulla otin muutaman hörpyn kaakota ja sitä ennen pohjalla laksatiivin..juoksutti vaudilla veskiin ja kramppaili piiiiitkään, ennen kuin asettui pale
Olen oikeastaan nukkunut siitä lähtein kun poikanen läksi kouluun,
Heräilin välillä kun mies kävi ruokkiksella ja uni tuli taas heti kun mies läksi, ei tehnyt tiuk-kaa-kaan.

Pitäis venyä sinne kilpparikontrolliin, sieltä saattaa löytyä syy väsyyn.

Voin myöntää että ulkoilu miulla ollu tosi vähäistä..meillä pakkasti, sitten iski suojan ja pakkasti taas.
..ei meinaa ovesta päästä ulos kun jo vaarassa pyllähtää nurin What a Face ..kurja kävellä köpötellä kintut jäykkinä ja pelätä kaatumista.
Piha kyllä hiekoitettu mutta todella huonosti, pitänee laitella viestiä kiinteistöhuollolle. 

Jospa nyt puraisis evästä ja haukkais sitten happea pikkasen, selviäs pää unihiekasta. sunny  
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v) - Sivu 20 Empty Vs: Anon taival (leik. 24.9.2013 KYS; <30v)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 20 / 29 Edellinen  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 29  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa