Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa?

5 posters

Siirry alas

ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa? Empty ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa?

Viesti kirjoittaja Niinuli Pe Marras 12, 2010 2:59 pm

Hei minä "hetipaikallahiiri" haluaisin jo aloittaa eneilyn, koska maha aika oikutteleva, en tiedä leikkausaikaa tarkemmin eikä lääkäri/rav.terapeutti ole sanonut mitä pitää laihtua ennen leikkausta sanoi vaan ettei saa lihota... joten kai sitä voi jatkaa ja jatkaa... voiko pitää paussia jos alkaa leikkausaika venyyn -olisi kiva kuulla kokeneitten mielipidettä asiasta, ja muuten taas viikonloppu joten hyvää sellaista kaikille! :cheers: ps.paino 100 kg pituus 162 cn eli BMI 38.1
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa? Empty Vs: ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa?

Viesti kirjoittaja heiduska72 Pe Marras 12, 2010 5:11 pm

Hei Niinuli,
mielestäni sun ei kannata aloittaa ENEilyä vielä kun et tiedä leikkausaikaa.
ENE-ruokavaliolla painosi putoaa hyvinkin, mutta et voi olla sillä turvallisesti kovinkaan kauan. Itse sain leikkausajan eilen kun kävin kirurgin ja ravitsemusterapeutin juttusilla. Rolling Eyes
heiduska72
heiduska72

Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 51
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 12.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa? Empty Vs: ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Marras 13, 2010 12:16 pm

Mä taas olen eneillyt vuosien saatossa useaan otteeseen itsekseen. Pidemmissä pätkissä olen terkkarissa käynyt tarkistamassa veriarvot. Musta voi hyvin eneillä. Itse eneilin 10vk jo ennen leikkausajan päättämistä ja pääsinkin siitä johtuen "liiankin" vikkelään leikkaukseen (jouduin siirtämään matkan takia leikkausaikaa, kun tarjosivat ekasta Peijaksen käynnistä aikaa leikkaukseen 2vk päähän).
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa? Empty Vs: ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa?

Viesti kirjoittaja Niinuli La Marras 13, 2010 5:04 pm

Heippas, aloitan tänään eneilyn ihan omaksi terveydekseni -tuli leikkaus koska tuli -on niin kurja pöhöttyny olo, veriarvojen takia joudun juokseen muutenkin labrassa kun hb niin alhainen ja sekin tulisi saada nousemaan ennen leikkausta. Pääsispä jo leikkaukseen ;o)
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa? Empty Vs: ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa?

Viesti kirjoittaja Nana La Marras 13, 2010 8:47 pm

Minulla laski ainakin tosi paljon hemoglobiini ENE-dieetin alotettua eli mieluiten kysyisit vaikka rav. terapeutilta asiasta koska jos sinulla jo entuudestaan tosi alhainen hb...

Tsemppiä! Smile
Nana
Nana

Viestien lukumäärä : 74
Paikkakunta : Tku
Registration date : 12.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa? Empty Vs: ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa?

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo La Marras 13, 2010 11:18 pm

Minä olen syönyt rautaa ja vitamiini lisää koko ene ajan mun hb ei meinaa pysyä yli 110 millään ilveellä, mutta siihen tuleekin sitten leikkausta 7.2 ....
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa? Empty Vs: ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa?

Viesti kirjoittaja Niinuli Su Marras 14, 2010 12:03 am

Kiitti taas "kanssakumppanit" mulla rautakuuri menos ja jatkan sitä hd 87 - toivottavasti maha kestää ;o) aloitin enekuurin, juteltuani rav.terapeutin kanssa sain itse päättää milloin ja soitella sitten mitä kuuluu, nuo keitothan ihan hyviä ainakin näin ekan päivän jälkeen ;=) ja kun ukko hoitaa muun perheen ruoan niin mikäs tässä..
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa? Empty Vs: ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Marras 14, 2010 1:31 pm

Ootko kokeillut Kräuterbluesaftia (saa esim. S-marketeista tätä nykyään). Puolen litran pullo riittää kuukauden satsiksi tai 2vk, jos käyttää tupla-annosta, kuten itse olen käyttänyt lääkärin suosituksesta raskauksissa / leikkausten jälkeen. Hinta vajaa 20€, mutta on hyvänmakuinen, hellä mahalle ja tosi tosi tehokas! Kannattaa ostaa se vaihtoehto, joka on hiivaton (niitä on kahta, eri nimistä ainoa ero on onko hiivaa vai ei).
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa? Empty Vs: ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa?

Viesti kirjoittaja Niinuli Su Marras 14, 2010 4:47 pm

Olen joskus kokeillut sitä mutta kun en ole punaviinin ystävä en tahtonut saada sitä alas, nyt mulla pieni Ferromax pullo lopuilla ja iso Teho-Rauta+B korkkaamatta kokeilen niitä jos ei yhtä tehokasta pakotan itseni tuohon Kräuterbluesaftiin.
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa? Empty Vs: ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa?

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Marras 15, 2010 6:48 am

On olemassa uusi rauta valmiste Elivo rauta ja täällä määrävät kuulemma sitä leikatuille potilaille kun on vatsaystävällisempi maksoi 8,90 ekiä Y apteekissa sis 60kaps.
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa? Empty Vs: ENE-ruokavalion aloitus koska kun ei vielä leikkausaikaa?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa