Suffeli esittäytyy
3 posters
Suffeli esittäytyy
Olen 38-vuotias ikuinen jojoilija. Painoa oli 4½ viikkoa sitten 159,9kg. Nyt on takana eneilyä ja paino oli tänään 150,4kg. Olen 20 vuotta laihduttanut. Takana on sairaalassa laihduttamiset, painonvartijat useaan otteeseen, omatoimisesti laihduttamiset yms. Aina olen laihtunut, mutta kilot on tulleet takaisin extrakilojen kanssa. Suurin saavutus oli 10 vuotta sitten. Laihdutin 2 vuoden aikana painostani -70kg pois. Olin alussa painanut 130kg ja lopussa paino oli 60kg. Painonvartijoiden ohjeella ensin -50kg ja painonvartijoissa -20kg. Sitten tapahtui elämänmuutoksia, tapaturmia ja sairastuin keskivaikeaan masennukseen. Alamäki alkoi ja paino taas nousi pikkuhiljaa. Laihdutin ja lihoin, laihdutin ja lihoin... :(
Tietotaitoa ja kokemusta on, sekä sitkeyttä, mutta... Leikkausta olen miettinyt jo 2 vuotta. Vuosi sitten kävin lääkärillä, mutta en saanut lähetettä leikkaukseen, koska ensin vaaditaan kuulemma ENEily ryhmässä. Kunta vain järjestää eneilyt 2 kertaa vuodessa ja sellaisena päivänä, etten voi työni puolesta siihen osallistua. Tänä syksynä otin yhteyttä lääkäriin uudelleen ja kysyin voinko eneillä ilman ryhmää lääkärin ja terveydenhoitajan "valvonnassa". Se sopii ja näin aloitin eneilyn. Mutta olen aina ollut soijalle allerginen (vatsa tulee kipeäksi), joten tämä eneily on kropan kannalta ollut yhtä helvettiä. Tuskahiki helmeilee otsalla, vatsansuojalääkettä menee, muttei se mitään auta. Nyt odotan huomenna lääkärin soittoa, jolloin hän kertoo, miten paljon minun pitää vielä laihduttaa ENNEN KUIN saan lähetteen sairaalaan.
Tahdon leikkaukseen, sillä kaikki muut jutut olen jo kokeillut. Minulla on liitännäissairauksia ja itsellä on pelko, etten näe 40-vuotispäivääni. Pelkään leikkauksia, mutta en näe enää muuta mahdollisuutta.
Kiitos tästä foorumista! Olen saanut jo paljon apua lukemalla toisten kirjoituksia ja mietteitä!
Tietotaitoa ja kokemusta on, sekä sitkeyttä, mutta... Leikkausta olen miettinyt jo 2 vuotta. Vuosi sitten kävin lääkärillä, mutta en saanut lähetettä leikkaukseen, koska ensin vaaditaan kuulemma ENEily ryhmässä. Kunta vain järjestää eneilyt 2 kertaa vuodessa ja sellaisena päivänä, etten voi työni puolesta siihen osallistua. Tänä syksynä otin yhteyttä lääkäriin uudelleen ja kysyin voinko eneillä ilman ryhmää lääkärin ja terveydenhoitajan "valvonnassa". Se sopii ja näin aloitin eneilyn. Mutta olen aina ollut soijalle allerginen (vatsa tulee kipeäksi), joten tämä eneily on kropan kannalta ollut yhtä helvettiä. Tuskahiki helmeilee otsalla, vatsansuojalääkettä menee, muttei se mitään auta. Nyt odotan huomenna lääkärin soittoa, jolloin hän kertoo, miten paljon minun pitää vielä laihduttaa ENNEN KUIN saan lähetteen sairaalaan.
Tahdon leikkaukseen, sillä kaikki muut jutut olen jo kokeillut. Minulla on liitännäissairauksia ja itsellä on pelko, etten näe 40-vuotispäivääni. Pelkään leikkauksia, mutta en näe enää muuta mahdollisuutta.
Kiitos tästä foorumista! Olen saanut jo paljon apua lukemalla toisten kirjoituksia ja mietteitä!
Suffeli72- Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2010
Vs: Suffeli esittäytyy
Hei Suffeli72!
Tervetuloa!:)
Tervetuloa!:)
Nana- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010
Vs: Suffeli esittäytyy
Tervetuloa tänne kohtalotovereiden joukkoon! Meitä jojoilijoita riittää. Hienosti olet päässyt alkuun, kun olet saanut kk:ssa melkein 10 kg pois! :) Itse haluaisin nähdä 50-vuotispäiväni - puolta kevyempänä!
kuunsisar- Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 59
Registration date : 24.05.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa