Laskeutuminen enelle
2 posters
Laskeutuminen enelle
Ja hermot menee insuliinit nappaa liian lujaa sokereihin ja syötättää kun tulee hypoja, p....le.. Onko kellään lantusta käytössä huimia määriä? Yöt menee ihan reisille hypojen kanssa ja nälkä on koko ajan... Kyllä ottaa AIVOON!!! XP
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Vs: Laskeutuminen enelle
Jos hypottaa, saattaa lisäproteiini auttaa.
Otan aamulla pussin lisäksi pari ruokalusikallista rahkaa, johon sekoitan laimentamatonta light-mehua, tai sitten otan pari rkl raejuustoa.
Saman teen illalla, jos etukäteen on odotettavissa, ettei uni meinaa tulla...
päivällä saatan juoda pussin sijasta koktailin, jossa on 1 dl rasvatonta, maustamatonta jugurttia ja light-mehukeittoa saman verran.
Tällä systeemillä olen itse onnistunut.
Ja käytän häpeämättä hyväkseni sokerittomia limsoja, kokis zero on ollut hyvä ruuan korvike...
Otan aamulla pussin lisäksi pari ruokalusikallista rahkaa, johon sekoitan laimentamatonta light-mehua, tai sitten otan pari rkl raejuustoa.
Saman teen illalla, jos etukäteen on odotettavissa, ettei uni meinaa tulla...
päivällä saatan juoda pussin sijasta koktailin, jossa on 1 dl rasvatonta, maustamatonta jugurttia ja light-mehukeittoa saman verran.
Tällä systeemillä olen itse onnistunut.
Ja käytän häpeämättä hyväkseni sokerittomia limsoja, kokis zero on ollut hyvä ruuan korvike...
Paloma- Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009
laskeeko sillä paino riittävästi? Oys suosittelee pelkkiä pusseja ja 500g kasviksia... Pitääpä kuitenkin kokeilla on tää hankalaa...
Viime yönä ei ollu enää niin pahoja hypoja... josko elämä jatkuu kuitenkin.. =)
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa