Helunan päivitys sleeven jälkeen
3 posters
Helunan päivitys sleeven jälkeen
Morjentes kaikki,
ajattelin kysellä ja kertoillahiukan eli onko kellään muulla reilun viikon jälkeen tuntunut pistos oikeassa kyljessä esim. ylös noustessa tai jos kurottaa jotain? Epäilen että taisin reväyttää lihsta siitä leikkuuhaavan vierestä kun pistoskohdassa ei ole reikää vaan hiukan alempana=/ Ja sitten kurlaako kellään juomat siellä rintalastassa kun mulla kuuluu kauhee kurlaus ja korina noin vartin aina kun on juonut jotain ja tuhdimmasta liisteristä( sosekeitto löysä) sattuu/ahistaa?Joutuu maratoonia kävelemään keittiöö ympäri että menee ohi. Sama juttu kun ottaa lääkkeitä=/ Kai se loppuu joskus toivon. Muuten olo ok. Paino ei tipu mikä on outoa vai onko normaalia ettei puolentoista viikon aikana ole pudonnut yhtään? painoin sairaalasta lähtiessä 111kg ja tänä aamuna 111.9kg?? ja huom! olen juonut vain maitoa,vettä ,mehua,lihalientä. Mikään muu ei mene alas vielä. Taidan joutua historian kirjoihin tyttö joka ei laihdu=( voi mälsää... noo että näin .
terveisin.Heluna
ajattelin kysellä ja kertoillahiukan eli onko kellään muulla reilun viikon jälkeen tuntunut pistos oikeassa kyljessä esim. ylös noustessa tai jos kurottaa jotain? Epäilen että taisin reväyttää lihsta siitä leikkuuhaavan vierestä kun pistoskohdassa ei ole reikää vaan hiukan alempana=/ Ja sitten kurlaako kellään juomat siellä rintalastassa kun mulla kuuluu kauhee kurlaus ja korina noin vartin aina kun on juonut jotain ja tuhdimmasta liisteristä( sosekeitto löysä) sattuu/ahistaa?Joutuu maratoonia kävelemään keittiöö ympäri että menee ohi. Sama juttu kun ottaa lääkkeitä=/ Kai se loppuu joskus toivon. Muuten olo ok. Paino ei tipu mikä on outoa vai onko normaalia ettei puolentoista viikon aikana ole pudonnut yhtään? painoin sairaalasta lähtiessä 111kg ja tänä aamuna 111.9kg?? ja huom! olen juonut vain maitoa,vettä ,mehua,lihalientä. Mikään muu ei mene alas vielä. Taidan joutua historian kirjoihin tyttö joka ei laihdu=( voi mälsää... noo että näin .
terveisin.Heluna
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Vs: Helunan päivitys sleeven jälkeen
Moi Heluna!Vaikka minulle tehtiin GBP vastaan kuitenkin ;) ! Siitä pistosta kannattaa soittaa tohtorille ja varmistaa mistä on kyse, mutta jos se ei ole koko aikaa kipee en usko että siinä on mitään vakavempaa! Tosta kurlauksesta että aina kun juon (varsinkin juon )ja syön mun mahasta/suolistosta alkaa aikamoinen konsertti :) Aika huvittavaa :) Painonpudotuksesta sen verran että minulla ei myöskään heti tippunut mitään sitten meni yhtääkkiä melkein 7 kg ja sitten taas nousi paino?! No nyt päätin että en mene vaakalle vähään aikaan! Muista juoda tarpeeksi ja syödä se määrä mitä pitää! Muuten se paino ei mene alas! Kärsivällisyys olis nyt se numero 1! Helppo kirjottaa mutta ei helppo toteuttaa!!
Halauksia
Halauksia
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Vs: Helunan päivitys sleeven jälkeen
Mulle tehtiin GBP 2vkoa sitten, ja vieläkin sattuu ja ahistaa rinnassa ja ylävatsalla jos juon tai syön liikaa tai liian nopeaa, näin sanoi lääkäri Oysissa. En eka uskonut, että kyse on siitä, koska määrät niin pieniä, mutta ruokaa tai juomaa pitäisi laittaa suuhun kerrallaan tosi vähän ja pitää taukoa. Eniten hankaluuksia tuottaa vesi, epäilen että se "solahtaa" niin nopeasti kurkkuun ja mahalaukkuun, kun en osaa aina juoda tarpeeksi hitaasti. Piimä tms. ei niinkään tuota ongelmia. Vaiva on kuitenkin koko ajan vähenemään päin.
Mä pelkään myös, etten laihdu ja ravaan jopa yöllisellä vessareissulla vaakalla... ;) Olen toki vähän laihtunut, mutta olen malttamaton!!! Kyllä me Heluna laihdutaan, pikku hiljaa. Tsemppiä sulle! :)
Mä pelkään myös, etten laihdu ja ravaan jopa yöllisellä vessareissulla vaakalla... ;) Olen toki vähän laihtunut, mutta olen malttamaton!!! Kyllä me Heluna laihdutaan, pikku hiljaa. Tsemppiä sulle! :)
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa