Lähetteiden perään soittelua...
4 posters
Lähetteiden perään soittelua...
Huoh. Sain vihdoinkin aikaiseksi soitella leikkauslähetteeni perään. Kesäkuussa sisätautilääkäri lupasi, että pääsen leikkausjonoon Peijakseen ja käyn 10 viikon enen nyt syksyllä. Enekuuria on jäljellä kuusi viikkoa, mutta Peijaksesta ei ole kuulunut mitään. Soitin sit sisätautipolille ja siellä se lähete makasi (tai oli kyllä ihan sähköisessä muodossa). Se olis pitänyt lähettää jo silloin kesäkuussa Peijakseen, mutta jostain syystä oli jäänyt Jorviin... Pitää soitella huomenna Peijaksen jonohoitajalle et ne on varmasti saaneet sen. Hassua, et joutuu itse soittelemaan lähetteiden perään:(
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Vs: Lähetteiden perään soittelua...
Onneksi soitit!!! Yllättävän usein paperit lojuvat jossain (vaikka sähköisessä muodossa onkin)
Nostan todellakin sulle hattua noin pitkästä ene ajasta!!!!
Nostan todellakin sulle hattua noin pitkästä ene ajasta!!!!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Huhhuijjaa... Peijaksesta tuli eilen lappu, että koska olen Kirkkonummelta, pitää leikkauspäätökseni (ja ilmeisesti esitutkimukset) suorittaa Jorvissa. Ovat kuulemma jo kesäkuussa lähettäneet lähetteeni takaisin Jorviin ja laittaneet tiedon sinnekin. Kummakyllä Jorvissa ei oltu tästä ollenkaan tietoisia. Hermot menee... Pitää siis maanantaina pommittaa taas Jorvia...
Ompas mielenkiintoista. Viikko sitten Jorvin sisätautilääkäri soitti minulle ja sanoi, että lähete on mennyt väärään paikkaan kaksi kertaa ja hän laittaa sen nyt uudestaan Peijakseen kirurgille. Soitin tänään Peijakseen ja siellä ei tiedetä mitään lähetteestäni. Soitin sit Jorviin ja vihdoin sain oikean ihmisen langanpäähän eli sihteerin. Sihteeri sit juoksi arkistoon ja väitti lähettäneensä lähetteen Peijakseen jo viime viikolla. Hän lupasi laittaa uuden lähetteen tänään. Aikaa tähän lähetesotkun selvittämiseen on kulunut jo yli neljä kuukautta! Olen soittanut ainakin 10 eri puhelua. Hermot menee!
No voi hyvät hyssykät sentään, että voi olla joskus hankalaa! Toivottavasti asia tulee nyt kuntoon, on se kummaa sähläystä yhden lähetteen kanssa!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Minä varmaan repisin pelihousut ja soittaisin jo potilas- asiamiehelle ei kaitten sinua voida odotuttaa sen takia et lähete ei lähde vaikka olisi pitänyt lähteä...
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Vihdoin tuli aika kirurgille Peijakseen 10.12. Samana päivänä aika ravitsemusterapeutille. Saapa nähdä kelpaako mun enen laihdutustulos heille... Kamala kamala ene.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa