Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AVKE72 ESITTÄYTYY

3 posters

Siirry alas

AVKE72 ESITTÄYTYY Empty AVKE72 ESITTÄYTYY

Viesti kirjoittaja avke72 Su Syys 26, 2010 2:42 pm

Heips
olen 38v yh-äippä ja mulla tulee leikkuusta ensi torstaina 2 vuotta =) Mut leikattiin omasta pyynnöstä Vaasassa vaikka täällä päin asunkin. Päivääkään en ole katunut paino on tippunut nyt kahdessa vuodessa 70kg ja vasta puolivuotta sitten putoaminen alkoi tasaantuun ja hiipuun. Koen saaneeni uuden elämän =)
Nyt olen leikkuujonossa plastiikalle joka sitten korjaa nää ylimääräiset nahat pois ja siinä sit paino putoo aikalailla vielä....plastiikalla on tulossa kaksi isoa leikkausta, jotka kyll jännittää ja hiukan pelottaakin.
Syöminen on aikaa myöten löytänyt omat uomansa toki on vielä ns. vaikeita päiviä jolloin ei mikää tunnu menevän alas.
Haittoja en ole oikein löytänyt koska dumppauksen kanssa on oppinut elään ja sitä välttään ja ainoa miinus tuli tän vuoden alussa todettiin raju raudanpuuteanemia johon olen saanut tiputushoitona rautaa jota joudutaan varmaan yhä jatkaan jossei muuta keinoa ensi viikolla keksitä, hb meni todella alas.
Olisi kiva muiltakin kuulla jotak leikkuun jo kaynyt tai siihen menossa mielipiteitä =)
-avke72-

avke72

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 26.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

AVKE72 ESITTÄYTYY Empty Vs: AVKE72 ESITTÄYTYY

Viesti kirjoittaja Ann Su Syys 26, 2010 3:03 pm

Onnittelut mahtavasta saavutuksesta!!!
Onpa kiva kuulla tarina noin hienosta onnistumisesta, meillä muillakin on siis toivoa Ü Minulla leikkauksesta vasta alle 2kk aikaa, mutta haaveissa myös ihan uusi elämä hoikassa kropassa, tämä vanha elämä ei tuntunut ollenkaan omalle...
Tsemppiä tuleviin plastiikoihin! Ja tervetuloa avke72 mukaan! Kuullaan mielellään lisääkin sinun ajatuksia ja kokemuksia Ü
Ann
Ann

Viestien lukumäärä : 94
Registration date : 02.08.2010

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Syys 26, 2010 3:15 pm

Hei avke72 ja kiitos paljon kun kerroit oman kokemuksesi! Tykitän heti kysymyksillä= Tehtiinkö sinulle sleeve vai ohitus? Joudutko itse maksamaan roikkojen leikkuut ja mitähän ne tulevat maksamaan? Onko ne jaettu millalailla kahteen eri kertaan? Olisiko raudanpuutetta voinut ehkäistä esim. rautatableteilla, onko lääkärit pohtineet? Kiitos etukäteen ja kaunista syksyä meille kaikille!
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja avke72 Su Syys 26, 2010 4:34 pm

mulle tehtiin ohitus. ja en joudu itse maksaan roikkojen poistoa vaan menee kunnallisena kuten itse leikkauskin. rautatabletit ei hyvä ratkaisu ainakaan mun kohdalla kun se olematon jäljellä oleva vatsa ei kestä rautatabletteja, nyt toivon että jos vaikka raudan sais laitettua tiputuksen sijasta esim piikkinä...mut toivotaan et siihen jokin ratkaisu tiistain vuositarkastuksessa joka on nyt viimeinen sit kun tulee tuo 2v täyteen. =) ja joo kysellä saa pyrin vastaan omista kokemuksistani niin kuin vain voin.

avke72

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 26.09.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa