Uusi jäsen gilda
5 posters
Uusi jäsen gilda
minun taipaleeni alkoi marraskuussa 2008, jolloin menin omalle lääkärilleni puhumaan laihdutusleikkauksesta. bmi oli n. 37 ja 2-tyypin diabetesriski eritt. suuri, verensokeri oli jo ruvennut heittelemään, joten uskoin läpäväiseväni seulan bmi yli 35 ja jokin liitännäissairaus, kolesterolit ja triglyt korkealla. nyt se on vihdoin ja viimein tehty. eilen pääsin sairaalasta kotiin.... tästä se lähtee...
en halua pelotella ketään, mutta kun lääkärit puhuvat riskeistä, aina ajatellaan, että se on niin pieni prosentti, eikä se minun kohdalleni voi sattua.... tällä hetkellä olen onnellinen, että olen kirjoittamassa tätä, minulle sitte sattui se prosentti jossa suonet ja ompeleet alkavat vuotaa ja kaiken kaikkiaan olin leikkaussalissa 8 tuntia... onneksi saivat vuodot loppumaan, mutta perheeni oli todellla surkeassa jamassa melkein vuorokauden, kun eivät tienneet miten minun käy, ja itsekin olen ollut muutaman vuorokauden todella järkyttynyt, kun sain tietää kaikki tositapahtumat.... SIISPÄ minä olen jo käyttänyt sen prosenttiosuuden, joten menkää te muut nyt sitte turvallisin mielin :) KAIKEN KAIKKIAAN OLO ON NYT MAHTAVA JA VAAKA ON JO LASKUSUUNNASSA.
en halua pelotella ketään, mutta kun lääkärit puhuvat riskeistä, aina ajatellaan, että se on niin pieni prosentti, eikä se minun kohdalleni voi sattua.... tällä hetkellä olen onnellinen, että olen kirjoittamassa tätä, minulle sitte sattui se prosentti jossa suonet ja ompeleet alkavat vuotaa ja kaiken kaikkiaan olin leikkaussalissa 8 tuntia... onneksi saivat vuodot loppumaan, mutta perheeni oli todellla surkeassa jamassa melkein vuorokauden, kun eivät tienneet miten minun käy, ja itsekin olen ollut muutaman vuorokauden todella järkyttynyt, kun sain tietää kaikki tositapahtumat.... SIISPÄ minä olen jo käyttänyt sen prosenttiosuuden, joten menkää te muut nyt sitte turvallisin mielin :) KAIKEN KAIKKIAAN OLO ON NYT MAHTAVA JA VAAKA ON JO LASKUSUUNNASSA.
gilda- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 25.09.2010
Vs: Uusi jäsen gilda
Onnea uuteen elämään, mahtavaa että jaksat kannustaa muita tuolla prosentillasi :)
Tervetuloa joukkoon kapenevaan :)
Tervetuloa joukkoon kapenevaan :)
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Voimia sinulle ja onnea uudelle masulle :) Harmi vaan että jouduit kokemaan kaikkea huonoa!
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Tervetuloa ja kiitos, että kerroit kokemuksestasi. Onneksi kaikki on nyt hyvin. Minut laikettiin maanantaina ja olen hyvää vauhtia topumassa.
Onnea uuteen elämään!
Onnea uuteen elämään!
Matami-xxl- Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 09.07.2009
Onnea uuteen elämään!!!!!!!!!!1
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa