OLiko kuumetta?
3 posters
Sivu 1 / 1
OLiko kuumetta?
Olen vielä sairaalassa. Enää ei tulehdusarvoja, mutta ruoan syönti nostaa kuumetta tai lievää lämpöä. tästä syystä ruoka taas pois ja tippa tilalle. Onko kellään ollut samanlaista tai vielä kotona kuumeilua?
Onko teillä ollllut vatsa kiepeä leikkauksen jälkeen kun syötte?
Onko teillä ollllut vatsa kiepeä leikkauksen jälkeen kun syötte?
maalu- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 16.03.2010
Vs: OLiko kuumetta?
On ollut vatsa kipeä syömisen jälkeen. Mä ajattelen/ajattelin että kaikki kipuilu, mikä on siedettävää eikä jatku kohtuuttoman pitkään on "normaalia" ja kuuluu tervehtymiseen.
Mulla oli suunnilleen asteen verran lämpöä sairaalassa ollessa ekat pari päivää, mutta sei kyllä vaikuttanut syömiseen/tippaan mitenkään. Eikä siitä kukaan mitään sanonut edes, oletin sen olevan ihan normaalia.:) Mutta jos olet vielä sairaalassa niin kysäisehän henkiläkunnalta! Sitä varten ne siellä on.
Mulla oli suunnilleen asteen verran lämpöä sairaalassa ollessa ekat pari päivää, mutta sei kyllä vaikuttanut syömiseen/tippaan mitenkään. Eikä siitä kukaan mitään sanonut edes, oletin sen olevan ihan normaalia.:) Mutta jos olet vielä sairaalassa niin kysäisehän henkiläkunnalta! Sitä varten ne siellä on.
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Vs: OLiko kuumetta?
Moi Maalu!
Minulla on normaalí lämpö 36,1 ja ruokailun jälkeen se on 37,2? Ihmettelin tota itsekkin :D Mutta jos toisillakin tulee niin kait se on normaalia! Paranemisia sinulle!
Minulla on normaalí lämpö 36,1 ja ruokailun jälkeen se on 37,2? Ihmettelin tota itsekkin :D Mutta jos toisillakin tulee niin kait se on normaalia! Paranemisia sinulle!
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa