Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

yksityisesti, MISSÄ?

4 posters

Siirry alas

yksityisesti, MISSÄ? Empty yksityisesti, MISSÄ?

Viesti kirjoittaja isomahamamma Ti Maalis 03, 2009 10:35 pm

Nyt kävi niin, että minua ei hyväksyttykään sleeve.leikkaukseen, koska lähettävä lääkäri mokasi. lupasi että täytän kriteerit,mutta käytännössä en kuitenkaan, bmi on piirua vaille 35, ja oheissairauksia paljon. Mutta Crying or Very sad nyt haluisin tietoa onko KETÄÄN YKSITYISTÄ LÄÄKÄRIÄ TAI SAIRAALAA,JOSSA NÄITÄ SLEEVE.LEIKKAUKSIA TEHDÄÄN? Suomessa, paikalla ei väliä.Eli jos joku tietää, voisiko yst. laittaa vaikka yks.viestin minulle. Olen hyvin pettynyt ja katson tulleeni huijatuksi.

isomahamamma

Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 26.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

yksityisesti, MISSÄ? Empty Vs: yksityisesti, MISSÄ?

Viesti kirjoittaja möhrötti Ke Maalis 04, 2009 1:19 pm

Mä en tiedä muista paikkakunnista mut Turussa Pulssi tekee yksityisenä noita sleevejä, hinta on n.10 000 e
möhrötti
möhrötti

Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008

Viesti kirjoittaja sleeve Su Maalis 15, 2009 5:30 pm

Lääkäriasema Pulssi Turussa. Loistavaa työtä, hirveen hyvä hoito. Mut leikattiin(gastric sleeve) viikko sitten, 2 päivää Pulssissa tarkkailussa Sleep ja sit kotiin ohjeiden kera bounce .Mull on 5 pientä viiltoa mahassa ,10 tikkiä ,ei paha! Kävin eka kerran Kirurgi Jari Ovaskan luona 23.1-09 ja leikkaus sovittiin 10.3-09. Uskon että sijoitus itseensä oli paras teko ever!

sleeve

Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 15.03.2009

yksityisesti, MISSÄ? Empty Kiva kuulla sleeven uutisia

Viesti kirjoittaja marke57 Su Maalis 15, 2009 9:05 pm

Minunkin lienee parasta käydä siellä Ovaskan vastaanotolla.Kuulen ainakin konkreettisesti, mistä on kysymys, kun muut tahot Suomessa eivät näytä ottavan juuri mitään kantaa aiheeseen.

Ilmeisesti pannoista ja bib-palloista on luovuttu komplikaatioiden vuoksi. BIB:ejä ei asenneta enää Laatukirurgiassakaan. Tietääkö kukaan näiden tekniikoiden tilasta Suomessa.

Sellaisen uutisen kuulun täältä pääkaupunkiseudulta, että Lauttasaaren Laseri olis aloittamassa leikkauksia myös yksityisesti, mutta aikataulu on vielä epäselvää. Marke

marke57

Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 30.09.2008

Viesti kirjoittaja sleeve Ma Maalis 16, 2009 11:35 pm

Mikäli olen oikein ymmärtänyt ,niin gastric sleeve on turvallisin nykyleikkauksista ja tähystysleikkaushaavat paranevat nopeasti Smile

sleeve

Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 15.03.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa