löllykkä;) esittäytyy...
+3
muuminmamman4
Laihduttava
löllykkä;)
7 posters
löllykkä;) esittäytyy...
Oon 34-vuotias, kolmen lapsen naimisissa oleva äitiliini:) pari vuotta jo oon lueskellu teiän juttuja täällä ja nyt ajattelin liittyä ihanaan joukkoon:) Eilen olin kirurgin luona ja hän (vihdoinki) laittoi lähetteen vaasaan...joten JIPPIIIIIIII nyt saan odotella leikkausaikaa:)) kaks vuotta nyt meni että tähän pisteeseen on päästy.
Painoa mulla on PALJON...tammikuussa 2010 paino oli 157kg (pituus on 176)...mutta olen saanu laihdutettua...nyt paino 136kg. Lapsena olin hoikka...16 vuotiaana aloin lihoa ja sitten en muistakkaan milloin olisin enää ollu normaalipainoinen:( Tosi outo ajatus jos joskus vielä olisinki normipainonen....sais kaupastaki vaatteita muutenki ku telttakokosena....ja liikkuminenki sujuis ilman että ois ku kävelevä vesiputous;)
...no pidemmittä "puheitta"...ihanaa että olette olamassa:)
Painoa mulla on PALJON...tammikuussa 2010 paino oli 157kg (pituus on 176)...mutta olen saanu laihdutettua...nyt paino 136kg. Lapsena olin hoikka...16 vuotiaana aloin lihoa ja sitten en muistakkaan milloin olisin enää ollu normaalipainoinen:( Tosi outo ajatus jos joskus vielä olisinki normipainonen....sais kaupastaki vaatteita muutenki ku telttakokosena....ja liikkuminenki sujuis ilman että ois ku kävelevä vesiputous;)
...no pidemmittä "puheitta"...ihanaa että olette olamassa:)
löllykkä;)- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 48
Registration date : 18.09.2010
Vs: löllykkä;) esittäytyy...
Tervetuloa. Samassa veneessä ollaan ja samassa kaupungissa asustellaan =D. Mä olen hiukan pitemmällä prosessissa jo, Vaasasta odottelen leikkausaikaa. Joten postilaatikko tulee aina ekana tyhjennettyä kun töistä kotiutuu =)
Tervetuloa joukkoon Löllykkä =)
Kiva kun Kokkolalaisia tulee tänne lisää =) Onhan meitä kuulemma enemmänkin mutta selvästi ei täällä palstoilla ole montaa vielä!
Kiva kun Kokkolalaisia tulee tänne lisää =) Onhan meitä kuulemma enemmänkin mutta selvästi ei täällä palstoilla ole montaa vielä!
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
moikka laihduttava ja muumimamman4 :)
Kiitos kun toivotitte tervetulleeksi:)) odottavan aika on niiiiiiiiiiiiiiiiin pitkä....vitsit kun sais ajatukset hetkex johonki muuhun, kuin tuohon leikkaukseen...
Muumimamman4 kanssa me tunnetaankin:)) oon sulle aiheesta vähän aikaa sitte facessa jutskaillu;)
Mulle just äsken sisko kommentoi, että onhan se tiesti helppoo tuota kautta laihuttaa nii ei tartte itte tehä mitään...mutta mietityttää vain että kuin paljon ite saisit laihutettuu tuossa ajassa kun jonotat!!! plääh...aina nuo kommentit on jotenki masentavia...en kai ois tän kokonen jos ite pystyisin PYSYVÄÄN painonpudotukseen....hmph...
mutta nyt tytteli tuolla huutelee...aurinkoista päivää:)
Kiitos kun toivotitte tervetulleeksi:)) odottavan aika on niiiiiiiiiiiiiiiiin pitkä....vitsit kun sais ajatukset hetkex johonki muuhun, kuin tuohon leikkaukseen...
Muumimamman4 kanssa me tunnetaankin:)) oon sulle aiheesta vähän aikaa sitte facessa jutskaillu;)
Mulle just äsken sisko kommentoi, että onhan se tiesti helppoo tuota kautta laihuttaa nii ei tartte itte tehä mitään...mutta mietityttää vain että kuin paljon ite saisit laihutettuu tuossa ajassa kun jonotat!!! plääh...aina nuo kommentit on jotenki masentavia...en kai ois tän kokonen jos ite pystyisin PYSYVÄÄN painonpudotukseen....hmph...
mutta nyt tytteli tuolla huutelee...aurinkoista päivää:)
Tervetuloa löllykkä ;) joukkoon pulleaan! ;D
Siskollesi terveisiä, että leikkaukseen pääsee/joutuu vasta sitten kun muut laihdutukset eivät auta. Leikkauksen avulla paino on helpompi pitää kurissa, mutta kontrolli ja työ on tehtävä edelleen itse. Ja työtä tehdäänkin enemmän kuin tavallisessa laihdutuksessa, tässä ei paljon passaa herpaantua ja antaa mätön mennä kurkusta alas... Käypi köpelösti muuten. ;)
Laihdutava vain jonosssa oloaikaisi, onpahan vähempänä sitten. Hih! ;)
Siskollesi terveisiä, että leikkaukseen pääsee/joutuu vasta sitten kun muut laihdutukset eivät auta. Leikkauksen avulla paino on helpompi pitää kurissa, mutta kontrolli ja työ on tehtävä edelleen itse. Ja työtä tehdäänkin enemmän kuin tavallisessa laihdutuksessa, tässä ei paljon passaa herpaantua ja antaa mätön mennä kurkusta alas... Käypi köpelösti muuten. ;)
Laihdutava vain jonosssa oloaikaisi, onpahan vähempänä sitten. Hih! ;)
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Löllykkä, tiedän miltä tuntuu kun saa kaikkee muuta kun tukea leikkauksen suhteen! Olenhan saanut kuulla päin naamaa nyt leikkauksen jälkeenkin että pääsinpäs minä sitten helpolla??? Hitto tämä mitään helppoa ole! Nytkin tuskailen kipujen, erittäin täyden olon kanssa (söin näkkärin) ja kaiken lisäksi mulla on ummetusta :( Joo ei ole helppoa ei! Minunkin sisko sano omat "ihanat" mielipiteet tästä leikkauksesta! Kun eihän se ole kun VAAN laihduttaa! Niin joo, jos se olis niin helppoa en varmaankaan olis tähän leikkaukseen edes mennyt! Saahan sitä painoa alas mutta kun se ei PYSY alhaalla! Mutta ei semmoset ihmiset sitä voi ymmärtää joilla ei oikeesti ikinä ole ollut kunnon ylipainoa!
Tervetuloa joukkoon.
Siskollesi terveisiä, että leikkaus on vain ja ainoastaan apukeino pysyvässä painonhallinnassa. Töitä saa tehdä kokoajan ja ihan koko loppuelämän ajan. Olin torstaina ekassa leikkauksen jälkeisessä kontrollissa ravitsemusterapeutilla ja todella tarpeeseen tuli, uskon vahvistusta tarvitaan aina. Luottavaisin mielin kuitenkin eteenpäin, työ on alkanut ja tästä on hyvä jatkaa.
Tsemppiä myös sinulle.
Siskollesi terveisiä, että leikkaus on vain ja ainoastaan apukeino pysyvässä painonhallinnassa. Töitä saa tehdä kokoajan ja ihan koko loppuelämän ajan. Olin torstaina ekassa leikkauksen jälkeisessä kontrollissa ravitsemusterapeutilla ja todella tarpeeseen tuli, uskon vahvistusta tarvitaan aina. Luottavaisin mielin kuitenkin eteenpäin, työ on alkanut ja tästä on hyvä jatkaa.
Tsemppiä myös sinulle.
laila- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 24.06.2010
Tervetuloa ja yhdyn edellisiin terveisiin siskollesi.. Kurjaa, jos ei IRL kannustusta tule - onneksi meitä on täällä monta tsemppaajaa ja samantien kulkijaa!
Tervetuloa minunkin puolesta=) Onnea tulevalle.
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Registration date : 19.03.2010
Hei löllykkä! Soita tässä loppukuusta itse sinne Vaasaan ja kysy minkälaisia jonoja siellä on ;) Sitten kun tiedät suurinpiirtein aikaa soitat keskussairaalaan ja hoputat niitä!! Katsos kun mullakin oli silloin leikkaus aika ENNEN sitä gastroskopiaa ja ultraa! Kun menin Vaasaan ne luuli että niitä ei oltu tehty ja ne olis tehnyt ne siinä samalla ennen leikkausta! Mutta mullahan tehtiin kumpikin Kokkolassa mutta sen leikkausajan saamisen jälkeen ! Kun olin sitten Vaasassa ne vaan poisti ne tutkimukset! Voi olla löllyseni että pääset leikkaukseen ennen joulua :D
Mulle sanottiin toissapäivänä Vaasassa, että heillä ei tällä hetkellä ole käytännössä jonoa lainkaan. Eli jos vain saat täällä päässä hoputettua edes gastroskopiaa, pääset Vaasaan nopeammin. Mullekin se ultra tehdään siellä, kun menen esikäynnille.
Kun minä olin Vaasassa ne luuli että mulle ei oltu tehty sitä gastroskopiaa ollenkaan (koska aika oli jo tullut leikkaukseen) niin ne sano että se oltais tehty leikkaussalissa :D Mutta onneks se oltiin tehty jo Kokkolassa ja nehän vaan soitti ja varmisti asian! Jotten lölly, ei muuta kun soitat Vaasaan!
moikkis:))
Mulle taasen ei siellä kirurgian polilla lääkäri sanonu mitään gastroskopiasta...tai ei sen puoleen vatsan ultrastakaan....tuo tähystys on kolmesti mulle tehty, mutta aikaa viimesestä on jo vuosia.....!!
apua...kello noin paljo...eli typy hakeen päiväkodista ja sitten jatkaan myöhemmin juttua tänne:)
Mulle taasen ei siellä kirurgian polilla lääkäri sanonu mitään gastroskopiasta...tai ei sen puoleen vatsan ultrastakaan....tuo tähystys on kolmesti mulle tehty, mutta aikaa viimesestä on jo vuosia.....!!
apua...kello noin paljo...eli typy hakeen päiväkodista ja sitten jatkaan myöhemmin juttua tänne:)
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa