Tänään kirurgin vastaanotolla
3 posters
Sivu 1 / 1
Tänään kirurgin vastaanotolla
Heips kaikille. Kävin tänään kirurgin vastaanotolla ja asiani nytkähti aimo askeleen eteenpäin.
Jonossa ollaan ja asiat etenee. Paino on jo pudonnut 17 kg ja vyötäröstä kadonnut 12 cm.
Tänään on hyvä mieli(=: t. Tintti
Jonossa ollaan ja asiat etenee. Paino on jo pudonnut 17 kg ja vyötäröstä kadonnut 12 cm.
Tänään on hyvä mieli(=: t. Tintti
tiikos- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 09.06.2010
Vs: Tänään kirurgin vastaanotolla
Onnittelut onnistuneesta kirurgin tapaamisesta ja jonoon pääsystä! Jaksatkos kertoa, miten sen kirurgin käynti noin niinkus suunnilleen meni eli mitä siellä kyseltiin ja tutkittiin? Ja oliko jotakin juttua, koska pääset seuraaviin lisätutkimuksiin, ylävatsan ultraan, gastroskopiaan, keuhkokuvaan tms.?
Hienosti olet saanut painoa pudotetuksi! Mä olen saanut nyt 8 kg pois ja saman verran senttejä häipynyt vyötäröstä kuin sullakin eli 12 cm :).
Hienosti olet saanut painoa pudotetuksi! Mä olen saanut nyt 8 kg pois ja saman verran senttejä häipynyt vyötäröstä kuin sullakin eli 12 cm :).
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Kiitos Bulla65(=:
Ensin hoitaja minut punnitsi,laski BMI:n ja mittasi verenpaineen ja vatsanympäryksen.
Tuo vastaanotto oli kyllä lyhyin lääkärissä käyntini ikinä(=:
Kirurgi vain jutteli kanssani hetken ja mä kerroin, että haluan sleeven ja hän sanoi, että se leikkaustyyppi sopii mulle. Hän katsoi mahanahan kunnon, ettei ole paljon arpia ja piirsi paperille sleeveleikkauksessa tapahtuvan mahan "uudistamisen".
Keuhkokuvasta ei ollut mitään puhetta, mutta ylävatsan ultra ja gastroskopiavastaus olikin mulla mukana koska ne on juuri tehty muiden asioiden takia.
Edelleen hän kehoitti pudottamaan painoa ja joku sana vaihdettiin mun romupolvesta. Ja hän lupasi lähestyä minua kirjeitse ja se olikin sitten oikeastaan siinä.
Hienosti on sinullakin paino pudonnut ja nuo maagiset 12 senttiä. Eikö tunnukin ihanalta? Hyvää jatkoa t. Tintti
Ensin hoitaja minut punnitsi,laski BMI:n ja mittasi verenpaineen ja vatsanympäryksen.
Tuo vastaanotto oli kyllä lyhyin lääkärissä käyntini ikinä(=:
Kirurgi vain jutteli kanssani hetken ja mä kerroin, että haluan sleeven ja hän sanoi, että se leikkaustyyppi sopii mulle. Hän katsoi mahanahan kunnon, ettei ole paljon arpia ja piirsi paperille sleeveleikkauksessa tapahtuvan mahan "uudistamisen".
Keuhkokuvasta ei ollut mitään puhetta, mutta ylävatsan ultra ja gastroskopiavastaus olikin mulla mukana koska ne on juuri tehty muiden asioiden takia.
Edelleen hän kehoitti pudottamaan painoa ja joku sana vaihdettiin mun romupolvesta. Ja hän lupasi lähestyä minua kirjeitse ja se olikin sitten oikeastaan siinä.
Hienosti on sinullakin paino pudonnut ja nuo maagiset 12 senttiä. Eikö tunnukin ihanalta? Hyvää jatkoa t. Tintti
Mut olis muuten työnnetty taas pois leikkauksesta jos bmi olis ollu alle 35 eilen. Tuliko sulle Tiikos jo leikkaus päätös?
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Sisätautilääkäri sanoi mulle kesäkuussa, ettei haittaa vaikka olisin leikkaukseen mennessä laihtunut 30 kiloa(=:
Sain päätöksen, että leikataan ja sairaalasta otettan yhteyttä kun aika on. Joten ei ku odottamaan(=:
Sain päätöksen, että leikataan ja sairaalasta otettan yhteyttä kun aika on. Joten ei ku odottamaan(=:
Hienoa sain eilen viimeinkin luvan laihtua lisää. Tää lääkäri oli tylyin mitä olen tavannut tähän saakka. Mut leikataan marraskuussa
Hieno juttu(=:
Älä välitä tylyydestä, pääasia on ,että asiat etenee. Marraskuuhan on ihan kohta(=: Kumpi leikkaus sinulle,kissus nytkö jo, tehdään? Ohitus vai sleeve?
Älä välitä tylyydestä, pääasia on ,että asiat etenee. Marraskuuhan on ihan kohta(=: Kumpi leikkaus sinulle,kissus nytkö jo, tehdään? Ohitus vai sleeve?
Mikäs se sitten oli.... se g:llä alkava. Hienoo kun on näin mahtava nimi muisti,, =D
Similar topics
» menossa kirurgin vastaanotolle
» Kirurgin vastaanotto
» Torstaina kirurgin vastaanotolle...
» Menossa Kirurgin vastaanotolle
» Kirurgin vastaanotto
» Torstaina kirurgin vastaanotolle...
» Menossa Kirurgin vastaanotolle
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla: