Kurkkukipeänä aamuun ankeaan,,,
+3
MRA123
Nancy
Heluna
7 posters
Kurkkukipeänä aamuun ankeaan,,,
Kiva kurkku sairaan kipeä. Ottanut imeskelytabletteja ja juonut rommitoteja mutta silti koskee ja leikkuu olisi maanantaina. Onko joku ollu leikkuussa kurkkukipuisena? Kuumetta ei ole ollut ja hemmetti ei tulekkaan jos minulta kysytään=p. Voi hemmetti kun pelottaa etten pääsekkään nyt siihen leikkuuseen jos kipee olen. saamari%%&&///(.Ärripurri. Taidan kulkea loppuviikon toppatakki ja villasukat ja pipo päässä ettei enempää tuu kipeeksi. Huooh, että näin meillä,,,,
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Vs: Kurkkukipeänä aamuun ankeaan,,,
Se on tautinen aika nyt meneillään. Moni tuttava on ollut kipeänä tässä lähiaikoina ja onpa tuo tauti yrittänyt minuunkin iskeä. Muutaman päivän on ollut kurkku kipeänä, mutta olen saanut taudin taltutettua maitohappo-valmisteella (Lacto Seven). Minulla on sitä aina jemmassa mahavaivojen vuoksi ja olen aikaisemminkin huomannut, että taitaa se jotain tehdä vastustuskyvylle, kun ei ole tauti päässyt puhkeamaan. Kannattaa kokeilla. Sadan kappaleen purkki maksaa apteekissa muistaakseni vähän päälle 20 euroa. Saman valmisteen avulla pystyn juomaan oikeaa maitoa laktoosivaivoista huolimatta.
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
Hei,
Yritä saada antibioottikuuri nyt heti, auttaa tai ei.
Mulle kyllä sanottiin ettei pieni flunssa haittaa mut kurkkukivusta ei ollut mitään puhetta... tuskin perutaan, oletan....
Harmittaa varmaan aivan vietävästi, ite pelkään kans että parin viikon päästä kun on leikkaus niin kipeä olen.... lapsista jo vanhempi kaameessa räkätaudissa, jos vanhat merkit paikkansa pitää niin ens vkolla on nuorempi ja sitten minä, ja sitten onkin leikkausviikko, no toivossa on hyvä elää....
Yritä saada antibioottikuuri nyt heti, auttaa tai ei.
Mulle kyllä sanottiin ettei pieni flunssa haittaa mut kurkkukivusta ei ollut mitään puhetta... tuskin perutaan, oletan....
Harmittaa varmaan aivan vietävästi, ite pelkään kans että parin viikon päästä kun on leikkaus niin kipeä olen.... lapsista jo vanhempi kaameessa räkätaudissa, jos vanhat merkit paikkansa pitää niin ens vkolla on nuorempi ja sitten minä, ja sitten onkin leikkausviikko, no toivossa on hyvä elää....
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Moikka Heluna!
Minulla oli hieman kurkku kipee,yskää ja väähän nuhaa mutta ei se haitannut leikkausta! Jos on kuumetta niin se taas haittaa! Mutta onhan nyt vasta keskiviikko joten käyppäs tohtorilla jo tänäiltana ja hae vähän droppia! Kyllä ne sitä sulle antaa jos kerrto että sulla on se leikkaus maanantaina! Ja ei muuta kun maate ja paljon hunajateetä! Toivottavasti paranet ennen maanantaita!
Minulla oli hieman kurkku kipee,yskää ja väähän nuhaa mutta ei se haitannut leikkausta! Jos on kuumetta niin se taas haittaa! Mutta onhan nyt vasta keskiviikko joten käyppäs tohtorilla jo tänäiltana ja hae vähän droppia! Kyllä ne sitä sulle antaa jos kerrto että sulla on se leikkaus maanantaina! Ja ei muuta kun maate ja paljon hunajateetä! Toivottavasti paranet ennen maanantaita!
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Registration date : 18.03.2010
Imeskelet kovasti Bafusinia ym.rohtoja. Lepäile niin paljon kuin mahdollista. Kyllä se siitä tokenee! Paranemisia, tiiän tuon tunteen. Taistelin kovasti itsekin tautia vastaan.
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Voi Heluna...kurja juttu tuo kurkkukipu. Ota myös C-vitamiinia ja juo kamalasti kuumaa. Meilläkin on töissä tosi moni räkätaudissa ja mä olen koko ajan pesemässä käsiä ja käyttämässä käsidesiä, että pysyisin terveenä maanantaihin asti. Mä haluun sut huonekaverikseni...taistele tautia vastaan. Katselin muuten noita sun painolukemia ja ajattelin, että aika smoissa mennään. Mä olen ainoastaan vain puoli metriä sua lyhempi :)
Matami-xxl- Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 09.07.2009
Kiitos kaikille=) haleja teille. Joo kävin tänään otattaa nieluviljelmän ja huomenna tietää tarviiko ottaa tuhdempia troppeja=/ kävin apteekissa myös ostamassa niitä maitohappobakteereja ja iiison rommipullon joten taitaa ilta mennä pikku hiprakassa kun otan rommitoteja ja hunajateetä;) Ja voi Matami kyllä minä tulen vaikka mikä olisi siihen huoneeseen=) onneksi ei kuumetta ole ollut ja kuulemma tohtori sanoi ettei välttämättä tulekkaan koska tätä on tällaisena liikkeellä. Mutta onneksi olo jo parempi ja ollaan positiiveja siis eiku positiivisia=) Jatkellaan.
terv.Heluna
terv.Heluna
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Registration date : 19.03.2010
Moi!
Echinaforce (auringonhattu-uute) veteen laimennettuna (n.30 tippaa / ½dl) ja kurlaamaan. Maistuu pahalle, mutta auttaa!
Muumimamman sanoin: Hyvänmakuiset lääkkeet eivät tehoa.
Tsemppiä toipumiseen!
Echinaforce (auringonhattu-uute) veteen laimennettuna (n.30 tippaa / ½dl) ja kurlaamaan. Maistuu pahalle, mutta auttaa!
Muumimamman sanoin: Hyvänmakuiset lääkkeet eivät tehoa.
Tsemppiä toipumiseen!
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa