..........
2 posters
654321- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 19.04.2010
Vs: ..........
Heippa 654321! Kuule, et ole varmaan huomannut, että tuolla "Yleinen keskustelu" -osiossa Tikrustiina75 on taas järjestämässä tapaamista Turussa, joten laitapa sinne ketjuun halukkuutesi tavata :). Tänä vuonna on ollut jo joitakin tapaamisia, minä olin mukana keväällä ja oli kyllä todella hyödyllinen, antoisa ja ihana tapaaminen, suosittelen kaikille!
Todella mahtavaa, jos saadaan iso porukka kasaan, viimeksi minä olin ainut ei-leikattu, joka pääsi tulemaan tapaamiseen. Nauratti itseäni, että ei tarvinnut edes kysyä, ketkä osallistujista on leikattu, ketkä ei - mä olin nimittäin ainut paksu siinä porukassa, koska nuo leikatut olivat tietysti jo laihtuneet paljon :))). Onneksi näyttivät mulle valokuvia itsestään lihavina, muuten en olis varmaan edes uskonut, niin hyviltä ne kaikki daamit näyttivät!
Todella mahtavaa, jos saadaan iso porukka kasaan, viimeksi minä olin ainut ei-leikattu, joka pääsi tulemaan tapaamiseen. Nauratti itseäni, että ei tarvinnut edes kysyä, ketkä osallistujista on leikattu, ketkä ei - mä olin nimittäin ainut paksu siinä porukassa, koska nuo leikatut olivat tietysti jo laihtuneet paljon :))). Onneksi näyttivät mulle valokuvia itsestään lihavina, muuten en olis varmaan edes uskonut, niin hyviltä ne kaikki daamit näyttivät!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Vs: ..........
Kiitokset Bulla65 vinkistä, oli mennyt toi ilmoitus jostain syystä ohi.
654321- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 19.04.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa