Eri leikkausmuodot
2 posters
Sivu 1 / 1
Eri leikkausmuodot
Moi,
Onko Mini gastric bypass sama kuin Gastric sleeve? tietääkö joku koska yritin googlella etsiä mut en mä ainakaan saanut tietoa
Ja vielä semmonen kysysmys että löytyisköhän lihavuusleikkauksesta jotain tietokirjaa/oppikirjaa?
Onko Mini gastric bypass sama kuin Gastric sleeve? tietääkö joku koska yritin googlella etsiä mut en mä ainakaan saanut tietoa
Ja vielä semmonen kysysmys että löytyisköhän lihavuusleikkauksesta jotain tietokirjaa/oppikirjaa?
Viimeinen muokkaaja, Nana pvm Ma Syys 13, 2010 1:50 am, muokattu 2 kertaa
Nana- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010
Vs: Eri leikkausmuodot
Mini Gastric Bypass ei ole sama kuin sleeve. Sleeve'ssa ei tehda ohitusta laisinkaan, vain typistetaan mahalaukku.
Perinteisessa ohituksessa on kaksi suoliliitosta ja MGP:ssa yksi.
MGB:ssa mahalaukku typistetaan pitkulaiseksi kuten sleevessakin ja yhdistetaan ohutsuoleen 1,5 - 2 metria alempana.
Mulle on Belgiassa tehty MGB ja olen siihen ja tuloksiin kovasti tyytyvainen.
Ymmartaakseni Suomessa ei tehda Mini Gastric Bypasseja, kun taas esim Ameriikassa se on kovin yleinen nykyaan.
Perinteisessa ohituksessa on kaksi suoliliitosta ja MGP:ssa yksi.
MGB:ssa mahalaukku typistetaan pitkulaiseksi kuten sleevessakin ja yhdistetaan ohutsuoleen 1,5 - 2 metria alempana.
Mulle on Belgiassa tehty MGB ja olen siihen ja tuloksiin kovasti tyytyvainen.
Ymmartaakseni Suomessa ei tehda Mini Gastric Bypasseja, kun taas esim Ameriikassa se on kovin yleinen nykyaan.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Vs: Eri leikkausmuodot
Okei, kiitos vastauksesta :)
Nana- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa