Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nana esittäytyy :)

+2
kissus nytkö jo
Nana
6 posters

Siirry alas

Nana esittäytyy :)  Empty Nana esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Nana Su Syys 12, 2010 8:07 am

Heissan kaikille! :)

Olen 20 vuotias tyttönen joka on pienestä asti kärsinyt ylipainosta. Tällä hetkellä painoa on 107 kg ja BMI 41. En ole vielä käynyt ravitsemusterapeutin juttusilla että onko mahdollisuutta edes leikkaukseen... Haluan ennen itse ottaa selvää että mitä se oikeen pitää sisällään ja muiden kokemuksia asiasta. Laihdutushistoria on laaja olen ollut varmaankin 5 kertaa painonvartijoissa ja kaikilla kerroilla olen tiputtanut noin 10kg mutta siihen on tyssännyt ja paino on tullut takaisin korkojen kera, minulla on ollu 2 vuotta oma personal trainer jolloin kävin 4-5 kertaa viikossa treenamassa ja söin erittäin terveellistä ruokaa tasavälein ja join myös paljon ja jätin kaikki hyvyydet pois ja siltikään ei paino pudonnut sen aikana kuin 8 kg!! :(... olen myös syönyt Sibutral (sibutramiini) 3 kuukautta jonka on aikomus vähentää nälän tunnetta mutta hevonkakkat se mitään auttanut! Haittavaikutuksina tuli uni häiriöitä (en nukkunut öitä) ja paha ummetus jolloin jouduin lopettamaan tietysti lääkityksen(tietääksi lääkitystä ei ees enää määrätä koko euroopan alueella)... Olen epätoivoinen painoni kanssa koska en tiedä mitä oikeen teen enää sen kanssa kun en haluisi kokea enää epäonnistumisia laihdutuksen kanssa...Minulla ei ole edes innostusta hankkia mitään uutta liiikunta harrastusta sillä pelkään epäonnistuvani senkin kanssa painoni takia. Olen myöskin käynyt ravitsemusterapeutin valvonnassa mutta mielestäni se oli turhaa koska ne oli ne samat jutut mikä olen kuullut miljoonasti noin 14 vuoden ajan (lautasmalli jne)ns en saanut uutta potkua siihen

Minulla on molemmilta puolilta lähisukua jolla on/oli 2 tyypin diabetes, on sydän-ja verisuonisairauksia ja pelkään että olen seuraava... minulta poistettin (tähystyksellä) vuosi sitten sappirakko sappikivien takia muuten olen perusterve paitsi tietty painoni aiheuttaa alaselkäkipuja välillä

Ajattelin hakea yksityiselle leikkaukseen jos se on vaan mahdollista että ne ottaa minut vastaan
varaan heti nyt ens viikolla ajan terveystaloon ravitsemusterapeutille katsotaan miten tyttelin käy :)

Tsemppiä kaikille!!

Onko joku ollut leikattavana Terveystalossa Helsingissä, Pulsissa Turussa tai muuten yksityisellä? Kokemukset?

Nana kiittää ja kuittaa tältä erää:)
Nana
Nana

Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Nana esittäytyy :)  Empty Vs: Nana esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Su Syys 12, 2010 1:39 pm

Hei! Ja tervetuloa joukkoon.
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Syys 12, 2010 3:11 pm

Tervehdys Nana ja tervetuloa palstalle. Täältä kyllä löytyy ihmisiä jotka ovat yllämainituissa paikoissa käynyt leikkauksessa.

Yksityisellä puolella varmasti saat asioitasi aika nopeastikin eteenpäin, julkisen puolen tie on pitkä ja kivinen...
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Ann Su Syys 12, 2010 4:53 pm

Tervhdys Nana!

Tervetuloa mukaan ja onnittelut ensiaskelista, toivottavasti prosessi etenee haluamallasi tavalla.

Olen käynyt itse reilu kuukausi sitten GBP-leikkauksessa Terveystalossa ja sitä ennen poistettu mahapanta Pulssissa. Pulssiin olin alunperin menossakin sleeve-leikkaukseen, mutta sitä ei HUS:in alueen potilaille voida enää tehdä tehohoidon puutteen vuoksi. En tiedä miten menee sitten toisin päin, voidaanko turkulaisia leikata hesassa...
Näin jälkeenpäin olen kuitenkin tosi tyytyväinen tähän GBP-leikkaukseen. Uskon se olleen minulle se parempi vaihtoehto. Toki kirurgit puhuvat molemmat oman leikkaustapansa puolesta, joten tässä on ainakin yksi pähkinä purtavaksi, kumpi olisi se itselleen parempi leikkausmuoto.

Tuosta linkistä löytyy lyhykäisesti tuntemuksiani leikkauksen jälkeen.
https://laihdutusleikkaus.palstani.com/leikkauspotilaat-tai-siihen-hakeutuvat-f1/ann-liittyy-joukkoon-t779.htm

Onnea matkalle uuteen elämään :)
Ann
Ann

Viestien lukumäärä : 94
Registration date : 02.08.2010

Viesti kirjoittaja Wee2be Su Syys 12, 2010 6:33 pm

Tervetuloa ja onnea matkaan! Itse olen menossa terveystaloon helsinkiin leikkaukseen - en lähtenyt julkisen kautta edes kokeilemaan - mutta sekin tie kannattanee kokeilla jo taloudellisista syistä. :)

Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 43
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ma Syys 13, 2010 12:46 am

Moikka Nana =) Tervetuloa tänne meidän kaikkien joukkoon!
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010

Viesti kirjoittaja Nana Ma Syys 13, 2010 3:06 am

Kiitos! :)
Nana
Nana

Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa