Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyllä tämä tästä:)

2 posters

Siirry alas

Kyllä tämä tästä:) Empty Kyllä tämä tästä:)

Viesti kirjoittaja Maatuska Pe Syys 10, 2010 10:09 pm

No niin,nyt minäkin olen käynyt ravitsemusterapeutilla ja sisätautilääkärin vastaanotolla..kumpikin puolsi kyllä leikkausta vaikka,täytyy sanoa että aikamoisen prässin alle huomasin joutuvani tuo sisätautilääkärin kanssa.Periksi ei anneta!! Nyt sitten odotellaan kirurgin vastaanotolle kutsua.Nyt sitten tyhmänä kysyy hän;mitä on nyt sitten seuraavana vuorossa?Lisää kokeitako?Miten tästä sitten asia etenee?Minä kun en huomannut lekurilta kysyä...hän kun tenttasi minua niin kovin;)
Maatuska
Maatuska

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 56
Registration date : 03.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kyllä tämä tästä:) Empty Vs: Kyllä tämä tästä:)

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Pe Syys 10, 2010 10:22 pm

Hei!
Minä kävin 2x sisuksissa lääkärillä , kun ne ekalla kerralla heitti ulos, sitten kävin diabeteshoitajalla, sitten ravintoterapeutilla, verikokeita oli välillä ja nyt menossa ensi viikolla ultraan ja tähystykseen ja jne... Näin minulla milloinka se tulee se ryhmätapaaminen mistä puhuivat Oysissa tietääkö kukaan onko niitä ravintoterapeuttikin pitäisi kait olla ennen leikkausta vielä ja diabeeteslääkäri ja koska se ene alkaa, miten insuliinit silloin onko kellään mitään tietoa?
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa