HUI KAUHISTUS
4 posters
HUI KAUHISTUS
Sain kirjeeni eilen ensi viikolla Oys ultra ja tähystys ja nukumatti haastattelu ja hoitaja..... toukokuussa sanoivat jono kaksi vuotta minne se katosi??? Pitää myöntää että nyt tytöllä peottaa..... APUVA!!!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Vs: HUI KAUHISTUS
Moikka.
Minä sain maanantaina tietää leikkausajan ja fiilikset oli kans apua!
Se on varmasti ihan normaali reaktio.
Minulla vaihtelee tunteet ihan koko ajan pelosta/kauhusta...... onneen.
Kyllä se tästä tasaantuu,pitää vaan keskustella itsensä kanssa ja ystävien/ tukihenkilöiden.
Kaikki menee omalla painollaan ja hienosti.
Koita olla hermoilematta.
Minä sain maanantaina tietää leikkausajan ja fiilikset oli kans apua!
Se on varmasti ihan normaali reaktio.
Minulla vaihtelee tunteet ihan koko ajan pelosta/kauhusta...... onneen.
Kyllä se tästä tasaantuu,pitää vaan keskustella itsensä kanssa ja ystävien/ tukihenkilöiden.
Kaikki menee omalla painollaan ja hienosti.
Koita olla hermoilematta.
pingu70- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010
Tänään kävin verikokeissa, sydänfilmissä, keuhkokuvassa ja ultrassa Oulussa. Huomenna aamulla hoitajan ja lääkärien haastattelut ja toivottavasti saan leikkausajan tietooni. Jospa tämä Oulun jono olis alkanut vetää jo vähän nopeammin.
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
No tuolla vauhdilla minäkin luulin että mennään, minut heivattiin pihallekkin viime syksynä koko Oysin polilta ja sitten tuli yllättäin aika helmikuussa seuraava aika oli toukokuussa ja nyt on sitte kaikki mahdolliset ajat ensi viikolla... Joko ne antaa sulle ajankin tosiaan huomenna,eli sitte se voi tulla mullekkin ensi viikolla.
Onhan mulla tosin pohjalla II tyyppi masiivisella lääkityksellä ja vaikea hoitoinen eli sekö lie nopeuttaa hommia mun osalta?
Eniten huolestuttaa miten pää pysyy mukana laihtumisprosessissa, mulla se ainakin jätättää jo nyt. ???
Onhan mulla tosin pohjalla II tyyppi masiivisella lääkityksellä ja vaikea hoitoinen eli sekö lie nopeuttaa hommia mun osalta?
Eniten huolestuttaa miten pää pysyy mukana laihtumisprosessissa, mulla se ainakin jätättää jo nyt. ???
Se voi olla, että sairauksien laatu vaikuttaa jonkin verran ja sehän on hyvä asia. Minä olen jonossa ollut jo pitkään, mutta minulla ei vielä ole diabetestä vaikka sokeritautilääkitys onkin. Isällä on diabetes, mummolla oli ja kohta se on minullakin, jos ei tätä painoa saa yhtään alemmaksi.
Sitähän ei voi etukäteen tietää, että kestääkö pää tätä ruljanssia, mutta se on sitten sen ajan murhe. Minulle alkaa ainakin jo riittää tämä lihavana olo ja on ollut aikaa kypsytellä ajatusta uudesta hoikemmasta tulevaisuudesta. Kyllä meillä kuula kestää, vai mitä? :)
Sitähän ei voi etukäteen tietää, että kestääkö pää tätä ruljanssia, mutta se on sitten sen ajan murhe. Minulle alkaa ainakin jo riittää tämä lihavana olo ja on ollut aikaa kypsytellä ajatusta uudesta hoikemmasta tulevaisuudesta. Kyllä meillä kuula kestää, vai mitä? :)
HEi !
kissus nytkö jo ....minä odotan kans aivan mahdottomasti(ei meinaa housuissa pysyä) että milloin postipoika tuo tuon saman kirjeen kun sait.
Minä olin toukokuussa sisätautipolilla oulussa.
Seuraava aika olisi tuo kirurgin/nukkumatin/hoitjan käynti ja samalla keuhkokuva.
Mitään muuta tutkimuksia ja kokeita ei puutu .
Että kun hermoja repivää tämä odtus ...krrrrr....kyllä sieltä vielä tulee.
Oletko kauan ollut jonossa ?
Minulla on uniapnea ja bmi 54 .
Tuo Oulun tilanne elää koko ajan.Toukokuussa sanovat aivan eri ja sitten taas hetken päästä tilanne on toinen.Ja yht äkkiä jono taas vetää :)
Sanoivat että lokakuulle asti on ajat annettu kun viimeksi soitin.
kissus nytkö jo ....minä odotan kans aivan mahdottomasti(ei meinaa housuissa pysyä) että milloin postipoika tuo tuon saman kirjeen kun sait.
Minä olin toukokuussa sisätautipolilla oulussa.
Seuraava aika olisi tuo kirurgin/nukkumatin/hoitjan käynti ja samalla keuhkokuva.
Mitään muuta tutkimuksia ja kokeita ei puutu .
Että kun hermoja repivää tämä odtus ...krrrrr....kyllä sieltä vielä tulee.
Oletko kauan ollut jonossa ?
Minulla on uniapnea ja bmi 54 .
Tuo Oulun tilanne elää koko ajan.Toukokuussa sanovat aivan eri ja sitten taas hetken päästä tilanne on toinen.Ja yht äkkiä jono taas vetää :)
Sanoivat että lokakuulle asti on ajat annettu kun viimeksi soitin.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Minä sain peruutuspaikan eli satuin soittamaan sopivaan aikaan. Hoitaja katsoi tietoja koneelta ja tuntui, että se oikein säikähti, koska sanoi: "Johan tuo on aikakin sinun päästä leikkaukseen."
Rovatar, toivottavasti pääset pian eteenpäin asioissa, on sinullakin jo pitkä odotus takana.
Rovatar, toivottavasti pääset pian eteenpäin asioissa, on sinullakin jo pitkä odotus takana.
Minun teksi mieli joka viikko soittaa tuonne jonohoitajalle.
En ole rohjennut kovin useasti rimpautella.Ilmeisesti ei saa kiinni kuin keskiviikoisin.
Ystävällinen hän on aina vaikka puhua pulputan suu vaahdossa :)
Olisin valmis vaikka kaikkeen..eneilyyn...peruutusaika leikkaukseen .
Heh.....olen menossa Kuusamoon kylpylään ensi kuun lopulla viideksi päivää.
Täys hoidolla.Olen valmis vaikka kestämään senkin että siellä kierrän seisovan pöydän kaukaa kun muu perhe ruokailee :D:D jos eneily olisi silloin
En ole rohjennut kovin useasti rimpautella.Ilmeisesti ei saa kiinni kuin keskiviikoisin.
Ystävällinen hän on aina vaikka puhua pulputan suu vaahdossa :)
Olisin valmis vaikka kaikkeen..eneilyyn...peruutusaika leikkaukseen .
Heh.....olen menossa Kuusamoon kylpylään ensi kuun lopulla viideksi päivää.
Täys hoidolla.Olen valmis vaikka kestämään senkin että siellä kierrän seisovan pöydän kaukaa kun muu perhe ruokailee :D:D jos eneily olisi silloin
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Perjantai oli kun minä soitin ja se oli vasta toinen kerta, ensimmäistä kertaa soitin toukokuussa ja kummallakin kerralla tavoitin sen hoitajan ihan kivuttomasti. Olisi varmaan minunkin kannattanut soitella useammin, mutta kiltisti vaan odottelin postia, jota ei tullut. Ei muuta kun soittelet vaan :) sitä varten ne on siellä.
Minä aloitin eneilyn maanantaina ihan vaan varmuuden vuoksi ja nälkä hävisi jo eiliseen mennessä. Ihan hyvä oli, koska piti olla vähintään 12 tuntia syömättä ennen tämän päiväisiä kokeita. Hyvin jaksoin vaikka sitä paastoa tulikin sitten 20 tuntia. Kyllä tässä menee muutama päivä vaikka pelkällä vedellä, jos se leikkaus on siitä kiinni.
Minä aloitin eneilyn maanantaina ihan vaan varmuuden vuoksi ja nälkä hävisi jo eiliseen mennessä. Ihan hyvä oli, koska piti olla vähintään 12 tuntia syömättä ennen tämän päiväisiä kokeita. Hyvin jaksoin vaikka sitä paastoa tulikin sitten 20 tuntia. Kyllä tässä menee muutama päivä vaikka pelkällä vedellä, jos se leikkaus on siitä kiinni.
Kellkkähän mun vastaus meni voiko joku laittaa sen tänne jos sai!! Mulla meni puol tuntia kun kirjoitin sitä itku kirjoitan huomenna uudelleen jos ei koneelta löydy
Oyshan laskee jonotus ajan siitä kun olet heillä jonossa jos siitä katsotaan olen ollut jonossa toukokuusta eli enpä paljoa mitään kuten et sinäkään Rovatar Oyssin laskuopin mukaan.Siksi siellä ajatkin on niin kohtuuttomia, kun ihmisten tutkimus aikoja ei huomioidajonotukseen, jos ne on tehty muualla.
Mulla on ihan karmea nälkä oon menossa sydänfilmiin ja labraan ne ottaa multa leikkausta varten näitä juttuja.. toivottavasti.
Lähete Oysiin on laitettu 1/2009 Tk lääkäriltä se setä kysyi, että sinäkö haluiaisit olla laiha lopun ikää...
Olen tingannut lähetteen kanssa useammin kuin kerran vuosien varrella vaan tuli viimein.
Mun bmi ei ole ollut korkeimmillankaan kuin 48 ja siitä on nyt jo useampi vuosi kun se on ollut alle 40 mun diabetes on se juttu miksi haluan tulla leikatuksi insuliiniä menee150yks vrk kun normaalisti isotkin miehet pistää sellaista 22yks vrk. Minulle optiona leikkauksesta voi tulla paraneminen diabeteksestä, se olisi taivas =)
Mä väännän täällä itse asiassa sen pelon kanssa et bim tipahtaa liian alas ja että ne ei sitte sillä leikkaa mua hurjaa kun jono tieto tuli lähti paino tippumaan vauhdilla...
Mulla on ihan karmea nälkä oon menossa sydänfilmiin ja labraan ne ottaa multa leikkausta varten näitä juttuja.. toivottavasti.
Lähete Oysiin on laitettu 1/2009 Tk lääkäriltä se setä kysyi, että sinäkö haluiaisit olla laiha lopun ikää...
Olen tingannut lähetteen kanssa useammin kuin kerran vuosien varrella vaan tuli viimein.
Mun bmi ei ole ollut korkeimmillankaan kuin 48 ja siitä on nyt jo useampi vuosi kun se on ollut alle 40 mun diabetes on se juttu miksi haluan tulla leikatuksi insuliiniä menee150yks vrk kun normaalisti isotkin miehet pistää sellaista 22yks vrk. Minulle optiona leikkauksesta voi tulla paraneminen diabeteksestä, se olisi taivas =)
Mä väännän täällä itse asiassa sen pelon kanssa et bim tipahtaa liian alas ja että ne ei sitte sillä leikkaa mua hurjaa kun jono tieto tuli lähti paino tippumaan vauhdilla...
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa